Hij is lid van de PvdA.. (of ook van GL Remlof??)quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef TomLievense het volgende:
Remlof, is het echt waar dat er bij GL leuke meisjes zijn?
Welles, met emimich...quote:
Joh, dat moet je niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Welles, met emimich...
Die jij kennelijk in- en intriest vond..
Weinig creatief.. Maar misschien vindt hij het geil zijn naam in de titel te zien??quote:
Nou, ik vond het anders NIET leuk.. NIET leuk!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joh, dat moet je niet te serieus nemen
Strafrechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Arglist het volgende:
Maar Whiskers in welke richting ben jij afgestudeerd?
Weet ik, maar hij zij dat daar leukere meisjes zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is lid van de PvdA.. (of ook van GL Remlof??)
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij zij dat daar leukere meisjes zijn.
Ik verval nu in de Duke-modus...quote:
Hoop het niet, dan moet ik voortaan u zeggen.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moet ik voortaan u zeggen.
Dat doe je tegen hooggeplaatste figuren.quote:
Het enige juiste antwoord. Het was dan ook een test.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verval nu in de Duke-modus...
En sinds wanneer zijn advocaten hooggeplaatste figuren??quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat doe je tegen hooggeplaatste figuren.
Dikke kans, zo aantrekkelijk is de PvdA nu niet voor leuke meisjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij zij dat daar leukere meisjes zijn.
Er zijn wel veel slechte advocaten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn advocaten hooggeplaatste figuren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |