Thank god, ik zou haar stompen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Patje en Wander zijn er gelukkig niet bij oud en nieuw
[ afbeelding ]_!
En spuit 11quote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had die reactie al onder ctrl+v zitten én ik had de TT niet gelezen.
Uhuh.quote:
Maar ja ik had ook niet zoveel tijd. Ik zat in de trein Weert-Geldrop. Die deed er toen 15 minuten overquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die dingen moet je ook gewoon rustig drinken he
Was het maar waarquote:
quote:
Donderdag!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hey patrique
wanneer kom je nou bij gtst?
Wie geht's?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Echt WTF, m'n halve school gaat naar Londen deze/aankomende week.
Lekker rustig dan!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Echt WTF, m'n halve school gaat naar Londen deze/aankomende week.
Ben gaar..quote:
Omdat het rond deze tijd echt teringduur daar is?quote:
Hmpfquote:Op donderdag 9 december 2010 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben gaar..
Vanochtend een half uur voor k weg moest wakker, snel naar school, daarna terug naar huis, ander half uur later weer in de trein naar groningen, en nu net thuis..
Mwa, drukquote:
Oja, dat wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het rond deze tijd echt teringduur daar is?
[..]
Als ik zou gaan, zou ik na kerst gaan. Dan is alles 50% goedkoper ofzoquote:
Wij waren in de zomer en toen waren de prijzen ook heul niet hoogquote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zou gaan, zou ik na kerst gaan. Dan is alles 50% goedkoper ofzo
Ja, ik ben er een keer geweest, dat was echt supertofquote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij waren in de zomer en toen waren de prijzen ook heul niet hoog! En dan is London ook zo mooi, lekker buiten zitten, in de parken lopen.
!
Ohja.. succes!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Mwa, druk. Moet voor maandag nog opdrachten maken, een project over twee weken klaar hebben en tussendoor ook nog leren voor tentamens
.
Jaaa artiestenopleiding.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja.. succes!
Ik heb vandaag maar besloten dat ze op school even de pot op kunnen..
Dat examen wat ik in januari heb haal ik toch niet, mag ik wss niet eens doen, want moet nog opdrachten inleveren, te veel.. geen zin.. mn hoofd staat er gewoon niet na nu.. dus doe dat vak ook komend half jaar ( ik was al uitgesloten voor examen voor het andere vak wat ik heb ) en daarna ga k weg van die school.. niveau 3 diploma..
En dan ga k of de artiestenopleiding mbo doen, als ik daar word aangenomen. en anders 21 plus toets doen voor HBO..
Oh artiestenopleiding is wel tofquote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja.. succes!
Ik heb vandaag maar besloten dat ze op school even de pot op kunnen..
Dat examen wat ik in januari heb haal ik toch niet, mag ik wss niet eens doen, want moet nog opdrachten inleveren, te veel.. geen zin.. mn hoofd staat er gewoon niet na nu.. dus doe dat vak ook komend half jaar ( ik was al uitgesloten voor examen voor het andere vak wat ik heb ) en daarna ga k weg van die school.. niveau 3 diploma..
En dan ga k of de artiestenopleiding mbo doen, als ik daar word aangenomen. en anders 21 plus toets doen voor HBO..
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
grrrr, snookie wants smoosh smoosh
quote:
quote:
is kally naar XFA?!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef Koen66 het volgende:
Waren Kally en C_A nu naar XFactor toe of ben ik ff de weg kwijt
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah kom op, die aflevering was meesterlijk
Stuk voor stuk zijn ze meesterlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah kom op, die aflevering was meesterlijk
jaaaa, insheeptionquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stuk voor stuk zijn ze meesterlijk
Laatst deden ze Inception, veranderde die vader van Stan in een vlinder, ging ie vlinders neuken_!
Hmmm?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Zeroku het volgende:
http://www.pathe.nl/persoon/9131/robbie-coltrane
WTF
Die ziet er echt heel anders uit dan ik dachtquote:
Haha ja wel he, Ralph ziet er gelukkig ook heel anders uit jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ziet er echt heel anders uit dan ik dacht. Net als http://www.pathe.nl/persoon/9159/ralph-fiennes
Net zo leuk als het woord ''cracker'' of ''beanie''quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
weet ik snap niet wat leuk is om t woord nigger te gebruiken
Moeten ze maar niet zo'n moeilijke naam nemen. Doe dan Jannie Post en Lenie Mast.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Alleen jammer dat reviewers zoveel namen altijd verkeerd schrijven. Irriteert me echt
Miranda Mcgonagall
Narcissa Malefoy.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo'n moeilijke naam nemen. Doe dan Jannie Post en Lenie Mast.
Welkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik heb de hele dag al een vreselijk lied in mijn hoofd
WTFFFFFFFFFFFFFFFfffquote:
waarom klikte ik er opquote:
hoorde dat nummer van de week ook al op de radio.......quote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik het doorgegeven hoop ik. Aan jou of aan Koen
Aan mij iig nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik het doorgegeven hoop ik. Aan jou of aan Koen
Wtf trouwens, geniaal.quote:
Erg hèquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde dat nummer van de week ook al op de radio.......
Hij is niet de enige hequote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
16-jarige opgepakt voor 'WikiLeaks-aanvallen'
wtf 16 jaar... en dan zo'n site plat kunnen leggen.
Wat zou zijn straf ongeveer zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
16-jarige opgepakt voor 'WikiLeaks-aanvallen'
wtf 16 jaar... en dan zo'n site plat kunnen leggen.
Minderjarig, dus moeilijk te zeggen. Iig zal veel op zijn ouders neerkomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat zou zijn straf ongeveer zijn?
Dat vind ik altijd zo stom, die ouders hadden waarschijnlijk ook niet echt door wat ie allemaal deed, en hij is 16, dan kun je echt wel normaal nadenken.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Minderjarig, dus moeilijk te zeggen. Iig zal veel op zijn ouders neerkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |