Thank god, ik zou haar stompen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Patje en Wander zijn er gelukkig niet bij oud en nieuw
[ afbeelding ]_!
En spuit 11quote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had die reactie al onder ctrl+v zitten én ik had de TT niet gelezen.
Uhuh.quote:
Maar ja ik had ook niet zoveel tijd. Ik zat in de trein Weert-Geldrop. Die deed er toen 15 minuten overquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die dingen moet je ook gewoon rustig drinken he
Was het maar waarquote:
quote:
Donderdag!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hey patrique
wanneer kom je nou bij gtst?
Wie geht's?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Echt WTF, m'n halve school gaat naar Londen deze/aankomende week.
Lekker rustig dan!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Echt WTF, m'n halve school gaat naar Londen deze/aankomende week.
Ben gaar..quote:
Omdat het rond deze tijd echt teringduur daar is?quote:
Hmpfquote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben gaar..
Vanochtend een half uur voor k weg moest wakker, snel naar school, daarna terug naar huis, ander half uur later weer in de trein naar groningen, en nu net thuis..
Mwa, drukquote:
Oja, dat wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het rond deze tijd echt teringduur daar is?
[..]
Als ik zou gaan, zou ik na kerst gaan. Dan is alles 50% goedkoper ofzoquote:
Wij waren in de zomer en toen waren de prijzen ook heul niet hoogquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zou gaan, zou ik na kerst gaan. Dan is alles 50% goedkoper ofzo
Ja, ik ben er een keer geweest, dat was echt supertofquote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij waren in de zomer en toen waren de prijzen ook heul niet hoog! En dan is London ook zo mooi, lekker buiten zitten, in de parken lopen.
!
Ohja.. succes!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Mwa, druk. Moet voor maandag nog opdrachten maken, een project over twee weken klaar hebben en tussendoor ook nog leren voor tentamens
.
Jaaa artiestenopleiding.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja.. succes!
Ik heb vandaag maar besloten dat ze op school even de pot op kunnen..
Dat examen wat ik in januari heb haal ik toch niet, mag ik wss niet eens doen, want moet nog opdrachten inleveren, te veel.. geen zin.. mn hoofd staat er gewoon niet na nu.. dus doe dat vak ook komend half jaar ( ik was al uitgesloten voor examen voor het andere vak wat ik heb ) en daarna ga k weg van die school.. niveau 3 diploma..
En dan ga k of de artiestenopleiding mbo doen, als ik daar word aangenomen. en anders 21 plus toets doen voor HBO..
Oh artiestenopleiding is wel tofquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja.. succes!
Ik heb vandaag maar besloten dat ze op school even de pot op kunnen..
Dat examen wat ik in januari heb haal ik toch niet, mag ik wss niet eens doen, want moet nog opdrachten inleveren, te veel.. geen zin.. mn hoofd staat er gewoon niet na nu.. dus doe dat vak ook komend half jaar ( ik was al uitgesloten voor examen voor het andere vak wat ik heb ) en daarna ga k weg van die school.. niveau 3 diploma..
En dan ga k of de artiestenopleiding mbo doen, als ik daar word aangenomen. en anders 21 plus toets doen voor HBO..
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
grrrr, snookie wants smoosh smoosh
quote:
quote:
is kally naar XFA?!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef Koen66 het volgende:
Waren Kally en C_A nu naar XFactor toe of ben ik ff de weg kwijt
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah kom op, die aflevering was meesterlijk
Stuk voor stuk zijn ze meesterlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah kom op, die aflevering was meesterlijk
jaaaa, insheeptionquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stuk voor stuk zijn ze meesterlijk
Laatst deden ze Inception, veranderde die vader van Stan in een vlinder, ging ie vlinders neuken_!
Hmmm?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Zeroku het volgende:
http://www.pathe.nl/persoon/9131/robbie-coltrane
WTF
Die ziet er echt heel anders uit dan ik dachtquote:
Haha ja wel he, Ralph ziet er gelukkig ook heel anders uit jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ziet er echt heel anders uit dan ik dacht. Net als http://www.pathe.nl/persoon/9159/ralph-fiennes
Net zo leuk als het woord ''cracker'' of ''beanie''quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
weet ik snap niet wat leuk is om t woord nigger te gebruiken
Moeten ze maar niet zo'n moeilijke naam nemen. Doe dan Jannie Post en Lenie Mast.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Alleen jammer dat reviewers zoveel namen altijd verkeerd schrijven. Irriteert me echt
Miranda Mcgonagall
Narcissa Malefoy.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo'n moeilijke naam nemen. Doe dan Jannie Post en Lenie Mast.
Welkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik heb de hele dag al een vreselijk lied in mijn hoofd
WTFFFFFFFFFFFFFFFfffquote:
waarom klikte ik er opquote:
hoorde dat nummer van de week ook al op de radio.......quote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik het doorgegeven hoop ik. Aan jou of aan Koen
Aan mij iig nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik het doorgegeven hoop ik. Aan jou of aan Koen
Wtf trouwens, geniaal.quote:
Erg hèquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde dat nummer van de week ook al op de radio.......
Hij is niet de enige hequote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
16-jarige opgepakt voor 'WikiLeaks-aanvallen'
wtf 16 jaar... en dan zo'n site plat kunnen leggen.
Wat zou zijn straf ongeveer zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
16-jarige opgepakt voor 'WikiLeaks-aanvallen'
wtf 16 jaar... en dan zo'n site plat kunnen leggen.
Minderjarig, dus moeilijk te zeggen. Iig zal veel op zijn ouders neerkomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat zou zijn straf ongeveer zijn?
Dat vind ik altijd zo stom, die ouders hadden waarschijnlijk ook niet echt door wat ie allemaal deed, en hij is 16, dan kun je echt wel normaal nadenken.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Minderjarig, dus moeilijk te zeggen. Iig zal veel op zijn ouders neerkomen.
Naja, niet bij alles is dat. Onrechtmatige daad is maar t/m 14 jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo stom, die ouders hadden waarschijnlijk ook niet echt door wat ie allemaal deed, en hij is 16, dan kun je echt wel normaal nadenken.Maar het is de wet.
Jingle bellsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
Noemen jullie eens een tof kerstlied! Nederlands graag! Wat zingen jouw jongens Kally?
Winter Wonderlandquote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
Noemen jullie eens een tof kerstlied! Nederlands graag! Wat zingen jouw jongens Kally?
Het moet voor kleuters te zingen zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
Maar Marco heeft een nieuw kerstnummer
O denneboom danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het moet voor kleuters te zingen zijn. Met Sint had ik de cd van Kidz-dj, maar die is er niet voor kerst
Sinterklaas Kapoentje!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Okee en dan nu een Engels lied graag!
Is Engelsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Winterwonderland op zijn Engelsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik vroeg Nederlands en kreeg Engels, ik dacht dat het omgekeerde misschien ook zou werkenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar ik vroeg Nederlands en kreeg Engels, ik dacht dat het omgekeerde misschien ook zou werken
Like whateverrrrrrrquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja maar ik vroeg Nederlands en kreeg Engels, ik dacht dat het omgekeerde misschien ook zou werken
Kling klokje?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
O denneboom en Jingle Bells heb ik al gedaan inderdaad, maar voor de rest is er zo weinig
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ] joepie [ afbeelding ]
Het moet een beetje swingenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Like whateverrrrrrr![]()
Stille Nacht, heilige nacht. Of moet het Christelijk zijn?
Ok, Nederlands, swingend, dus niet Christelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het moet een beetje swingen. Zoals
[..]
Ja, dat is twee keer leuk
quote:
quote:
Kusjekroelquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
Ja zeur zoek lekker zelf dan, ik doe mijn best
wat een openbaringquote:
trustenquote:
Je bent te laat... en ja, het kan ook kloppenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ik mis C_A de laatste dagen hier
of ik ben steeds te laat, knook
We all stand togetherquote:
zij komt als jij gaat en vv dus trek je conclusiesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ik mis C_A de laatste dagen hier
of ik ben steeds te laat, knook
ik weet het, ik ben zowiezo een topickillerquote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
zij komt als jij gaat en vv dus trek je conclusies
Ik was een film aan het kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben zowiezo een topickiller
whehehehehe gelukkig, t ligt niet aan mijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken
En ik was het even zat![]()
Nu even serie kijkentot later
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehehehe gelukkig, t ligt niet aan mij
Veel plezierquote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was een film aan het kijken
En ik was het even zat![]()
Nu even serie kijkentot later
Beetje maar.quote:
Allemaal zo niet-swingensquote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
http://www.kinderliedjes.(...)iedjes/overzicht.htm
Ja die voorstukjes warenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Megamind lijkt me trouwens echt wel vet.
Dat klopt... IT heeft ons gesteelijk geslooptquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Michhas het volgende:
Iedereen op Fok! Heeft volgens mij een overontwikkelde angst voor clowns
O daar had ik niet naar gekekenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Allemaal zo niet-swingens
Tochen
Ik niet. Come closerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Michhas het volgende:
Ze moeten dan ook uitgeroeid worden, en snel.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef Michhas het volgende:
They all float down there Georgie.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef Rauzer het volgende:
IT is de meest komische film ooit gemaakt!
I've got a balloon for you!!!!!!!
It is baasquote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt... IT heeft ons gesteelijk gesloopt
Hihiquote:
Maar, maar, maar, die clowns in mijn UI zijn eigenlijk geen clownsquote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook uitgeroeid worden, en snel.
Nee weet ik, maar same difference.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
It is baas
[..]
Hihi
[..]
Maar, maar, maar, die clowns in mijn UI zijn eigenlijk geen clowns
Er komt een remakequote:Op donderdag 9 december 2010 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
They all float down there Georgie.
On March 12, 2009, Warner Bros. announced that the production had begun on a new adaptation of Stephen King's novel, tentatively set to be released in 2011. Dan Lin, Roy Lee and Doug Davison are set to produce.quote:
Het is juist heel artistiek en kunstzinnig!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar same difference.
oh noquote:Op donderdag 9 december 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
On March 12, 2009, Warner Bros. announced that the production had begun on a new adaptation of Stephen King's novel, tentatively set to be released in 2011. Dan Lin, Roy Lee and Doug Davison are set to produce.
quote:
Iddquote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is juist heel artistiek en kunstzinnig!
Het zijn allemaal hoogleraren, hoogstaande schrijvers en journalisten enzo, en die gingen voor een kunstenaar een dag zo naar hun werk toe
Bazig
Tres bien.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is juist heel artistiek en kunstzinnig!
Het zijn allemaal hoogleraren, hoogstaande schrijvers en journalisten enzo, en die gingen voor een kunstenaar een dag zo naar hun werk toe
Bazig
wat is er met mijn UI ?quote:
wisselend, ik heb gewoon een groene emo met kerstmutsjequote:
Vooral obscure snij in de pols Japanse horrors gaan er goed in.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Films kijken op een meet gaan altijd goed samen
en dan fors alcohol erbij...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Ik mocht toen niet komen, anders was dat wel goed gegaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
wisselend, ik heb gewoon een groene emo met kerstmutsje
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik mocht toen niet komen, anders was dat wel goed gegaan.
we zijn aan het trippenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie dingen man... Dingen die er niet zijn...
Die moet ik nog!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef crv het volgende:
btw ben nu Kings' korte verhalen aan het lezen "na zonsondergang" ook wel weer heel apart
ohoh, hidequote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
hide
Ik zie dingen man... Dingen die er niet zijn...
Ik wist het!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zijn aan het trippen
ik had van de paddo's af moeten blijven
2 konijnen kopenquote:
Shoppen in Le Chillburgquote:
Ik heb nu een muts op mijn hoofd om het te verbergenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zet gewoon die emmer op je hoofd, hoef je ook niet naar de kapper
Als we het doen, doen we het goed.quote:
trusstenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Kga me nestje weer opzoeken, truste
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker slapen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
wassup ?quote:
Zet een buurthuis op.quote:
Trustenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
ha, lekker puh, ik heb helemaal geen plannen in het weekend
Trusten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo verhuizen. Misschien kom ik later nog terug, anders![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo verhuizen. Misschien kom ik later nog terug, anders![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
oh fuck
Vinyl [12] - waar geclimaxed wordt ;)
nog vrij tot 4 januariquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want het is reeds weekend![]()
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want het is reeds weekend![]()
Die neger toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Michhas het volgende:
Je ziet het meteen, of je zoekt heel lang:
[ afbeelding ]
quote:
Het eerste waar ik altijd naar kijk is een neger.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was net echt 5 minuten aan het kijken wat er dan zo bijzonder was
Ik weet niet wat er zo bijzonder aan die neger isquote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was net echt 5 minuten aan het kijken wat er dan zo bijzonder was
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zag het eerst zwart voor je ogen, Michas?
Jij bent een geval apartquote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het eerste waar ik altijd naar kijk is een neger.
Daarom de tekst erbij, je ziet het gelijk, of je zit lang te zoeken, hij gaat op in het decorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zo bijzonder aan die neger is
Als ik de voordeur open doe zie ik er vaak meteen eentje... dus zo bijzonder is dat toch niet ?
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zag het eerst zwart voor je ogen, Michas?
Je kent het fenomeen ''if you see it you'll shit bricks''?quote:
Jwel... maar deze vind ik dus niet bijzonder ofzoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kent het fenomeen ''if you see it you'll shit bricks''?
Nee, maar meestal zijn ze ook niet heel eng. Zijn maar een paar waar ik echt van geschrokken benquote:Op donderdag 9 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jwel... maar deze vind ik dus niet bijzonder ofzo
Ok.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij stel ik een vraag net nadat hij uitgelogd is.
quote:
Was ist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |