Ik hoor datzelfde vaker maar dan in de context van Marokkanen en nederlandse vrouwenquote:Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
Dus dan is het helemaal Jackpot!!quote:Omdat er vorige maand dreigbrieven binnenkwamen, slaapt er nu altijd een aantal moskeegangers in de Islamitische godshuizen, om die te bewaken.
Dat is cultuur!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik hoor datzelfde vaker maar dan in de context van Marokkanen en nederlandse vrouwen
Het moment is definitief aangebroken dat Nederlanders in Nederland als vreemdelingen worden beschouwd. Nice to know.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
"Dreigbrieven in de bus van de moskee zijn nog maar peanuts als je ziet hoe individuele moslims in Amsterdam worden behandeld. Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
Wat heeft dat met die gebedshuizen te maken?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_voor_aanslagen.html
[..]
Ik hoor datzelfde vaker maar dan in de context van Marokkanen en nederlandse vrouwen
Daarmee kom je ook niet veel verder.quote:Die daders worden in de hoek van de PVV-aanhangers gezocht. In één van de dreigbrieven stond namelijk: "Wilders verlost ons van jullie."
ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:22 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Het moment is definitief aangebroken dat Nederlanders in Nederland als vreemdelingen worden beschouwd. Nice to know.
Nederlanders zijn vreemdelingenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:22 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Het moment is definitief aangebroken dat Nederlanders in Nederland als vreemdelingen worden beschouwd. Nice to know.
Oh, bedoelde Zanzen met: "Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd" dan toch Nederlandse meisjes die door moslims lastig gevallen worden? Inderdaad een stuk aannemelijker, maar ik vond het zo vreemd in de context.quote:
...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:33 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Oh, bedoelde Zanzen met: "Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd" dan toch Nederlandse meisjes die door moslims lastig gevallen worden? Inderdaad een stuk aannemelijker, maar ik vond het zo vreemd in de context.
Afvallige Moslims zijn een actie gestart. Ze gooien homo's op flatgebouwen, en maken varkens uit voor homo's!!quote:
Ik hoorde dat er een run is op handtasjes.quote:
dat moskeeen dreigbrieven ontvangen geloof ik wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:13 schreef Aloulou het volgende:
Dit is geen nieuw verhaal, veel meer Moskeeën hebben te maken met stelselmatig vandalisme en vaak genoeg haalt dat het nieuw niet kan ik uit eigen ervaring zeggen. Het is wel grappig dat de daders nooit de ballen hebben om eens een keertje niet anoniem zulke wandaden te plegen en bijv. de confrontatie aan te gaan ipv weg te rijden/rennen.
Zou er trouwens een fokkertje tussen zitten denken jullie? Voorschrift misschien?
Het is de schuld van het bedrijfsleven die 20 jaar geleden goedkope neuzen nodig hadden en die de bevolking de rekening laat betalen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef henkiejan het volgende:
maar goed, na 40 jaar terreur moeten ze maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom het merendeel van de westerse bevolking een schijthekel aan hen heeft
Het is de waarheid, ik kan het weten. Ook kampen veel meer Moskeeën met stelselmatig vandalisme wat vaak het nieuws niet haalt. Maar wij Moslims zijn niet zielig hoor en kunnen wel tegen een stootje hier in Nederland. Het feit dat de Moskee terughoudend reageert en het eigenlijk niet naar buiten wil brengen laat zien dat het geen huilerig gedoe is. We zijn Geert al jaren gewend en zouden hem bijna gaan missen mocht hij echt naar Israel migrerenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef henkiejan het volgende:
[..]
dat moskeeen dreigbrieven ontvangen geloof ik wel.
maar dat opeens marokkaanse dames aangevallen en bespuugd worden op straat
denk dat ze dat zeggen om zielig te doen nu de pvv en vvd zoveel stemmen aanhangers heeft.
maar goed, na 40 jaar terreur moeten ze maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom het merendeel van de westerse bevolking een schijthekel aan hen heeft
bewijs het maar eens dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het is de waarheid, ik kan het weten. Ook kampen veel meer Moskeeën met stelselmatig vandalisme wat vaak het nieuws niet haalt. Maar wij Moslims zijn niet zielig hoor en kunnen wel tegen een stootje hier in Nederland. Het feit dat de Moskee terughoudend reageert en het eigenlijk niet naar buiten wil brengen laat zien dat het geen huilerig gedoe is. We zijn Geert al jaren gewend en zouden hem bijna gaan missen mocht hij echt naar Israel migreren
mmm, ik zie liever een onafhankelijk onderzoeksbureau dat doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:31 schreef Aloulou het volgende:
Okee henkiejan, privatemessage ff je mail dan laat ik het je weten zodra ik beeldmateriaal heb met een niet-Moslim in de crew zodat het geloofwaardig is. Komt goed broeder, geen zorgen.
Nou, stel je voor dat dat waar is inderdaad... veranderen ze ineens van terroristen ook maar in mensen. Dat moet wel verregaande gevolgen voor je wereldbeeld hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef henkiejan het volgende:
maar dat opeens marokkaanse dames aangevallen en bespuugd worden op straat
denk dat ze dat zeggen om zielig te doen nu de pvv en vvd zoveel stemmen aanhangers heeft.
Oh, dus het is toch wel waar, en nog logisch ook?quote:maar goed, na 40 jaar terreur moeten ze maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom het merendeel van de westerse bevolking een schijthekel aan hen heeft
Je schijnt marokkanen en moslims nogal vaak door elkaar te halen he.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef henkiejan het volgende:
[..]
mmm, ik zie liever een onafhankelijk onderzoeksbureau dat doen.
en dan gewoon beeldmateriaal lekker in een nieuwsitem wanneer er "nieuws" is.
maar goed, moslims blaten altijd over discriminatie terwijl dat niet zo is.
zoals ook dat moslims/marokkanen niet geweigerd worden vanwege hun naam/afkomst maar incompetentie
Dat doen ze toch al jaren? In Duitsland heten Nederlanders toch lama's?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:34 schreef longinus het volgende:
Oh spugen Nederlanders tegenwoordig terug ?
LOL.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
"racistische uitlatingen tegen moslims" op te richten.
De daders zijn dan zeker joden?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
Weten die moslims ook eens een keer hoe Joden zich voelen, koekje van eigen deeg.
of homo's, of vrouwen zonder hoofddoek, of zwervers, of blanke mannen, of kroegbezoekers?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef Rambolin het volgende:
[..]
De daders zijn dan zeker joden?
vooral het dagelijks spugen en uitschelden op en van vrouwen met een hoofddoek. wáár dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef Chooselife het volgende:
Iets in mij zegt dat ik dit nieuwsbericht niet serieus kan nemen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef AryaMehr het volgende:
PVV-aanhangers die moslims en andere figuren dreigbrieven sturen wanneer ze de Grote Leider hebben beledigd. Mocht ik serieus zo'n idioot tegenkomen dan is hij niet best af. Hetzelfde geldt voor mensen die dreigbrieven/dreigmailtjes sturen.
Nou ja, iedereen kan natuurlijk een slecht geschreven briefje in een bus van een Moskee stoppen en verwijzen naar Wilders. Ik zou het nou toch niet direct 'hard bewijs' willen noemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
PVV stemmer: dit is niet het werk van PVV-aanhangers, maar van linksen die Wilders op deze wijze kapot willen maken.
en dan nog, al is het een wildersstemmer. wat is dan het probleem? pvda, d66, sp en gl hebben ook vreemde snuiters in hun kiezers.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen kan natuurlijk een slecht geschreven briefje in een bus van een Moskee stoppen en verwijzen naar Wilders. Ik zou het nou toch niet direct 'hard bewijs' willen noemen.
Ik mis de eindoplossing in dit verhaal. Het zou bv ook een pleidooi voor het instellen van een dierentuin kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Stormfront is twee deuren naar rechts. Ze hebben daar nog wel wat eindoplossingen voor je vraagstuk liggen.
/Godwin
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vooral het dagelijks spugen en uitschelden op en van vrouwen met een hoofddoek. wáár dan?
Het probleem is dat we geshockeerd zijn als homo's in elkaar geslagen worden, en dat als een soort legitimatie zien om daarmee een bevolkingsgroep in z'n geheel weg te zetten. Marokkanen zijn immers inferieur. Maakt natuurlijk allemaal niet uit, ze hebben het er immers zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan nog, al is het een wildersstemmer. wat is dan het probleem? pvda, d66, sp en gl hebben ook vreemde snuiters in hun kiezers.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
bronquote:vreemdelingen
Zelfst. Naamw. Meervoud van vreemdeling iemand die afkomstig is uit een ander land of een verafgelegen gebied. Synoniem: buitenlander.
Wat is het toppunt van islamisering....quote:Op donderdag 9 december 2010 13:19 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_voor_aanslagen.html
Een drietal moskeeën in Amsterdam is bang voor aanslagen. Omdat er vorige maand dreigbrieven binnenkwamen, slaapt er nu altijd een aantal moskeegangers in de Islamitische godshuizen, om die te bewaken.
"We willen geen slachtoffertje spelen, daarom hebben we hier nog geen ruchtbaarheid aan willen geven", zegt vicevoorzitter Aissa Zanzen van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Het Parool, "We laten ons niet opjagen. Anders denken de daders dat ze geslaagd zijn." Die daders worden in de hoek van de PVV-aanhangers gezocht. In één van de dreigbrieven stond namelijk: "Wilders verlost ons van jullie."
Bespuugd
Volgens Zanzen zijn de dreigementen het topje van de ijsberg: "Dreigbrieven in de bus van de moskee zijn nog maar peanuts als je ziet hoe individuele moslims in Amsterdam worden behandeld. Ik hoor bijna dagelijks dat er gewelddadige uitingen worden gedaan in de richting van meisjes en vrouwen op straat. Ze worden door vreemdelingen regelmatig bespuugd."
Zanzen stelt voor om een meldpunt voor "racistische uitlatingen tegen moslims" op te richten.
==================================
[..]
Kijk, het werkt zo. Als persoon X iets doet wat ik niet leuk vind, kijk ik tot welke groep deze persoon behoort en vervolgens ga ik een willekeurig persoon uit die groep pesten. Of, nog beter, ik stem op een politicus die de hele groep wil pesten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het probleem is dat we geshockeerd zijn als homo's in elkaar geslagen worden, en dat als een soort legitimatie zien om daarmee een bevolkingsgroep in z'n geheel weg te zetten. Marokkanen zijn immers inferieur. Maakt natuurlijk allemaal niet uit, ze hebben het er immers zelf naar gemaakt._!
En als persoon Y persoon X dan pest doen we gezellig mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kijk, het werkt zo. Als persoon X iets doet wat ik niet leuk vind, kijk ik tot welke groep deze persoon behoort en vervolgens ga ik een willekeurig persoon uit die groep pesten. Of, nog beter, ik stem op een politicus die de hele groep wil pesten.
Dat zal persoon X leren!
Uiteraard. En als iemand ons wijst op de absurditeit van onze denkwijze, gaan we keihard huilen dat we niet gedemoniseerd mogen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En als persoon Y persoon X dan pest doen we gezellig mee.
Hunnie doen het immers ook en hebben het gewoon verdiend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Uiteraard. En als iemand ons wijst op de absurditeit van onze denkwijze, gaan we keihard huilen dat we niet gedemoniseerd mogen worden.
Precies, vooral niet serieus willen nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een paar dagen pas?
Wilders wordt al jaren zodanig bedreigd dat hij niet eens op straat kan lopen zonder bescherming wegens risico dat hij net zoals TvG briefjes krijgt opgespeld.
En waar is het harde bewijs dat het Wilders aanhangers zijn?
Misschien zijn het wel ratten uit eigen gelederen, wie weet.
Een racist die een zwangere moslima in een Duitse rechtbank met achttien messteken om het leven bracht. (omdat ze het gore lef had aangifte te doen van belediging)quote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef henkiejan het volgende:
[..]
bewijs het maar eens dan.
laat een gesluierde vrouw lekker in de stad rondlopen gevolgd door iemand met een verborgen camera.
zoals die joden gedaan hebben.
pas dan ga ik het geloven.
vertrouw moslims/marokkanen niet zo op hun woord...
en laat de undercoveractie dan uitvoeren door sorojo of italianse dames, gezien pallywoord vertrouw ik moslims ook niet met camera...
Dat is appels met peren vergelijken, tuurlijk is dat ook heel erg, mensen met een mening/vrije woord moet je gewoon in hun waarde laten, ook al ben je het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Een racist die een zwangere moslima in een Duitse rechtbank met achttien messteken om het leven bracht. (omdat ze het gore lef had aangifte te doen van belediging)
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-moord-in-duitsland/
Dit is korter geleden (2009) dan de moord op van Gogh. Toch weet bijna niemand hier iets vanaf.
Wilders zei er ook niets over tijdens zijn speech in Berlijn.
Er is weinig reden om aan dit verhaal veel waarde te hechten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, vooral niet serieus willen nemen.
Precies.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Een racist die een zwangere moslima in een Duitse rechtbank met achttien messteken om het leven bracht. (omdat ze het gore lef had aangifte te doen van belediging)
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-moord-in-duitsland/
Dit is korter geleden (2009) dan de moord op van Gogh. Toch weet bijna niemand hier iets vanaf.
Wilders zei er ook niets over tijdens zijn speech in Berlijn.
Dat heb ik zeker gemist dan, of je moet bekladden e.d. meetellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef IHVK het volgende:
Er zijn genoeg aanslagen geweest op moskeeën in Nederland, terechte reden voor angst bij die moskeeën dus.
Gaat jammer genoeg wel een stuk verder. Brandstichting en molotovcocktails zijn meerdere keren voorgekomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker gemist dan, of je moet bekladden e.d. meetellen.
Ach, niet goed te praten natuurlijk, maar ook niet heel ernstig (daarbij worden motieven me niet echt duidelijk, dat is toch ook belangrijk). Het ware anders als er slachtoffers zouden zijn, dat is echter niet zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gaat jammer genoeg wel een stuk verder. Brandstichting en molotovcocktails zijn meerdere keren voorgekomen.
23 september 2001
Brandstichting moskee Gorinchem
10 juni 2001
Brandstichting moskee Apeldoorn
21 mei 2003
Brandstichting moskee Vianen
17 juni 2003
Brandstichting islamitische school Eindhoven
5 april 2004
Brandstichting moskee Panningen
2 november 2004
Moord Theo van Gogh
2 november 2004 13 maart 2005
135 moskeeën en 29 islamitische scholen doelwit van bedreiging, bekladding, vernieling en brandstichting
26 maart 2005
Brandstichting Bedir-school Uden
26 maart 2005
Brandstichting moskee Oldenzaal
15 juni 2005
Brandstichting moskee Rotterdam
10 juni 2006
Brandstichting moskee Vlaardingen
15 december 2006
Brandstichting moskee Maastricht
24 maart 2007
Brandstichting moskee Huizen
20 oktober 2007
Brandstichting moskee Leeuwarden
13 juli 2007
Moskeeën Haarlem beklad met leuzen fuck Allah; Allah moet dood
21 juli 2007
Molotovcocktails moskee Haarlem
Wintermaanden 2007/08
Bekladding, ingegooide ruiten, brandbommen, moskee Zeist
19 maart 2008
Molotovcocktail moskee Huizen
8 mei 2009
Molotovcocktail moskee Zoetermeer
14 februari 2009
Steen door ruit tijdens ochtendgebed, moskee Drachten
27 juni 2009
Turks verenigingsgebouw en moskee beklad met leuzen Sieg Heil en Geert Wilders
2 augustus 2009
Varkenskop moskee Ede
19 november 2009
Molotovcocktail moskee Zoetermeer
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/kristallnacht-2.html
`quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies.
Is haar leven minder waard?
Laatst kregen moslima's ook flessen tegen hun hoofd gegooid toen ze uit de moskee kwamen. Hoorde je ook bijna niks over. Om te zwijgen over die kogel in de moskee.
Kijk, bekladden is gewoon vandalisme. Vervelend, maar niet veel meer. Brandstischting is een ander vehaal, maar ik krijg niet de indruk dat er erg fanatieke brandstichters actief zijn geweest, Meer domme heethoofden die een debiel punt wilden maken, of ontsporende jeugd met een voorliefde voor vuur. Er zit geen plan achter, geen kwaliteit in de uitvoering (zoals wel bij de linkse actiegroepen ooit, en tegenwoordig bij moslimterroristen). Dus echte reden tot zorg is er (nog?) niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef IHVK het volgende:
Kwestie van toeval lijkt me, bij brandstichting en molotovcocktails kun je wel slachtoffers maken.
Natuurlijk is het niet zo ernstig als een zelfmoordbom, maar zeker gevaarlijk en terecht dat men er bang voor is. Is niet leuk als je een molotovcocktail in je gebouw krijgt gegooid.
Was mijn punt dus.
Het lijkt mij gewoon een goede risicoanalyse.quote:
Zeg je dat ook bij geweldsdelicten waar Marokkanen bij betrokken zijn? Nee, dan schreeuwen we moord en brand en moeten de mocro's dood. Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kijk, bekladden is gewoon vandalisme. Vervelend, maar niet veel meer. Brandstischting is een ander vehaal, maar ik krijg niet de indruk dat er erg fanatieke brandstichters actief zijn geweest, Meer domme heethoofden die een debiel punt wilden maken, of ontsporende jeugd met een voorliefde voor vuur. Er zit geen plan achter, geen kwaliteit in de uitvoering (zoals wel bij de linkse actiegroepen ooit, en tegenwoordig bij moslimterroristen). Dus echte reden tot zorg is er (nog?) niet.
Ik vind dat er duidelijk sprake is van door haat gevoede acties tegen waarschijnlijk onschuldige mensen. Da's best ernstig toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon een goede risicoanalyse.
Kom eens met een onderbouwing voor die claim?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vind dat er duidelijk sprake is van door haat gevoede acties tegen waarschijnlijk onschuldige mensen. Da's best ernstig toch?
Geweldsdelicten is heel iets anders dan vandalisme.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij geweldsdelicten waar Marokkanen bij betrokken zijn? Nee, dan schreeuwen we moord en brand en moeten de mocro's dood. Ja hoor.
Je kunt alles wel relativeren. 'Moslim'- terroristen hebben ons in Nederland de afgelopen twintig jaar een (1 !!!) dode gekost. Het verkeer daarentegen heeft ruim 20.000 Nederlandse doden op haar geweten, sinds 1990. Alsof het nu ineens om de mensenlevens gaat. Hou toch op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kijk, bekladden is gewoon vandalisme. Vervelend, maar niet veel meer. Brandstischting is een ander vehaal, maar ik krijg niet de indruk dat er erg fanatieke brandstichters actief zijn geweest, Meer domme heethoofden die een debiel punt wilden maken, of ontsporende jeugd met een voorliefde voor vuur. Er zit geen plan achter, geen kwaliteit in de uitvoering (zoals wel bij de linkse actiegroepen ooit, en tegenwoordig bij moslimterroristen). Dus echte reden tot zorg is er (nog?) niet.
Ik zie jou liever onderbouwen waarom brandstichten, molotovs gooien en bedreigingen uiten gewoon baldadigheidjes zouden zijn. Ik vind het namelijk nogal heftig en moet er bijvoorbeeld niet aan denken als iemand voor de gein mijn huis in de fik steekt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kom eens met een onderbouwing voor die claim?
Waarom wil je per se mijn woorden verdraaien? Is dat soms omdat je gewoon geen valide punt kunt maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zie jou liever onderbouwen waarom brandstichten, molotovs gooien en bedreigingen uiten gewoon baldadigheidjes zouden zijn. Ik vind het namelijk nogal heftig en moet er bijvoorbeeld niet aan denken als iemand voor de gein mijn huis in de fik steekt.
Dat doet-i anders wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom wil je per se mijn woorden verdraaien? Is dat soms omdat je gewoon geen valide punt kunt maken?
Oh, maar in dat geval is het natuurlijk geen probleem als mensen worden bespuugd en bedreigd omdat ze naar een moskee gaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een paar dagen pas?
Wilders wordt al jaren zodanig bedreigd dat hij niet eens op straat kan lopen zonder bescherming wegens risico dat hij net zoals TvG briefjes krijgt opgespeld.
En waar is het harde bewijs dat het Wilders aanhangers zijn?
Misschien zijn het wel ratten uit eigen gelederen, wie weet.
OK, ik had inderdaad te snel gelezen. Ik meende dat je alle incidenten als vandalisme afdeed, maar bij teruglezen zie ik dat je schreef: 'bekladden is gewoon vandalisme. [,,,] Brandstischting is een ander vehaal', Ik zat daar dus fout.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom wil je per se mijn woorden verdraaien? Is dat soms omdat je gewoon geen valide punt kunt maken?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef LXIV het volgende:
Ze spreken zichzelf sowieso tegen. "We willen er geen ruchtbaarheid aan geven". Maar ondertussen wel de media opzoeken.
Ze wilden er eerst geen ruchtbaarheid aan geven en nu wel. Ze spreken zichzelf daarmee dus niet tegen.quote:daarom hebben we hier nog geen ruchtbaarheid aan willen geven"
Dat weet je toch niet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef NewKidsTurbo het volgende:
PVV-nazi's, mijn grootouders zijn in feite voor niets gestorven
jouw grootouders hielden van moslims? en van hun boek?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef NewKidsTurbo het volgende:
PVV-nazi's, mijn grootouders zijn in feite voor niets gestorven
Het is altijd mogelijk dat ze van mensen en variatie in gezichtspunten hielden. Mensen die hun hele leven niet baseren op haat bestaan hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw grootouders hielden van moslims? en van hun boek?
Met als lichtend voorbeeld de "aanslag" gisteren in Stockholm inderdaad*... De media zal er geen been in zien om een rotje door de brievenbus te verkopen als hate-crime.quote:Op zondag 12 december 2010 09:50 schreef Bastard het volgende:
Voor hetzelfde geldt zijn het gewoon een paar rotjochies die ook fikkie stoken in een prullebak.
Is gewoon dawa, jeweet.quote:Op zondag 12 december 2010 10:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met als lichtend voorbeeld de "aanslag" gisteren in Stockholm inderdaad*... De media zal er geen been in zien om een rotje door de brievenbus te verkopen als hate-crime.
Maar dan zie ik die lijst van IHVK, en dan kan ik me ook wel voorstellen dat er enige angst leeft.
*Edit: zie nu pas de FP, schijnt toch een aanslag te zijn, snorrie...
.. wat helaas weer bij mensen haatgevoelens creeert. Weer een moskee ondergeklad straks.quote:Op zondag 12 december 2010 10:28 schreef Mwanatabu het volgende:
*Edit: zie nu pas de FP, schijnt toch een aanslag te zijn, snorrie...
En een willekeurige, dat is het ergste. Dan zitten er zo een stel Lonsdalers te hijsen en besluiten "er eens iets aan te gaan doen!" en die scooteren dan naar de dichtstbijzijnde minaret om een stel bejaarde Turken de stuipen op het lijf te jagenquote:Op zondag 12 december 2010 10:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
.. wat helaas weer bij mensen haatgevoelens creeert. Weer een moskee ondergeklad straks.
Ze kunnen natuurlijk altijd het voorbeeld van de "geheime" synagoge in Amsterdam west volgen. Maak de locatie geheim, het gebouw van buiten niet als gebedshuis herkenbaar en draag buiten iets zodat mensen niet zien welk geloof je hebt. Want anders doet de plaatselijke bevolking vervelend.quote:Op zondag 12 december 2010 11:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En een willekeurige, dat is het ergste. Dan zitten er zo een stel Lonsdalers te hijsen en besluiten "er eens iets aan te gaan doen!" en die scooteren dan naar de dichtstbijzijnde minaret om een stel bejaarde Turken de stuipen op het lijf te jagen
Lonsdalers zijn al uitgestorven.quote:Op zondag 12 december 2010 11:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En een willekeurige, dat is het ergste. Dan zitten er zo een stel Lonsdalers te hijsen en besluiten "er eens iets aan te gaan doen!" en die scooteren dan naar de dichtstbijzijnde minaret om een stel bejaarde Turken de stuipen op het lijf te jagen
Ze dragen de kleding niet meer (openlijk), dat betekent niet dat ze zijn uitgestorven. Het gaat immers om hun gedachtes en acties, niet om hun voorkomen.quote:Op zondag 12 december 2010 11:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Lonsdalers zijn al uitgestorven.
Ja, ik bedoel de volgende lichting van dat soort dan.quote:Op zondag 12 december 2010 11:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Lonsdalers zijn al uitgestorven.
Hebben ze in Stockholm ook het regionummer 020?quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat de bewoners rond de moskee, gelijk de inwoners van Stockholm, ook érg bang zijn voor aanslagen.
Nee, daar is het Ø2Ø.quote:Op zondag 12 december 2010 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hebben ze in Stockholm ook het regionummer 020?
Ja want die moskeegangers hier in Nederland zijn natuurlijk verantwoordelijk wat er in Stockholm is gebeurdquote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat de bewoners rond de moskee, gelijk de inwoners van Stockholm, ook érg bang zijn voor aanslagen.
Waar was trouwens die ene sniper die random immigranten, waaronder moslims, neerschoot?quote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
De moslims in Stockholm zullen ook wel bang zijn dezee dagen.
Vergelijk het liever met de West synagoge die ik net noemde. Misschien zijn sommige van de haatzaaiers uit groep A daar zelfs ook leden van de haatvrezenden uit groep B.quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef Morendo het volgende:
Jup. Malmöquote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar was trouwens die ene sniper die random immigranten, waaronder moslims, neerschoot?
Malmo?
Speelde dat zich niet af in de D.C.- Baltimore regio?quote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar was trouwens die ene sniper die random immigranten, waaronder moslims, neerschoot?
Malmo?
Nooouuu.... er zitten vast ook wel wat SGPers tussenquote:Op zondag 12 december 2010 15:04 schreef NewKidsTurbo het volgende:
Niet iedere PVV-er pleegt aanslag, maar iedereen die aanslagen in Nederland pleegt op moskeeen is wel PVV-er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |