Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
Doe gewoon wat hier staat.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Driepink het volgende:
facebook-jaguar uitleg iemand ?
er staat zoveel revanches.. maar hoe doe je dat kutspel ?
No shit...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Microtubuli het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd (met stuur en pedalen) maar moet zeggen dat op een echt circuit een veel grotere kick geeft. Vooral als je over curbs dendert, in GT5 is die beleving compleet weg.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Microtubuli het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd (met stuur en pedalen) maar moet zeggen dat op een echt circuit een veel grotere kick geeft. Vooral als je over curbs dendert, in GT5 is die beleving compleet weg.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Microtubuli het volgende:
je mag de mijne wel lenenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kijk nu met enige regelmaat in de used car winkel maar tot op heden heb ik nog geen pick-up truck gezien. Is er iemand die mij zijn pick-up kan lenen? Mijn dank is groot.
PSN: MrX1982
Anders je controller even resetten?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef Capable het volgende:
hahaha
Ik snap er niks van, mijn controller remt de heletijd ietjes waardoor ik de snelheid verlies.
Cool. Ja ik heb de SRT8 zojuist verstuurd naar je.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
je mag de mijne wel lenen![]()
Had je die andere al verstuurd? :p ik stuur hem wel als ik thuis ben
Gewoon aan en uitzetten?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Anders je controller even resetten?
uur of kwart voor 10 ben ik thuis en stuur ik m naar je!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Cool. Ja ik heb de SRT8 zojuist verstuurd naar je.
Je kunt hem volgens mij nog verder resetten door een paperclip in de onderkant te steken (zit een gaatje waarmee je de controller helemaal kunt resetten, daarna waarschijnlijk met USB kabel weer even koppelen aan je PS3 en misschien is het dan opgelost)quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
uur of kwart voor 10 ben ik thuis en stuur ik m naar je!
Geen auto remmen aan staan?!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Capable het volgende:
Mijn controller remt nog steeds af en toe. Zwaar vervelend.
Dit gebeurt alleen als ik een scherpe bocht neem en dan remt die voor mij.
Ik ook, gewoon oefenen en hard gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Je hebt die dodge binnen hoor hoop ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb van een auto een straaljager gemaakt. Mijn Audi RS6 is té erg getuned dat hij bijna onbestuurbaar is geworden. Met 340 km/u tegen een AI tegenstander rijden op de Nürburgring en hem dan op de baan houden is onmogelijk.
Toch nog derde geworden dat wel
Plus dat je ook 2 Countaches krijgt / wint natuurlijk nog... Maar de historic race cup is met een Countach niet te doen nee...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Met die countach is ie nauwelijks te doen.
Ik ben momenteel enorm gefrustreerd door die hoeren buitenbocht bij de nascar special.
Koop er gewoon 1.. Al dat moeilijke gedoe hier ook... Als ik een leuke auto zie koop ik hem... Ik weet toch wel dat ik na een tijdje de andere ook kan kopen... Wees eens impulsief.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef HeertjeB het volgende:
Jongens help me
Audi r8 kopen of die Nissan VR blabla.. Graag ook zeggen waarom de één beter is
Gaat om de Supercar Classic race ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Plus dat je ook 2 Countaches krijgt / wint natuurlijk nog... Maar de historic race cup is met een Countach niet te doen nee...
Met welke is ie wel te doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Plus dat je ook 2 Countaches krijgt / wint natuurlijk nog... Maar de historic race cup is met een Countach niet te doen nee...
Blijft je trigger-knop niet hangen?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Capable het volgende:
Mijn controller remt nog steeds af en toe. Zwaar vervelend.
Dit gebeurt alleen als ik een scherpe bocht neem en dan remt die voor mij.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Blijft je trigger-knop niet hangen?
Dat heb ik namelijk wel eens.
Blijkbaar stond dat zo ingesteld.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Capable het volgende:
Aah ik heb het probleem al gevonden, het rechterpookje als ik die naar beneden drukt remt die af.
Super car classics kan wel met een Countach geloof ik zo uit m'n hoofd...quote:
Je verliest teveel snelheid bij 0:54quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Capable het volgende:
Wat doe ik hier fout? Gaat dus om de 300SL beginner sector 2
(kwaliteit wordt nog beter, hij is nog aan het verwerken)
WAT!! Schade gereden!??quote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef jackson het volgende:
@Auti: Zojuist je auto ontvangen, en inderdaad die oval-race na twee keer gewonnen... De eerste keer werd ik omver gebeukt. Heel erg bedankt voor het lenen van die auto's. Ik stuur je nu meteen die 787B race-car terug. Morgen krijg je de Corvette weer terug.
Freaking dikke hulde ouwe! Zeer blij mee en tof dat je het vertrouwen nog in mensen hebt dat ze het ook netjes terugsturen, ik mag dat wel.
Racebanden plus traction controlquote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD die z1 heeft overstuur. Kun je dat het beste oplossen door meer kracht in de voorwielen met remmen.
in de bochtenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overstuur wanneer? Bij het gasgeven? breekt de achterkant tijdens remmen uit?
Prima, maar wanneer in de bochten? Als je remt, als je gas geeft, als je gewoon gas los laat?quote:
Bij het gas geven voornamelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Prima, maar wanneer in de bochten? Als je remt, als je gas geeft, als je gewoon gas los laat?
Dan moet je minder gas geven of even spelen met je differentieel. Heb zelf overigens nog niet bekeken hoe de settings in dat menu zijn aangezien ik nauwelijks tune.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bij het gas geven voornamelijk.
Die rijd ik aardig zoek met mijn Gallardo.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef mr-green het volgende:
Ik zit vast bij de laatste race (Nurburgring) van professional supercar festival. Ik heb een Ferrari F430 met 645 pk en een Buick met 819 pkEn nog lukt het mij gewoon niet om die laatste race te winnen. Het lukt me vaak wel om aan het begin helemaal vooraan te rijden maar als een zo'n supercar mij dan inhaalt ben ik gezien...
Mja heb dus zelf ook nu meer dan genoeg geld! Ik ga dus niet meer voor die nissan of r8. Koop meteen maar de ferarri italiaquote:Op vrijdag 10 december 2010 02:37 schreef Capable het volgende:
Sector 2 beginner eindelijk gehaald.
Ik heb nu 600.000 en ben lvl 13, weet iemand of ik beter naast de Nissan vol getuned een andere auto kan kopen?
Zo danquote:Op donderdag 9 december 2010 23:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Je gaat te traag door Metzgesfeld
De bocht vlak voor km paaltje 6 @ 56sec, verlies je erg veel
Je komt Wehrseifen niet perfect uit
Je gaat te langzaam door Ex-Mühle
Bergwerk neem je de verkeerde lijn, waardoor je te weinig snelheid pakt bergop richting Kesselchen..
Geen probleemquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:27 schreef mr-green het volgende:
Als iemand mij nou een Gallardo kan lenen geef ik mijn Ferrari F430 te leen. Daarmee kan je ook en spec Ferrari race doen
Ja erg he, dat zijn echt de momenten waarop je gewoon weet dat het oa door die kutcontroller komt!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo dan. Dat je even weet hoe het zit
. Eigenlijk rij je overal te zacht en kom je overal verkeerd uit is de korte samenvatting.
Overigens doe ik het zelf niet beter over die ring met een controller in mijn hand
Ik geef de controller niet de schuld hoor... Zeg alleen dat ik het niet kan met een controller in mijn handquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:23 schreef DeeBee het volgende:
Niet de controller de schuld geven jongens, alles is er prima mee op goud te halen!
nu pas....shame on youquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:47 schreef 67Impala het volgende:
Wieeeeh vandaag eerder vrij nemen om GT5 te kopen
Me die vraag zat ik dus ook... Zelf hield ik het met volledig getunede hele dikke bakken niet bij, het schijnt wel te moeten kunnen overigens. Het beste is even een race-car lenen van iemand en dan die race rijden, deed ik ook voor die ovaal (2e race) want dat kreeg ik niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Even een vraagje...ik ben nu level 22 en heb 1,5 mil credits.
Ik moet nog Like the Wind en de races daarna nog racen.
Wat kan ik nu het beste doen?
Blijven sparen tot ik een race car kan kopen? Zo ja hoe kom ik het snelst aan geld?
Of moet ik een auto kopen, volledig tunen en dan Like the Wind gaan racen?
Met je Getunede Corvette RM is de tweede makkelijk alleen die eerstequote:Op vrijdag 10 december 2010 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Me die vraag zat ik dus ook... Zelf hield ik het met volledig getunede hele dikke bakken niet bij, het schijnt wel te moeten kunnen overigens. Het beste is even een race-car lenen van iemand en dan die race rijden, deed ik ook voor die ovaal (2e race) want dat kreeg ik niet voor elkaar.
Die eerste is juist erg makkelijk te doen met die Corvette, die tweede kreeg ik niet voor elkaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Met je Getunede Corvette RM is de tweede makkelijk alleen die eerste
Ik houd nu trouwens van mijn B-spec Bob hij kan al veel beter racen
Okay dus als ik jullie verhaal kort samenvat...zijn beide races in principe met een volledig getunede Corvette RM te doen, maar het ligt geheel aan je racestijlquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Die eerste is juist erg makkelijk te doen met die Corvette, die tweede kreeg ik niet voor elkaar. Zo apart is dat, dat verschillende mensen moeite hebben met verschillende tracks. Die ovaal was voor mij gewoon ECHT niet te doen
Amenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay dus als ik jullie verhaal kort samenvat...zijn beide races in principe met een volledig getunede Corvette RM te doen, maar het ligt geheel aan je racestijl
Het stuk tussen Kallenhard en Wehrseifen doet ie erg goed, maar de rest van de stukken tussen bochten verliest hij tijd omdat hij de bochten niet goed uitkomt. Met name Bergwerk is een lastigequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo dan. Dat je even weet hoe het zit
. Eigenlijk rij je overal te zacht en kom je overal verkeerd uit is de korte samenvatting.
Overigens doe ik het zelf niet beter over die ring met een controller in mijn hand
Hoezo nu pas? Beter laat dan nooit toch? Ik heb de game gisteren ook pas voor het eerst in mijn PS3 geschoven. Ben net pas bezig, dus pas bij lvl3.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
nu pas....shame on you
was ook meer sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Hoezo nu pas? Beter laat dan nooit toch? Ik heb de game gisteren ook pas voor het eerst in mijn PS3 geschoven. Ben net pas bezig, dus pas bij lvl3.
mijn PSN name kan dus ook in de openingspost:
Fok-ID = PSN
Michiel706 = Hormann_NL
zaterdag de hele dag de tijd!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
was ook meer sarcastisch bedoeldvandaar die smiley...heb je wel al je afspraken voor het weekend afgezegd? Vind het echt verslavend haha
Superwagen...goed onder controle te houden en zelfs mijn level 14 T. Meijer B-spec knurft kan er mee winnen van Enzo's, mits je de auto tuned (volgens mij niet eens volledig getuned nodig)quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef HeertjeB het volgende:
Ik ben eindelijk lvl 13 en ga nu mn eerste dikke bak kopen!
Ferrari 458 Italia <3
Zonde van je geldquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef HeertjeB het volgende:
Ferrari 458 Italia <3
Hebben jullie hier ook last van? Vind dat laggen van de omgeving wel erg tegenvallen...quote:Vind trouwes de laadtijden wel een beetje tegenvallen... En soms lagt de omgeving een beetje, dat had ik neit verw8
Grapje, ik wilde je even pesten, prima auto hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:56 schreef HeertjeB het volgende:
Waarom is dat nou weer zonde van mn geld
Mijne heeft geloof ik maar 550 of 600 ong...en daarmee rijdt je de andere ferrari's er al uit (en je B-spec coureur ook)quote:
heb die gisteren ook gekocht en getuned. vervolgens de MR cup en de Ferrari challenge op monza gereden. de eerste race van de MR cup was nog best pittig tegen de enzo, mclaren F1 en de zonda'squote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef HeertjeB het volgende:
Ferrari 458 Italia <3
Even een rondje ergens gemaakt net, maar valt me op dat ie ontzettend stijf stuurt in de bochten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Mijne heeft geloof ik maar 550 of 600 ong...en daarmee rijdt je de andere ferrari's er al uit (en je B-spec coureur ook)
Nergens last van...sowieso heb ik minder PK er in zitten. Daarbij heb je miss een andere rijstijl ja. Ik rem altijd hard en ga langzaam de bocht in om er snel uit te komen (zoals het me geleerd is)quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:15 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Even een rondje ergens gemaakt net, maar valt me op dat ie ontzettend stijf stuurt in de bochten?
of ga ik gewoon te snel de bochten in?
Daar heeft mijn Ferrari 599 op race banden ook last van. Heb soms het gevoel dat ik in een vrachtwagen zonder stuurbekrachtiging zit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:15 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Even een rondje ergens gemaakt net, maar valt me op dat ie ontzettend stijf stuurt in de bochten?
of ga ik gewoon te snel de bochten in?
Ja maar wat kan je er aan veranderen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:27 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Daar heeft mijn Ferrari 599 op race banden ook last van. Heb soms het gevoel dat ik in een vrachtwagen zonder stuurbekrachtiging zit.
Nou met de Lotus Elise op de TGTT is anders kut met perenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Het valt mij trouwens op dat je achterlijk veel grip hebt met GT5 zelfs met TCS off....
Beter nooit dan laat. Dus haal um er maar weer uit en stop ermee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Hoezo nu pas? Beter laat dan nooit toch? Ik heb de game gisteren ook pas voor het eerst in mijn PS3 geschoven. Ben net pas bezig, dus pas bij lvl3.
mijn PSN name kan dus ook in de openingspost:
Fok-ID = PSN
Michiel706 = Hormann_NL
Draak!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Beter nooit dan laat. Dus haal um er maar weer uit en stop ermee.
Ik heb geen idee eigenlijk, ben niet zo goed thuis in dat soort dingen. Ik ben er nu wel aan gewend zodat ik gewoon iets rustiger de bocht inga, bovendien rij ik er niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ja maar wat kan je er aan veranderen?
Ding heeft een enorme draaicirkel
Ja maar dan moet je kijken wat voor banden er onder zitten...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou met de Lotus Elise op de TGTT is anders kut met peren
Niet gezien. Kon je ze maar aanpassen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je kijken wat voor banden er onder zitten...
Waren volgens mij comfort hard.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet gezien. Kon je ze maar aanpassen...
Het is flink frustrerend in het begin, dus pak een snelle (maar niet al te snelle) 4WD of FF.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog niks met B-spec gedaanMisschien maar eens doen
De mijne faalt hard bij de Vitz race.... Raakt te snel stressed en vliegt dan uit de bocht...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Tinos85 het volgende:
Zo weer even B spec aangezet. Hij boekt al vooruitgang
Ok, zal eens kijken. Je coureur kan gewoon de auto's gebruiken die je al hebt neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is flink frustrerend in het begin, dus pak een snelle (maar niet al te snelle) 4WD of FF.
Ja je moet uit je eigen auto's kiezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ok, zal eens kijken. Je coureur kan gewoon de auto's gebruiken die je al hebt neem ik aan?
Same here... Ga er ook maar eens aan beginnen een keer. Gister nog wat openstaande races gereden maar moet nu een hoger level worden voordat ik verder kan. Die race waarbij je een oude beul moet kopen staan nog wel open hierquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog niks met B-spec gedaanMisschien maar eens doen
Je kan echt bazenbakken winnen in B-spec ook, heb er lang mee gewacht, maar doe nu meer B-spec dan A-spec atm, want voor A-spec moet ik nog maar 3 cups in extreme, waarvan ik voor 2 nog een german touring car en de formula gran turismo nodig heb... Ben bijna level 20 B-spec ondertussen, met 2 drivers zo class 14-16 en nog eentje 10 of zo...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here... Ga er ook maar eens aan beginnen een keer. Gister nog wat openstaande races gereden maar moet nu een hoger level worden voordat ik verder kan. Die race waarbij je een oude beul moet kopen staan nog wel open hier
Hij is een beginnend racer en jij zet hem in een 720 bhp ferrari..quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef HeertjeB het volgende:
Damn die b spec driver van me is echt een klapmongool! Gast kan nieteens een beginner race winnen met mn 720 pk ferrari.. Hij kan hem niet opde baan houden
Haha dat deed ik dus ook. Op zich wel logisch.... zet een coureur van de SEAT ibiza cup in een formule 1 wagen en kijk naar het resultaat....gaat ook verkeerd. Je kan m dus best een betere auto dan de concurentie geven, maar dan wel een iets betere. Niet gelijk een raket onder zijn kont douwen. Inmiddels rijdt mijn coureur best in een Ferrari. Enige is wat ik wel merk....sturing is vaak wel nodig. Ferrari challenge heb ik hem echt moeten laten minderen, gelijk houden en moeten aangeven dat hij moest inhalen. Als ik hem zelf laat rijden zou hij 4e worden. Als ik aanwijzingen geef wordt hij makkelijk 1equote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hij is een beginnend racer en jij zet hem in een 720 bhp ferrari..
zet hem in een beginners / amateur wagrn en hij wint gewoon..
Volgens mij ben jij de klapmongool, maargoed, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef HeertjeB het volgende:
Damn die b spec driver van me is echt een klapmongool! Gast kan nieteens een beginner race winnen met mn 720 pk ferrari.. Hij kan hem niet opde baan houden
Even een tip, die moet je sowieso met een volgetunede Furai, want mijn B.Evans (quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Nu maar eens B-spec GT world Championships proberen...
Heb die cup ook met die bak gehaald, dikke race modifications en motor erin en gaan achter die racecars aan, maar je moet echt goed opletten ja, want dat ding zo kwijt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:38 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dikke bak rijdt ie wel, trekt hem bijna in een drift als ie op een recht stuk gas geeft
Wat versta jij onder middenklasser? Volgens mij haal je wat dingen door elkaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef Tinos85 het volgende:
Logica. Ik start het middenklasse kampioenschap in B Spec en hij start gewoon terwijl ik nog een Corvette Z06 hebSinds wanneer is dat een middenklasser?
Nee dat doet het spel. Ik had net een race met B Spec gedaan in een Corvette Z06. Daarna wilde ik de middenklasserrace doen maar ik had m'n auto nog niet gewisseld. Maar ik kan gewoon meedoen met de Corvette tussen de middenklassersquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat versta jij onder middenklasser? Volgens mij haal je wat dingen door elkaar
Ahh kee, ik dacht dat je middenklasser met middenmotor even door elkaar haalde. Sowieso spoort dat spel af en toe niet. Je kan dan met meer vermogen of gewicht mee doen. Heel apartquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee dat doet het spel. Ik had net een race met B Spec gedaan in een Corvette Z06. Daarna wilde ik de middenklasserrace doen maar ik had m'n auto nog niet gewisseld. Maar ik kan gewoon meedoen met de Corvette tussen de middenklassers
same fail here. ik had ook een auto gehaald, en vol getuned, en toen ontdekte ik dus hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Tinos85 het volgende:
Ik had wel een faalactie trouwens. Ik moet de NR-A Roadster Cup nog doen en ik dacht, daar moet ik een roadster voor hebben. Dus ik bij de ocassions een S2000 kopen om er vervolgens achter te komen dat het alleen Mazda MX5'en zijn
1. Het plaatje erbij verraade het al een beetje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Tinos85 het volgende:
Ik had wel een faalactie trouwens. Ik moet de NR-A Roadster Cup nog doen en ik dacht, daar moet ik een roadster voor hebben. Dus ik bij de ocassions een S2000 kopen om er vervolgens achter te komen dat het alleen Mazda MX5'en zijn
Dit... Meestal klik ik eerst gewoon op de garage knop en kijk ik of ik al auto's had voor die race... En jawel ik had al een roadster gewonnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
1. Het plaatje erbij verraade het al een beetje.
2. Requirements list is ook handig.
Dat kan soms ook misgaan omdat je wel de juiste auto hebt maar niet de juiste banden eronder. Dan laat ie de auto niet zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit... Meestal klik ik eerst gewoon op de garage knop en kijk ik of ik al auto's had voor die race... En jawel ik had al een roadster gewonnen
Jawel, maar dan mag je gewoon niet meedoen met de race, alsje dan wilt racen geeft hij een popup met wat je nog niet goed hebt (Geen vinkje bij de banden)quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat kan soms ook misgaan omdat je wel de juiste auto hebt maar niet de juiste banden eronder. Dan laat ie de auto niet zien
Ik wou dus ook die ferrari gaan kopen maar dan moet ik er toch maar af zien. Weet ondertussen nog steeds niet welke ik dan wel moet kopen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef HeertjeB het volgende:
Mn ferrari is echt onhandelbaar geworden :s
Elke bocht die ik uitkom en gas geef dan spin ik zowat![]()
Heeft iemand tips qua instelling oid? Het is de Italia, heb er al een spoiler opgezet etc..
Heb je al veel races met deze auto gereden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef HeertjeB het volgende:
Mn ferrari is echt onhandelbaar geworden :s
Elke bocht die ik uitkom en gas geef dan spin ik zowat![]()
Heeft iemand tips qua instelling oid? Het is de Italia, heb er al een spoiler opgezet etc..
Koop gewoon de droom auto die jij wilt hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:09 schreef Capable het volgende:
Welke auto raden jullie me aan lvl 13 en heb 550k. Wil die ferrari 599 kopen maar hoor dat die niet lekker rijd.
Of de Nissan?
Nee heeft pas 107km op de tellerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:05 schreef biertank het volgende:
[..]
Heb je al veel races met deze auto gereden?
Anders meot je ff body en motor fixen (hou rekening dat dit serieuse knaken kost) dat was bij mijn lambo de oplssing.
Die had er last van dat als ik de rem intrapte de slip in ging beetje lotus verhaal.
Gister mooie actie gemaakt
Wil die light weight engelse race gaan doen, denk koop zo'n lotus ding, kan ik ook ff op topgear track oefenen...
zit ik te kijken, kan die facebook jag ook, mooi verhaal 50k verneukt
Netjes. Voor mijn B-spec driver zo ver is....quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef Auti het volgende:
B-Spec is echt niet verkeerd..
Rondje Ring met mijn heldhaftige B-spec coureur;
Wat voor banden zitten eronder?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:13 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Nee heeft pas 107km op de tellersnap er niets van
Waarom kijkt niemand bij het garage icoontje als ze een race willen doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:05 schreef biertank het volgende:
[..]
Heb je al veel races met deze auto gereden?
Anders meot je ff body en motor fixen (hou rekening dat dit serieuse knaken kost) dat was bij mijn lambo de oplssing.
Die had er last van dat als ik de rem intrapte de slip in ging beetje lotus verhaal.
Gister mooie actie gemaakt
Wil die light weight engelse race gaan doen, denk koop zo'n lotus ding, kan ik ook ff op topgear track oefenen...
zit ik te kijken, kan die facebook jag ook, mooi verhaal 50k verneukt
Zelfde banden als toen ik hem kocht.. sportbanden hard... Heb je aanraders voor andere?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat voor banden zitten eronder?
Zou je niet eens Soft Racebanden kopen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:16 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Zelfde banden als toen ik hem kocht.. sportbanden hard... Heb je aanraders voor andere?
En carroseriestijfheid herstellen kost 146,000.. lijkt me nu toch nog niet nodig na 107 km?
Dat was dus duidelijk het probleemquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zou je niet eens Soft Racebanden kopen?Of tenminste Hard... En sowieso is dat carroseriestijfheid herstellen onzin.... Nog nooit gedaan.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef Driepink het volgende:
ook ff bspec aan het doen.. ik wil die shelby cobra !
Geen probleem. Je moet het maar zo zien, je kan je auto wel zo snel maken als je wil, maar uiteindelijk heeft hij maar op 4 plekken conact met de weg... Banden zijn best belangrijk..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Dat was dus duidelijk het probleem
Hij rijdt weer als een zonnetje! thanks
Shelby cobra'squote:Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef Driepink het volgende:
ook ff bspec aan het doen.. ik wil die shelby cobra !
Nee cobra's glijden te erg... Zou eerder voor iets anders gaan... Weet zo niet wat, B-spec Bob is een tournament aan het doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef Driepink het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met die klassieke supercar challenge ?
A-spec expert..
beetje te doen met een opgesoepte cobra ?
met GT4 ownde ik de 24-uurs met een AC cobraquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen probleem. Je moet het maar zo zien, je kan je auto wel zo snel maken als je wil, maar uiteindelijk heeft hij maar op 4 plekken conact met de weg... Banden zijn best belangrijk..
[..]
Shelby cobra's(oude in ieder geval... stomme glij bakken.)
Ik heb je auto ook terug gestuurd, grappig ding.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
met GT4 ownde ik de 24-uurs met een AC cobra720pk..
oke oke dat was tegen Fiat 500tjes
ja ik zag hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef Capable het volgende:
[..]
Ik heb je auto ook terug gestuurd, grappig ding.
Thnx iig.
Beste is Soft tenzij je er endurances mee gaat racen... Soft heeft meeste grip, maar gaat niet zo lang mee...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Capable het volgende:
HeertjeB welke race banden heb je onder je ferrari?
Wat is beste? Race Soft, Med, Hard?
Niet eens gekocht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik gister tegen in de occassions![]()
Meer dan 3 miljoen.
Serieus? Die wil ik! Zo'n vet ding!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 3 miljoen.
Zoveel credits had ik nog niet. Zit nu net rond de 1 miljoenquote:
Heb ik al op stal staan, kan je winnen bij: A- Spec American Championship.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 3 miljoen.
Ik heb hem in mijn garage staan ja, je kan hem niet verkopen. Dus hij staat daar maar. Ding weegt 3000kg en draait 3000 toeren max.. het is niets, gewoon een gadget.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef Toempf het volgende:
Die Tank Car kan je ergens winnen met B-Spec dacht ik.
Godver, die is wel heel erg netjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Capable het volgende:
Mijn paardje van 851 PK:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat je aan het trollen bentquote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Microtubuli het volgende:
Foto maken in de replay en dan de foto in het gt menu (foto) exporteren naar xmb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Driepink het volgende:
is fotos uploaden een beetje te doen?
zoja: wat heb ik nodig?
Laat ik mijn mooiste autotje zien
kostte maar 50.000 in used cars
Thnx!, hij rijd ook als een tierelier. Alleen het remmen moet ik wat bij stellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Godver, die is wel heel erg netjes![]()
toffe foto btw!
je kan niet emailen vanaf je playstation he ?:(quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Capable het volgende:
[..]
Foto maken in de replay en dan de foto in het gt menu (foto) exporteren naar xmb.
Vervolgens naar je XMB (PS menu) gaan naar Foto's en dan de foto kopieren naar USB.
Of je moet even PS3media server downloaden en dan naar je pc versturen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
je kan niet emailen vanaf je playstation he ?:(
kheb namelijk geen usb stick bij de hand..
of werkt tinypic vanaf een playstation ?
ik ga ff naar buiten juist, sociale leven moet ff een apk beurt hebben :p ff onderhoudenquote:
sarthe denk ik..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef Capable het volgende:
Welke baan heeft de langste rechte weg?
ferrari 458 italiaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef Capable het volgende:
[..]
Ja maar heb ik ook, maar hij zegt alleen ik heb een italia?
Dit ding kan echt niet 851 PK, als de 458 al niet boven de 770pk komt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Capable het volgende:
Mijn paardje van 851 PK:
[ afbeelding ]
mijnes heb er 681.. hoe krijg ik er meer dan ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit ding kan echt niet 851 PK, als de 458 al niet boven de 770pk komt.
Waarom zou hij liegen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit ding kan echt niet 851 PK, als de 458 al niet boven de 770pk komt.
Ben jij blind, waar in de tekst wordt deze jongen voor leugenaar uitgemaakt. Het feit echter dat de 599 geen 860pk kan halen staat vast. Koop een auto en tune het.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom zou hij liegen?En wat is dat voor onzin redenering?
race soft dus, de duurstequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Capable het volgende:
HeertjeB welke race banden heb je onder je ferrari?
Wat is beste? Race Soft, Med, Hard?
Sterker nog hij heeft geen 851 PK maar 854 PK:quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:11 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
race soft dus, de duurstewelke ferarri heb je genomen?
Vreemd, in het echt is dit dus echt niet mogelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef Capable het volgende:
[..]
Sterker nog hij heeft geen 851 PK maar 854 PK:
[ afbeelding ]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Haha owned.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef Capable het volgende:
[..]
Sterker nog hij heeft geen 851 PK maar 854 PK:
[ afbeelding ]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Owned wat? Maar goed blijkbaar is het spel toch niet zo realistisch.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vreemd, in het echt is dit dus echt niet mogelijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Owned wat? Maar goed blijkbaar is het spel toch niet zo realistisch.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben jij blind, waar in de tekst wordt deze jongen voor leugenaar uitgemaakt. Het feit echter dat de 599 geen 860pk kan halen staat vast. Koop een auto en tune het.
De essentie van mijn reactie was meer gericht op de stelling dat ik iemand voor leugenaar uit heb zitten maken, wat dus niet zo isquote:
Waarom niet? In het echt is nog tig keer meer mogelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vreemd, in het echt is dit dus echt niet mogelijk.
Gaat hij weer.. Nou best jongen, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De essentie van mijn reactie was meer gericht op de stelling dat ik iemand voor leugenaar uit heb zitten maken, wat dus niet zo is.
In het echt ben je gebonden aan een max limiet, je kunt niet meer tunen dan de max van zo'n motor. En dat ding begint op 550pk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Capable het volgende:
[..]
Waarom niet? In het echt is nog tig keer meer mogelijk.
Ik heb inderdaad gelijk, aangezien hetgeen wat jij suggereert nergens staat beschreven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gaat hij weer.. Nou best jongen, je hebt helemaal gelijkNaja niet helemaal want je had dus niet echt gelijk zonet
![]()
Het zijn niet alleen motoronderdelen die dit ding gigantisch snel maakt..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In het echt ben je gebonden aan een max limiet, je kunt niet meer tunen dan de max van zo'n motor. En dat ding begint op 550pk.
Zet je er een andere motor inquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In het echt ben je gebonden aan een max limiet, je kunt niet meer tunen dan de max van zo'n motor. En dat ding begint op 550pk.
Kun je net zo goed een andere auto kopen, maar dat is dan ook geen tunen meer. Aangezien tunen het afstemmen van een auto is. Wat daar niet onder valt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zet je er een andere motor in
Je moet eens in een RS6 rijden. Nooit verwacht dat een station auto zo snel kan zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef Capable het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen motoronderdelen die dit ding gigantisch snel maakt..
Wat heeft dit er nu mee te maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je moet eens in een RS6 rijden. Nooit verwacht dat een station auto zo snel kan zijn.
Dit noemt men een reactie. Zoek de definitie op zou ik zeggen, misschien leer je er wat van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nu mee te maken?
Allereerst, deze initialen staan niet voor de naam waar jij naar suggereert, kneus. Daarnaast is een edit een functie om een bericht aan te passen mocht je dat nodig vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:23 schreef Capable het volgende:
Ja die Jennifer staat bekend om zijn editten.
Oow shit man meen je nou serieus dat je geen Jennifer heet? Wist ik echt niet hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, deze initialen staan niet voor de naam waar jij naar suggereert, kneus. Daarnaast is een edit een functie om een bericht aan te passen mocht je dat nodig vinden.
Van een zwakzinnige, die op het internet post, waarbij woorden geen emoties bevatten, kun je dat inderdaad duidelijk zien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Capable het volgende:
[..]
Oow shit man meen je nou serieus dat je geen Jennifer heet? Wist ik echt niet hoor.
hahahah
Ooh ja tuurlijk joh ook nog zwakzinnig, sjeet waar haal je al deze wijze woorden vandaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Van een zwakzinnige, die op het internet post, waarbij woorden geen emoties bevatten, kun je dat inderdaad duidelijk zien.
Allereerst, het gebruiken van definities waarvan je de betekenis niet van kent of in een verkeerde context plaatst is al een faal op zich, ten tweede: je moet niet achteraf gaan janken als je daar op gewezen wordt debiel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Capable het volgende:
[..]
Ooh ja tuurlijk joh ook nog zwakzinnig, sjeet waar haal je al deze wijze woorden vandaan?
Onzekere klapmongool.
Maar laten we het hier even bij auto's houden, oke Jennie?![]()
Eeh kerel wat is je fucking probleem nu dan? Wat loop je hier nu de rechter uit te hangen.. we weten nu wel dat je graag het laatste woord wil hebben, maar als je hier voor die reden komt kanker dan maar lekker op oke?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, het gebruiken van definities waarvan je de betekenis niet van kent of in een verkeerde context plaatst is al een faal op zich, ten tweede: je moet niet achteraf gaan janken als je daar op gewezen wordt debiel.
Je hebt jezelf nu wel ernstig gediskwalificeerd, onnozel kind. Het vocabulaire hebben van een driejarige, gewezen worden op zijn domme antwoorden en nu gaan schelden met het woord kanker. Wat een verstandelijk gehandicapte ben je toch ook. En nu wegwezen schooier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Capable het volgende:
[..]
Eeh kerel wat is je fucking probleem nu dan? Wat loop je hier nu de rechter uit te hangen.. we weten nu wel dat je graag het laatste woord wil hebben, maar als je hier voor die reden komt kanker dan maar lekker op oke?
Nice, via de B-spec?quote:
Nee, jij komt hier blij doen. En ik mag niet met kanker schelden maar jij wel met een handicap. Stumperd, jij bent echt zo'n kind uit de klas die al te graag antwoord wil geven op elke vraag die voorbij komt. Gelukkig ken ik je niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nu wel ernstig gediskwalificeerd, onnozel kind. Het vocabulaire hebben van een driejarige, gewezen worden op zijn domme antwoorden en nu gaan schelden met het woord kanker. Wat een verstandelijk gehandicapte ben je toch ook. En nu wegwezen schooier.
Knul, het enige die jij een stoot kunt verkopen is die infantiele kop van jou, je bent inderdaad verstandelijk gehandicapt. Achteraf gaan janken helpt je hier niet bij, tip voor de volgende keer: als je toch al een faalhaas bent, start geen discussie. Want daar ben je hopeloos in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Capable het volgende:
[..]
Nee, jij komt hier blij doen. En ik mag niet met kanker schelden maar jij wel met een handicap. Stumperd, jij bent echt zo'n kind uit de klas die al te graag antwoord wil geven op elke vraag die voorbij komt. Gelukkig ken ik je niet.
En nu godverdomme weer on-topic, want ik had je allang een stoot verkocht omdat je zo aan het uitlokken en aan het irriteren bent.
Moet zelf ook nog eens aan die B-spec beginnen, bevalt het je dan? En krijg je er zoveel geld voor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef DeeBee het volgende:
Mijn B-spec coureurs grinden al de hele dag High Speed Ring in een Zonda R btw, wel lekker makkelijk, want zelfs op z'n sloomste setting winnen ze nog wel in die Pagani.
Waarom zou ik mijn recht uberhaupt willen hebben tegen iemand waar ik geen flikker om geef vriend. Laten we het hierbij houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knul, het enige die jij een stoot kunt verkopen is die infantiele kop van jou, je bent inderdaad verstandelijk gehandicapt. Achteraf gaan janken helpt je hier niet bij, tip voor de volgende keer: als je toch al een faalhaas bent, start geen discussie. Want daar ben je hopeloos in.
Je bent inderdaad een faalhaas. Maar goed, nu weer on-topic.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Capable het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn recht uberhaupt willen hebben tegen iemand waar ik geen flikker om geef vriend. Laten we het hierbij houden.
Welke auto bedoel je? De Veyron?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef DeeBee het volgende:
Die tank car is ernstig dom inderdaad, gewoon met B-spec, maar gewoon klote, haha...
Zoals bij elke race krijg je een fooi, maar bij de expert class turbo race, dan doet hij 10 lap High Speed Ring in 12 minuten of zo, 30.000 credits en 4.000 XP en die gaat dan nog het hardste op dit level (19, bijna 20).quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Moet zelf ook nog eens aan die B-spec beginnen, bevalt het je dan? En krijg je er zoveel geld voor.
Nee, die tank car.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke auto bedoel je? De Veyron?
Dat is wel relaxt ja, de Veyron kun je echt geweldig afstellen via settings van het internet trouwensquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zoals bij elke race krijg je een fooi, maar bij de expert class turbo race, dan doet hij 10 lap High Speed Ring in 12 minuten of zo, 30.000 credits en 4.000 XP en die gaat dan nog het hardste op dit level (19, bijna 20).
Echt, die credits en XP zijn echt fooien die je krijgt in dit spel...
[..]
Nee, die tank car.
Al rijdt de Veyron ook als een tank car zo ongeveer.
Oja joh? Dat was ik allang van plan, maar jij moet zo nodig het laatste woord hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een faalhaas. Maar goed, nu weer on-topic.
En jij moet zo nodig quoten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Capable het volgende:
[..]
Oja joh? Dat was ik allang van plan, maar jij moet zo nodig het laatste woord hebben.
Doe je het weerquote:
Stuur me even een pm met je psn of je post het hier.quote:
PSN: Mimaaaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stuur me even een pm met je psn.
En wie weet waar die max ligt? Hoe weet jij zo zeker waar de max ligt van de 599, en dan is er nog de vraag hoe lang een motor mee mag gaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ze je mij niet online staan dan?quote:
Nergens wordt aangegeven waar de max ligt, het is echter wel zo dat elke auto over een max limiet beschikt.quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nergens wordt aangegeven waar de max ligt, het is echter wel zo dat elke auto over een max limiet beschikt.
http://www.autogespot.com(...)599-gtb-fiorano.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Auti het volgende:
TADA!! Novitec Rosso Ferrari 599 GTB
http://www.rsportscars.com/ferrari/novitec-rosso-ferrari-599-gtb/
slechts 808pk![]()
Server lijkt vast te lopen :S.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef Capable het volgende:
Die corvette gaat hard man, maar mij ferrari haal ik 347 mee maar hij kan harder, alleen de 7de versnelling mist.
Als hij 347 loopt en hij kan harder wat zeur je dan? Trap dat gaspedaal harder inquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Capable het volgende:
Ik vind me Ferrari niks meer, ding loopt 347 terwijl die harder kan.
Hmm GT5 loopt vast.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Capable het volgende:
Ik vind me Ferrari niks meer, ding loopt 347 terwijl die harder kan.
Zo bedoel ik het niet, hij loopt 347 en zit onderin te toerenteller. Als ik een 7de versnelling had kon die veel harder. Maarja..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als hij 347 loopt en hij kan harder wat zeur je dan? Trap dat gaspedaal harder in
Je vloog inderdaad uit de bochten zag ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:22 schreef Capable het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, hij loopt 347 en zit onderin te toerenteller. Als ik een 7de versnelling had kon die veel harder. Maarja..
Ik moet me remmen ook wat bijstellen want dit is niks.
Achteruit doe ik altijd snel met driehoekjequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Capable het volgende:
Daarbij kon ik niet eens achteruit.. even snel instellen.
Wat dan? Beter niet op de L2?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Achteruit doe ik altijd snel met driehoekje
no idea..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef Driepink het volgende:
waarom kan die 599 tot de 800+ pk worden gepompt, en mijn 458 italia net 650+ ?
Doe je 't wel goed?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef Driepink het volgende:
waarom kan die 599 tot de 800+ pk worden gepompt, en mijn 458 italia net 650+ ?
Je B-spec driver op level 35 krijgen is het makkelijkst... Of de Vettel Challenge halen op brons...quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:34 schreef Capable het volgende:
Ik heb ook geen turbo in me auto, wel alle gewicht er af. Maar hij gaat niet echt hard vind ik.
Hoe kom ik btw aan die Red Bull X1
Nog 26 levels te gaan danquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je B-spec driver op level 35 krijgen is het makkelijkst... Of de Vettel Challenge halen op brons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |