Ik hoor datzelfde vaker maar dan in de context van Marokkanen en nederlandse vrouwenquote:Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
Dus dan is het helemaal Jackpot!!quote:Omdat er vorige maand dreigbrieven binnenkwamen, slaapt er nu altijd een aantal moskeegangers in de Islamitische godshuizen, om die te bewaken.
Dat is cultuur!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik hoor datzelfde vaker maar dan in de context van Marokkanen en nederlandse vrouwen
Het moment is definitief aangebroken dat Nederlanders in Nederland als vreemdelingen worden beschouwd. Nice to know.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
"Dreigbrieven in de bus van de moskee zijn nog maar peanuts als je ziet hoe individuele moslims in Amsterdam worden behandeld. Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
Wat heeft dat met die gebedshuizen te maken?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_voor_aanslagen.html
[..]
Ik hoor datzelfde vaker maar dan in de context van Marokkanen en nederlandse vrouwen
Daarmee kom je ook niet veel verder.quote:Die daders worden in de hoek van de PVV-aanhangers gezocht. In één van de dreigbrieven stond namelijk: "Wilders verlost ons van jullie."
ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:22 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Het moment is definitief aangebroken dat Nederlanders in Nederland als vreemdelingen worden beschouwd. Nice to know.
Nederlanders zijn vreemdelingenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:22 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Het moment is definitief aangebroken dat Nederlanders in Nederland als vreemdelingen worden beschouwd. Nice to know.
Oh, bedoelde Zanzen met: "Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd" dan toch Nederlandse meisjes die door moslims lastig gevallen worden? Inderdaad een stuk aannemelijker, maar ik vond het zo vreemd in de context.quote:
...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Oh, bedoelde Zanzen met: "Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd" dan toch Nederlandse meisjes die door moslims lastig gevallen worden? Inderdaad een stuk aannemelijker, maar ik vond het zo vreemd in de context.
Afvallige Moslims zijn een actie gestart. Ze gooien homo's op flatgebouwen, en maken varkens uit voor homo's!!quote:
Ik hoorde dat er een run is op handtasjes.quote:
dat moskeeen dreigbrieven ontvangen geloof ik wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef Aloulou het volgende:
Dit is geen nieuw verhaal, veel meer Moskeeën hebben te maken met stelselmatig vandalisme en vaak genoeg haalt dat het nieuw niet kan ik uit eigen ervaring zeggen. Het is wel grappig dat de daders nooit de ballen hebben om eens een keertje niet anoniem zulke wandaden te plegen en bijv. de confrontatie aan te gaan ipv weg te rijden/rennen.
Zou er trouwens een fokkertje tussen zitten denken jullie? Voorschrift misschien?
Het is de schuld van het bedrijfsleven die 20 jaar geleden goedkope neuzen nodig hadden en die de bevolking de rekening laat betalen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef henkiejan het volgende:
maar goed, na 40 jaar terreur moeten ze maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom het merendeel van de westerse bevolking een schijthekel aan hen heeft
Het is de waarheid, ik kan het weten. Ook kampen veel meer Moskeeën met stelselmatig vandalisme wat vaak het nieuws niet haalt. Maar wij Moslims zijn niet zielig hoor en kunnen wel tegen een stootje hier in Nederland. Het feit dat de Moskee terughoudend reageert en het eigenlijk niet naar buiten wil brengen laat zien dat het geen huilerig gedoe is. We zijn Geert al jaren gewend en zouden hem bijna gaan missen mocht hij echt naar Israel migrerenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef henkiejan het volgende:
[..]
dat moskeeen dreigbrieven ontvangen geloof ik wel.
maar dat opeens marokkaanse dames aangevallen en bespuugd worden op straat
denk dat ze dat zeggen om zielig te doen nu de pvv en vvd zoveel stemmen aanhangers heeft.
maar goed, na 40 jaar terreur moeten ze maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom het merendeel van de westerse bevolking een schijthekel aan hen heeft
bewijs het maar eens dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is de waarheid, ik kan het weten. Ook kampen veel meer Moskeeën met stelselmatig vandalisme wat vaak het nieuws niet haalt. Maar wij Moslims zijn niet zielig hoor en kunnen wel tegen een stootje hier in Nederland. Het feit dat de Moskee terughoudend reageert en het eigenlijk niet naar buiten wil brengen laat zien dat het geen huilerig gedoe is. We zijn Geert al jaren gewend en zouden hem bijna gaan missen mocht hij echt naar Israel migreren
mmm, ik zie liever een onafhankelijk onderzoeksbureau dat doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:31 schreef Aloulou het volgende:
Okee henkiejan, privatemessage ff je mail dan laat ik het je weten zodra ik beeldmateriaal heb met een niet-Moslim in de crew zodat het geloofwaardig is. Komt goed broeder, geen zorgen.
Nou, stel je voor dat dat waar is inderdaad... veranderen ze ineens van terroristen ook maar in mensen. Dat moet wel verregaande gevolgen voor je wereldbeeld hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef henkiejan het volgende:
maar dat opeens marokkaanse dames aangevallen en bespuugd worden op straat
denk dat ze dat zeggen om zielig te doen nu de pvv en vvd zoveel stemmen aanhangers heeft.
Oh, dus het is toch wel waar, en nog logisch ook?quote:maar goed, na 40 jaar terreur moeten ze maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom het merendeel van de westerse bevolking een schijthekel aan hen heeft
Je schijnt marokkanen en moslims nogal vaak door elkaar te halen he.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef henkiejan het volgende:
[..]
mmm, ik zie liever een onafhankelijk onderzoeksbureau dat doen.
en dan gewoon beeldmateriaal lekker in een nieuwsitem wanneer er "nieuws" is.
maar goed, moslims blaten altijd over discriminatie terwijl dat niet zo is.
zoals ook dat moslims/marokkanen niet geweigerd worden vanwege hun naam/afkomst maar incompetentie
Dat doen ze toch al jaren? In Duitsland heten Nederlanders toch lama's?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:34 schreef longinus het volgende:
Oh spugen Nederlanders tegenwoordig terug ?
LOL.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
"racistische uitlatingen tegen moslims" op te richten.
De daders zijn dan zeker joden?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
Weten die moslims ook eens een keer hoe Joden zich voelen, koekje van eigen deeg.
of homo's, of vrouwen zonder hoofddoek, of zwervers, of blanke mannen, of kroegbezoekers?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef Rambolin het volgende:
[..]
De daders zijn dan zeker joden?
vooral het dagelijks spugen en uitschelden op en van vrouwen met een hoofddoek. wáár dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef Chooselife het volgende:
Iets in mij zegt dat ik dit nieuwsbericht niet serieus kan nemen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef AryaMehr het volgende:
PVV-aanhangers die moslims en andere figuren dreigbrieven sturen wanneer ze de Grote Leider hebben beledigd. Mocht ik serieus zo'n idioot tegenkomen dan is hij niet best af. Hetzelfde geldt voor mensen die dreigbrieven/dreigmailtjes sturen.
Nou ja, iedereen kan natuurlijk een slecht geschreven briefje in een bus van een Moskee stoppen en verwijzen naar Wilders. Ik zou het nou toch niet direct 'hard bewijs' willen noemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
PVV stemmer: dit is niet het werk van PVV-aanhangers, maar van linksen die Wilders op deze wijze kapot willen maken.
en dan nog, al is het een wildersstemmer. wat is dan het probleem? pvda, d66, sp en gl hebben ook vreemde snuiters in hun kiezers.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen kan natuurlijk een slecht geschreven briefje in een bus van een Moskee stoppen en verwijzen naar Wilders. Ik zou het nou toch niet direct 'hard bewijs' willen noemen.
Ik mis de eindoplossing in dit verhaal. Het zou bv ook een pleidooi voor het instellen van een dierentuin kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Stormfront is twee deuren naar rechts. Ze hebben daar nog wel wat eindoplossingen voor je vraagstuk liggen.
/Godwin
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vooral het dagelijks spugen en uitschelden op en van vrouwen met een hoofddoek. wáár dan?
Het probleem is dat we geshockeerd zijn als homo's in elkaar geslagen worden, en dat als een soort legitimatie zien om daarmee een bevolkingsgroep in z'n geheel weg te zetten. Marokkanen zijn immers inferieur. Maakt natuurlijk allemaal niet uit, ze hebben het er immers zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan nog, al is het een wildersstemmer. wat is dan het probleem? pvda, d66, sp en gl hebben ook vreemde snuiters in hun kiezers.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
bronquote:vreemdelingen
Zelfst. Naamw. Meervoud van vreemdeling iemand die afkomstig is uit een ander land of een verafgelegen gebied. Synoniem: buitenlander.
Wat is het toppunt van islamisering....quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_voor_aanslagen.html
Een drietal moskeeën in Amsterdam is bang voor aanslagen. Omdat er vorige maand dreigbrieven binnenkwamen, slaapt er nu altijd een aantal moskeegangers in de Islamitische godshuizen, om die te bewaken.
"We willen geen slachtoffertje spelen, daarom hebben we hier nog geen ruchtbaarheid aan willen geven", zegt vicevoorzitter Aissa Zanzen van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Het Parool, "We laten ons niet opjagen. Anders denken de daders dat ze geslaagd zijn." Die daders worden in de hoek van de PVV-aanhangers gezocht. In één van de dreigbrieven stond namelijk: "Wilders verlost ons van jullie."
Bespuugd
Volgens Zanzen zijn de dreigementen het topje van de ijsberg: "Dreigbrieven in de bus van de moskee zijn nog maar peanuts als je ziet hoe individuele moslims in Amsterdam worden behandeld. Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
Zanzen stelt voor om een meldpunt voor "racistische uitlatingen tegen moslims" op te richten.
==================================
[..]
Kijk, het werkt zo. Als persoon X iets doet wat ik niet leuk vind, kijk ik tot welke groep deze persoon behoort en vervolgens ga ik een willekeurig persoon uit die groep pesten. Of, nog beter, ik stem op een politicus die de hele groep wil pesten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het probleem is dat we geshockeerd zijn als homo's in elkaar geslagen worden, en dat als een soort legitimatie zien om daarmee een bevolkingsgroep in z'n geheel weg te zetten. Marokkanen zijn immers inferieur. Maakt natuurlijk allemaal niet uit, ze hebben het er immers zelf naar gemaakt._!
En als persoon Y persoon X dan pest doen we gezellig mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kijk, het werkt zo. Als persoon X iets doet wat ik niet leuk vind, kijk ik tot welke groep deze persoon behoort en vervolgens ga ik een willekeurig persoon uit die groep pesten. Of, nog beter, ik stem op een politicus die de hele groep wil pesten.
Dat zal persoon X leren!
Uiteraard. En als iemand ons wijst op de absurditeit van onze denkwijze, gaan we keihard huilen dat we niet gedemoniseerd mogen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En als persoon Y persoon X dan pest doen we gezellig mee.
Hunnie doen het immers ook en hebben het gewoon verdiend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Uiteraard. En als iemand ons wijst op de absurditeit van onze denkwijze, gaan we keihard huilen dat we niet gedemoniseerd mogen worden.
Precies, vooral niet serieus willen nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een paar dagen pas?
Wilders wordt al jaren zodanig bedreigd dat hij niet eens op straat kan lopen zonder bescherming wegens risico dat hij net zoals TvG briefjes krijgt opgespeld.
En waar is het harde bewijs dat het Wilders aanhangers zijn?
Misschien zijn het wel ratten uit eigen gelederen, wie weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |