Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Neequote:
Geen idee, ik doe maar wat.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor schotel ben je aan het maken? Heb je een recept?
PI?quote:
klinkt erg lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe maar wat.
Kippenbouten, marineren met Ras el Hanoud-mengsel, wat sjalotjes, tomaat in schijfjes, ik had nu wat winterpeen over dus in schijfjes en straks nog een ananas slachten. Couscous doe ik apart
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de frontpage dus, he.![]()
Fossiele hyenakeutel uit Noordzee gevist
Woah, NOG een piquote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
Goedemiddag.
Kerstverlichting uit de knoop halen zuigt.
Katten die op je dakterras zitten te schijten ook.
Die kat ophangen aan de oude kerstverlichting en daarna nieuwe kerstverlichting kopen. Opgelost slotje.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
Goedemiddag.
Kerstverlichting uit de knoop halen zuigt.
Katten die op je dakterras zitten te schijten ook.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kat ophangen aan de oude kerstverlichting en daarna nieuwe kerstverlichting kopen. Opgelost slotje.
Het is verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 12:35 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk rustig tempo vandaag.
je broertje?quote:
Het is nieuwe kerstverlichting.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kat ophangen aan de oude kerstverlichting en daarna nieuwe kerstverlichting kopen. Opgelost slotje.
quote:Volgens het museum is de keutel mooi bruin gefossiliseerd. "De perfecte fossilisatie van dit relatief jonge uitwerpsel is uitzonderlijk"
Dat kan nietquote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is nieuwe kerstverlichting.
alsnog die kat ophangen en dan er op stampen: "ik heb het toch gekocht".quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is nieuwe kerstverlichting.
Nou, deze zat zeker niet mooi in de verpakking.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet
Nieuwe kerstverlichting zit mooi in de verpakking
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee:quote:quote:Op donderdag 9 december 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de frontpage dus, he.![]()
Fossiele hyenakeutel uit Noordzee gevistKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
kat in de doos doen en terugbrengen!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, deze zat zeker niet mooi in de verpakking.![]()
Ik weet niet welke kat het is.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
alsnog die kat ophangen en dan er op stampen: "ik heb het toch gekocht".
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]Oh, hier een luieralert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van vrouwen?
Niemand heeft dat.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
diegene liegt dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
Zullen we ook nog even netjes vragen waarom je dat wilt weten?quote:
Maar wat is er? Verliefd, ruzie?quote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 9 december 2010 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we ook nog even netjes vragen waarom je dat wilt weten?
Als het goed is de dames zelfquote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
Als ze nee zegt, bedoelt ze ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef RealZeus het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Oh mijn god, ik ga trouwen met de massagestoel
Jij hebt dus ook al geen verstand van vrouwenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
Als ze nee zegt, bedoelt ze ja.
Of wil je dat niet horen?
Nu zoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wanneer is de bruiloft?
Interesse heb ik altijd.quote:
Moet je wel opschieten hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik komen?
Hihi ik zei komen
Gelukkig wel van het herkennen van clichés, foute opmerkingen en garpjes-posticons.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook al geen verstand van vrouwen
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze nee zegt, bedoelt ze ja.
Of wil je dat niet horen?
Met komen?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten hoor
Oh, dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig wel van het herkennen van clichés, foute opmerkingen en garpjes-posticons.
Ik snap het verhaal al niet. Dan zou die tijd voor haar juist minder belangrijk zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik vraag mij af waarom de vrouw die ik leuk vind elke keer post dat het zo goed met haar gaat als ik gepost heb dat het nog steeds kut gaat.
Dat ik niet heel erg gemist word vermoedde ik al wel maar ze hoeft niet zo duidelijk te maken dat ze blij is dat ze van me af is.
Blijkbaar was onze tijd samen voor haar belangrijker dan voor mij.
Nee, ik heb het al veranderd.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal al niet. Dan zou die tijd voor haar juist minder belangrijk zijn?
Dan snap ik je gevoel inderdaad wat beter.quote:
Ja, jij komt toch snel?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met komen?
Maar Zwolle is zover
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij komt toch snel?
EN Zwolle is niet ver... Ik bedenk me net dat ik hier vanaf het parkeerterrein slechts rechtsaf hoef te draaien, en dan anderhalf uur immer geradeaus moet kachelen, en dan ben ik in Zwolle!
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef Pheno het volgende:
Samenvatting: ze is er overheen, jij nog niet. Vraag: denk je er vaak aan terug, onbewust, of wil je verder door weer op te krabbelen.
Dit komt uit de mond van een ex-loze.
Toen was je vast iets bijzonders, anders was er niets geweest.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.
Zegt ze dat dan letterlijk, of is dat jouw conclusie?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.
De eerste echte vriendin zit bij veel mensen toch altijd het diepst.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
De eerste echte vriendin zit bij veel mensen toch altijd het diepst.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
Ik heb haar anders aardig uit mijn geheugen weten te bannen. Alleen nu probeert ze weer contact te zoekenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen was je vast iets bijzonders, anders was er niets geweest.
Sorry, echt te matigquote:
Waarom zou iemand tijd besteden aan een ander waar ze niets in ziet? Onlogisch.quote:
Dan gaat de vlag van eerste vriendin niet echt op denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.
Ze zegt het niet tegen mij. Als ik in een topic post hoe kut ik me voel post zij vlak daarna dat het zo goed gaat. Is al een paar keer gebeurt dus het valt me op.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zegt ze dat dan letterlijk, of is dat jouw conclusie?
En in welke context zegt ze dat, als jij er naar vraagt, als een ander er naar vraagt, of uit zichzelf?
Zegt ze: het gaat echt geweldig met meof zegt ze: ja, het gaat goed?
Ja, maar ik twijfel ook nog steeds oprecht aan de reden waarom het stuk liep.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
die van mij ookquote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb haar anders aardig uit mijn geheugen weten te bannen. Alleen nu probeert ze weer contact te zoeken![]()
.
loslaten is een keuze.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zegt het niet tegen mij. Als ik in een topic post hoe kut ik me voel post zij vlak daarna dat het zo goed gaat. Is al een paar keer gebeurt dus het valt me op.
Gewoon, aandacht waar ze zin in heeft.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou iemand tijd besteden aan een ander waar ze niets in ziet? Onlogisch.
Dat iets niet voor eeuwig hoeft te zijn is wat anders.
Wel een klik, maar toch geen chemie?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfel ook nog steeds oprecht aan de reden waarom het stuk liep.
Dan is ze jouw aandacht niet meer waard.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon, aandacht waar ze zin in heeft.
Dat zegt ze, ja, ik denk wat anders.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een klik, maar toch geen chemie?
Doet er ook verder niet toe lijkt me, gevoel is gevoel. Als het er niet is, dan houdt het op.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zegt ze, ja, ik denk wat anders.
Eigenlijk zou ik zo moeten denken:"Her loss, not mine." Maar het lukt me niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is ze jouw aandacht niet meer waard.
Wat heb je er aan om te weten wat er mis is gegaan? Misschien kom je er wel nooit achter en blijf je zitten waar je nu zit en stop je er allemaal nutteloze aandacht in. Je kunt ook gaan kijken of er ergens anders iemand rondloopt waar je je aandacht aan kan geven. Misschien loopt dat wel uit tot iets positiefsquote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar er kloppen gewoon dingen niet en ik denk echt dat er meer in zat.
Verstand vs gevoel he.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik zo moeten denken:"Her loss, not mine." Maar het lukt me niet.
Okee, maar als zij dat niet zo ziet dan houdt het wel echt op natuurlijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
Ja, maar er kloppen gewoon dingen niet en ik denk echt dat er meer in zat.
Ja, maar dan moet ik diegene wel tegen komen en dat heeft in dit geval ook 34 jaar geduurd.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb je er aan om te weten wat er mis is gegaan? Misschien kom je er wel nooit achter en blijf je zitten waar je nu zit en stop je er allemaal nutteloze aandacht in. Je kunt ook gaan kijken of er ergens anders iemand rondloopt waar je je aandacht aan kan geven. Misschien loopt dat wel uit tot iets positiefsDeze in ieder geval niet.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:01 schreef Pheno het volgende:
Vrouwke ophalen
Scheelt haar weer wat geglibber naar huis.
hihi, ik zei glibberen
In combinatie met je vrouwquote:Op donderdag 9 december 2010 13:01 schreef Pheno het volgende:
Vrouwke ophalen
Scheelt haar weer wat geglibber naar huis.
hihi, ik zei glibberen
Hoe lang heb je wat met haar gehad dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef RealZeus het volgende:
Ja, maar dan moet ik diegene wel tegen komen en dat heeft in dit geval ook 34 jaar geduurd.
Kort, een maand.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je wat met haar gehad dan?
dat is een gevoel die vergeet je nooit meerquote:Op donderdag 9 december 2010 13:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kort, een maand.Maar goed, het was wel heel intens. Elke dag spraken we elkaar. En zoals ik al zei: ik had voor het eerst in mijn leven het gevoel dat iemand me lief had. En dat voelde fijn.
Waarom?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooo ben ik weer, met een latte macchiato
en met heel veel auw
Koffie te heet?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Halloooo ben ik weer, met een latte macchiato
en met heel veel auw
Nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is een gevoel die vergeet je nooit meer
ik had anderhalf jaar een relatie toenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
The greatest thing you'll ever learn is to love and to be loved in return.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Nee heb spierpijn ...maar weet niet waarvan maar bijna alles doet zeer
Van een wilde nacht kun je dat ook krijgen he?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Nee heb spierpijn ...maar weet niet waarvan maar bijna alles doet zeer
wat loop jij nou weer suggestief te doen?quote:
mannen denken ook alleen maar aan 1 dingquote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Van een wilde nacht kun je dat ook krijgen he?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
hele weekend offshore... vanavond nog " even" naar den helder toe.. en morgen om 6 uur inchecken...![]()
geen zin in deze keer..
en eerste liefdes.. ach die van mij moet ik niet weer tegen komen.. dan is er altijd een spanning
je weet wel..quote:
De meeste vrouwen hier ook, heb ik het idee. Waar moet het heenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
mannen denken ook alleen maar aan 1 ding
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hier ook, heb ik het idee. Waar moet het hee
Ok.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je weet wel..
op een gasproductieplatform
[ afbeelding ]
nergens heenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hier ook, heb ik het idee. Waar moet het heen
Ik mag hopen dat je je kindertijd niet meerekentquote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik diegene wel tegen komen en dat heeft in dit geval ook 34 jaar geduurd.
ik ben onschuldigquote:Op donderdag 9 december 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer suggestief te doen?![]()
[..]
mannen denken ook alleen maar aan 1 ding
goed zo!quote:
Dan nog heeft het lang geduurd.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je je kindertijd niet meerekent
Volgens mij ken jij mijn FOK!historie wel het best, dus je weet dat ik het wel herken
quote:
Hallo Jumbo!Hallo Jumbo!Hallo Jumbo!Hallo Jumbo!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef Pien85 het volgende:
Right... de Jumbo haalt vlak voor kerst de kaasfondue uit het assortiment
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hallo Jumbo!Hallo Jumbo!Hallo Jumbo!Hallo Jumbo!
Groot gelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef Pien85 het volgende:
Right... de Jumbo haalt vlak voor kerst de kaasfondue uit het assortiment
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelijk twee koppen? Jij hebt dorst?
hihihihquote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
thee -- > plan!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Koffie
Hier staat nu een kopje thee te trekken.
Daag Jumboquote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Kaasfondue is veeeeeeeeeeel lekkerderquote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groot gelijk.Gewoon fondue of gourmet.
![]()
Dat heb ik lang niet gedaan trouwens, fonduen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Kaasfondue is veeeeeeeeeeel lekkerder
Ik vanavond met de mamaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
pien wanneer gaan we kaasfonduen dan ?
hoezo, ik kom alleen maar kaasfonduen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vanavond met de mama
Wij ook een keertje kaasfonduen?Kan niet bij mij thuis alleen
Dan durft vriendje 't huis niet meer in
Wink wink, nudge nudge.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo, ik kom alleen maar kaasfonduen hoor
quote:
Ja, maar vriendje wordt misselijk van die luchtquote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo, ik kom alleen maar kaasfonduen hoor
Daar kan ik op rijmen!quote:
dan moet het maar bij mijquote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar vriendje wordt misselijk van die lucht
Oh guteguttegut,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Niet zo hoog als dat je dacht.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het niveau is weer lekker hoog he?
tot de knieënquote:Op donderdag 9 december 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het niveau is weer lekker hoog he?
Geen zin meer. Er komt niets fatsoenlijks meer uit, zie een foutje niet, dus ik kan gaan staren naar het scherm, of het even laten liggen. Dat icm met een kudtweek helpt niet.quote:
goedzoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik de VPN af ga sluiten. Nee, ik denk het niet, ik doe het.
ik zeg doenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik de VPN af ga sluiten. Nee, ik denk het niet, ik doe het.
Geen idee. Even het hoofd weg van een computerschermquote:
laters pinguinquote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Even het hoofd weg van een computerscherm
Pheno AFK!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Even het hoofd weg van een computerscherm
stuartquote:
hier hangt er een winter depressie in de luchtquote:
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier hangt er een winter depressie in de lucht
hier ook en het is lekker aan het dooienquote:
zolang hij er hangt is er niks aan de handquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Helemaal topquote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook en het is lekker aan het dooien![]()
![]()
neuh,...quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tijd voor een energy lightquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gewoon eens doen. Misschien wordt het een hit op YouTubequote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh,...
*heeft zin om als een klein kind in de supermarkt op de grond te gaan ligen en huilen en schreeuwen dat het nu toch echt genoeg is*
maar jah.. das niet echt professioneel he...
mweh.. daar kan ik m'n hypotheek niet van betalen ...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon eens doen. Misschien wordt het een hit op YouTube
hier ookquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon eens doen. Misschien wordt het een hit op YouTube
Doet het nietquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je weet wel..
op een gasproductieplatform
[ afbeelding ]
nog steedsquote:
Ja, te korte nachten van maar 6 uurtjesquote:
dat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 9 december 2010 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, te korte nachten van maar 6 uurtjes
mijn 2dequote:Op donderdag 9 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
Mijn laatste werkdag van de week vandaag woohoo
Arbeiten?quote:
half 5 heb ik ook weekendquote:Op donderdag 9 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
Mijn laatste werkdag van de week vandaag woohoo
quote:
Lekker, ik moet toch half 8 UK tijdquote:Op donderdag 9 december 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
half 5 heb ik ook weekendmogelijk eerder
Ja, dat kan gebeuren. Gelukkig bijna weekendquote:
leren?quote:
ik gewoon thuisquote:
Saai spelquote:Op donderdag 9 december 2010 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Patience op msn met een vriend
Nee, dat doen ze niet op schoolquote:
Dat heb ik ook op mijn telefoonquote:
ik woobiesquote:
We doen toch liefquote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
Wat een gebitch hier!
Gaan we nou nog een beetje lief doen tegen elkaar?
knuffuh?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
Wat een gebitch hier!
vind ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef MPG het volgende:
Wat een gebitch hier!
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Hier zon. Zit jij soms in Zwitserlandquote:
Nee, gewoon in Noord-Drenthe.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zon. Zit jij soms in Zwitserland
Ooh, ik dacht dat de sneeuw op zijn retour wasquote:
Hier hebben we alles al gehad geloof ik... regen, hagel, sneeuw en nu schijnt de zonquote:
Muckiequote:
hier gelukkig nietquote:
quote:
quote:
hier is het koud... geen idee hoe koud...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier gelukkig niet![]()
het is +7
Hier is het nu ook geloof +3 graden ofzo. Vanmorgen was erg koudquote:
Jij zit ook bijna in Spanjequote:Op donderdag 9 december 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier gelukkig niet![]()
het is +7
Doe het gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
hier is het eindelijk weer stil..
collega's die een half uur lang een oeverloze discussie hebben..
*heeft zin om iemand iets aan te doen..*
Succes dan maar LLquote:Op donderdag 9 december 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
ben de jongens aankleden en naar school
heheh..quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Toch leuk om een keer gek te doen. Je zegt gewoon dat je even 5 minuten jezelf niet wasquote:Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
wat heb jij vandaag??
toegeven aan al mijn irrationele gedachtes en behoeften...
Ik ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Jochem Myjer is het trouwens
Ik ben aan het wachten tot De Rust zelve eens op DVD komt
How excitingquote:Op donderdag 9 december 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb overigens ook een handtekening van hem
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Jochem Myjer is het trouwens
Ik ben aan het wachten tot De Rust zelve eens op DVD komt
quote:Op zondag 19 dec komt Jochems laatste voorstelling 'De Rust Zelve' op DVD uit! Tevens op Blu-ray! Daar gaan we op een speciale manier aandacht aan besteden! Binnenkort maken we bekend wat we precies gaan doen! En vanaf maandag 20 dec in winkels en webshops dus.
Even opgezocht:quote:Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook.
Weet jij wanneer die verw8 wordt?
quote:Op zondag 19 dec komt Jochems laatste voorstelling 'De Rust Zelve' op DVD uit! Tevens op Blu-ray! Daar gaan we op een speciale manier aandacht aan besteden! Binnenkort maken we bekend wat we precies gaan doen! En vanaf maandag 20 dec in winkels en webshops dus.
laters LLquote:Op donderdag 9 december 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |