Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Oh mijn god, ik ga trouwen met de massagestoel
Jij hebt dus ook al geen verstand van vrouwenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
Als ze nee zegt, bedoelt ze ja.
Of wil je dat niet horen?
Nu zoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wanneer is de bruiloft?
Interesse heb ik altijd.quote:
Moet je wel opschieten hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik komen?
Hihi ik zei komen
Gelukkig wel van het herkennen van clichés, foute opmerkingen en garpjes-posticons.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook al geen verstand van vrouwen
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze nee zegt, bedoelt ze ja.
Of wil je dat niet horen?
Met komen?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten hoor
Oh, dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig wel van het herkennen van clichés, foute opmerkingen en garpjes-posticons.
Ik snap het verhaal al niet. Dan zou die tijd voor haar juist minder belangrijk zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik vraag mij af waarom de vrouw die ik leuk vind elke keer post dat het zo goed met haar gaat als ik gepost heb dat het nog steeds kut gaat.
Dat ik niet heel erg gemist word vermoedde ik al wel maar ze hoeft niet zo duidelijk te maken dat ze blij is dat ze van me af is.
Blijkbaar was onze tijd samen voor haar belangrijker dan voor mij.
Nee, ik heb het al veranderd.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal al niet. Dan zou die tijd voor haar juist minder belangrijk zijn?
Dan snap ik je gevoel inderdaad wat beter.quote:
Ja, jij komt toch snel?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met komen?
Maar Zwolle is zover
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij komt toch snel?
EN Zwolle is niet ver... Ik bedenk me net dat ik hier vanaf het parkeerterrein slechts rechtsaf hoef te draaien, en dan anderhalf uur immer geradeaus moet kachelen, en dan ben ik in Zwolle!
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef Pheno het volgende:
Samenvatting: ze is er overheen, jij nog niet. Vraag: denk je er vaak aan terug, onbewust, of wil je verder door weer op te krabbelen.
Dit komt uit de mond van een ex-loze.
Toen was je vast iets bijzonders, anders was er niets geweest.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.
Zegt ze dat dan letterlijk, of is dat jouw conclusie?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.
De eerste echte vriendin zit bij veel mensen toch altijd het diepst.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
De eerste echte vriendin zit bij veel mensen toch altijd het diepst.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
Ik heb haar anders aardig uit mijn geheugen weten te bannen. Alleen nu probeert ze weer contact te zoekenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen was je vast iets bijzonders, anders was er niets geweest.
Sorry, echt te matigquote:
Waarom zou iemand tijd besteden aan een ander waar ze niets in ziet? Onlogisch.quote:
Dan gaat de vlag van eerste vriendin niet echt op denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.
Ze zegt het niet tegen mij. Als ik in een topic post hoe kut ik me voel post zij vlak daarna dat het zo goed gaat. Is al een paar keer gebeurt dus het valt me op.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zegt ze dat dan letterlijk, of is dat jouw conclusie?
En in welke context zegt ze dat, als jij er naar vraagt, als een ander er naar vraagt, of uit zichzelf?
Zegt ze: het gaat echt geweldig met meof zegt ze: ja, het gaat goed?
Ja, maar ik twijfel ook nog steeds oprecht aan de reden waarom het stuk liep.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
die van mij ookquote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb haar anders aardig uit mijn geheugen weten te bannen. Alleen nu probeert ze weer contact te zoeken![]()
.
loslaten is een keuze.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zegt het niet tegen mij. Als ik in een topic post hoe kut ik me voel post zij vlak daarna dat het zo goed gaat. Is al een paar keer gebeurt dus het valt me op.
Gewoon, aandacht waar ze zin in heeft.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou iemand tijd besteden aan een ander waar ze niets in ziet? Onlogisch.
Dat iets niet voor eeuwig hoeft te zijn is wat anders.
Wel een klik, maar toch geen chemie?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfel ook nog steeds oprecht aan de reden waarom het stuk liep.
Dan is ze jouw aandacht niet meer waard.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon, aandacht waar ze zin in heeft.
Dat zegt ze, ja, ik denk wat anders.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een klik, maar toch geen chemie?
Doet er ook verder niet toe lijkt me, gevoel is gevoel. Als het er niet is, dan houdt het op.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zegt ze, ja, ik denk wat anders.
Eigenlijk zou ik zo moeten denken:"Her loss, not mine." Maar het lukt me niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is ze jouw aandacht niet meer waard.
Wat heb je er aan om te weten wat er mis is gegaan? Misschien kom je er wel nooit achter en blijf je zitten waar je nu zit en stop je er allemaal nutteloze aandacht in. Je kunt ook gaan kijken of er ergens anders iemand rondloopt waar je je aandacht aan kan geven. Misschien loopt dat wel uit tot iets positiefsquote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar er kloppen gewoon dingen niet en ik denk echt dat er meer in zat.
Verstand vs gevoel he.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik zo moeten denken:"Her loss, not mine." Maar het lukt me niet.
Okee, maar als zij dat niet zo ziet dan houdt het wel echt op natuurlijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef RealZeus het volgende:
Ja, maar er kloppen gewoon dingen niet en ik denk echt dat er meer in zat.
Ja, maar dan moet ik diegene wel tegen komen en dat heeft in dit geval ook 34 jaar geduurd.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb je er aan om te weten wat er mis is gegaan? Misschien kom je er wel nooit achter en blijf je zitten waar je nu zit en stop je er allemaal nutteloze aandacht in. Je kunt ook gaan kijken of er ergens anders iemand rondloopt waar je je aandacht aan kan geven. Misschien loopt dat wel uit tot iets positiefsDeze in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |