Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Oh mijn god, ik ga trouwen met de massagestoel
Jij hebt dus ook al geen verstand van vrouwenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
Als ze nee zegt, bedoelt ze ja.
Of wil je dat niet horen?
Nu zoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wanneer is de bruiloft?
Interesse heb ik altijd.quote:
Moet je wel opschieten hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik komen?
Hihi ik zei komen
Gelukkig wel van het herkennen van clichés, foute opmerkingen en garpjes-posticons.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook al geen verstand van vrouwen
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze nee zegt, bedoelt ze ja.
Of wil je dat niet horen?
Met komen?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten hoor
Oh, dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig wel van het herkennen van clichés, foute opmerkingen en garpjes-posticons.
Ik snap het verhaal al niet. Dan zou die tijd voor haar juist minder belangrijk zijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik vraag mij af waarom de vrouw die ik leuk vind elke keer post dat het zo goed met haar gaat als ik gepost heb dat het nog steeds kut gaat.
Dat ik niet heel erg gemist word vermoedde ik al wel maar ze hoeft niet zo duidelijk te maken dat ze blij is dat ze van me af is.
Blijkbaar was onze tijd samen voor haar belangrijker dan voor mij.
Nee, ik heb het al veranderd.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal al niet. Dan zou die tijd voor haar juist minder belangrijk zijn?
Dan snap ik je gevoel inderdaad wat beter.quote:
Ja, jij komt toch snel?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met komen?
Maar Zwolle is zover
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij komt toch snel?
EN Zwolle is niet ver... Ik bedenk me net dat ik hier vanaf het parkeerterrein slechts rechtsaf hoef te draaien, en dan anderhalf uur immer geradeaus moet kachelen, en dan ben ik in Zwolle!
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef Pheno het volgende:
Samenvatting: ze is er overheen, jij nog niet. Vraag: denk je er vaak aan terug, onbewust, of wil je verder door weer op te krabbelen.
Dit komt uit de mond van een ex-loze.
Toen was je vast iets bijzonders, anders was er niets geweest.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.
Zegt ze dat dan letterlijk, of is dat jouw conclusie?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik denk er vaak aan terug. Het was de eerste keer dat iemand me ook leek leuk te vinden dus de eerste keer dat ik me geliefd voelde. En het voelt kut om te weten dat je niks bijzonders was.
De eerste echte vriendin zit bij veel mensen toch altijd het diepst.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
De eerste echte vriendin zit bij veel mensen toch altijd het diepst.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de lengte van de penis.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:52 schreef STING het volgende:
De eerste echte vriendin zit bij veel mensen toch altijd het diepst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |