hoezo, ik kom alleen maar kaasfonduen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vanavond met de mama
Wij ook een keertje kaasfonduen?Kan niet bij mij thuis alleen
Dan durft vriendje 't huis niet meer in
Wink wink, nudge nudge.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo, ik kom alleen maar kaasfonduen hoor
quote:
Ja, maar vriendje wordt misselijk van die luchtquote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo, ik kom alleen maar kaasfonduen hoor
Daar kan ik op rijmen!quote:
dan moet het maar bij mijquote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar vriendje wordt misselijk van die lucht
Oh guteguttegut,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Niet zo hoog als dat je dacht.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het niveau is weer lekker hoog he?
tot de knieënquote:Op donderdag 9 december 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Het niveau is weer lekker hoog he?
Geen zin meer. Er komt niets fatsoenlijks meer uit, zie een foutje niet, dus ik kan gaan staren naar het scherm, of het even laten liggen. Dat icm met een kudtweek helpt niet.quote:
goedzoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik de VPN af ga sluiten. Nee, ik denk het niet, ik doe het.
ik zeg doenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik de VPN af ga sluiten. Nee, ik denk het niet, ik doe het.
Geen idee. Even het hoofd weg van een computerschermquote:
laters pinguinquote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Even het hoofd weg van een computerscherm
Pheno AFK!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Even het hoofd weg van een computerscherm
stuartquote:
hier hangt er een winter depressie in de luchtquote:
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier hangt er een winter depressie in de lucht
hier ook en het is lekker aan het dooienquote:
zolang hij er hangt is er niks aan de handquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Helemaal topquote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook en het is lekker aan het dooien![]()
![]()
neuh,...quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tijd voor een energy lightquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gewoon eens doen. Misschien wordt het een hit op YouTubequote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh,...
*heeft zin om als een klein kind in de supermarkt op de grond te gaan ligen en huilen en schreeuwen dat het nu toch echt genoeg is*
maar jah.. das niet echt professioneel he...
mweh.. daar kan ik m'n hypotheek niet van betalen ...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon eens doen. Misschien wordt het een hit op YouTube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |