Geen auto remmen aan staan?!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Capable het volgende:
Mijn controller remt nog steeds af en toe. Zwaar vervelend.
Dit gebeurt alleen als ik een scherpe bocht neem en dan remt die voor mij.
Ik ook, gewoon oefenen en hard gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:56 schreef Capable het volgende:
Kon ik me gisteren ook boos om maken idd.
Maar wie heeft de 300 SL Coupe Sector 2 goud gehaald? Probeer het nu al minstens 20x met alle hulp uit en ABS op 5. Zelfs een groot stuk afsnijden van een bocht en dan is me tijd 2:21,455 en ik moet 2:21,000 hebben.
Je hebt die dodge binnen hoor hoop ikquote:Op donderdag 9 december 2010 21:50 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb van een auto een straaljager gemaakt. Mijn Audi RS6 is té erg getuned dat hij bijna onbestuurbaar is geworden. Met 340 km/u tegen een AI tegenstander rijden op de Nürburgring en hem dan op de baan houden is onmogelijk.
Toch nog derde geworden dat wel
Plus dat je ook 2 Countaches krijgt / wint natuurlijk nog... Maar de historic race cup is met een Countach niet te doen nee...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Met die countach is ie nauwelijks te doen.
Ik ben momenteel enorm gefrustreerd door die hoeren buitenbocht bij de nascar special.
Koop er gewoon 1.. Al dat moeilijke gedoe hier ook... Als ik een leuke auto zie koop ik hem... Ik weet toch wel dat ik na een tijdje de andere ook kan kopen... Wees eens impulsief.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef HeertjeB het volgende:
Jongens help me
Audi r8 kopen of die Nissan VR blabla.. Graag ook zeggen waarom de één beter is
Gaat om de Supercar Classic race ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Plus dat je ook 2 Countaches krijgt / wint natuurlijk nog... Maar de historic race cup is met een Countach niet te doen nee...
Met welke is ie wel te doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Plus dat je ook 2 Countaches krijgt / wint natuurlijk nog... Maar de historic race cup is met een Countach niet te doen nee...
Blijft je trigger-knop niet hangen?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:48 schreef Capable het volgende:
Mijn controller remt nog steeds af en toe. Zwaar vervelend.
Dit gebeurt alleen als ik een scherpe bocht neem en dan remt die voor mij.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Blijft je trigger-knop niet hangen?
Dat heb ik namelijk wel eens.
Blijkbaar stond dat zo ingesteld.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Capable het volgende:
Aah ik heb het probleem al gevonden, het rechterpookje als ik die naar beneden drukt remt die af.
Super car classics kan wel met een Countach geloof ik zo uit m'n hoofd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |