Dat.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
Het ultieme cadeau: een ban voor dit account, je moet terug naar start en weer helemaal opnieuw beginnen met een nieuw account
Dat is niet ultiem. Een ipban is beter.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
Het ultieme cadeau: een ban voor dit account, je moet terug naar start en weer helemaal opnieuw beginnen met een nieuw account
Gij snapt het niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is niet ultiem. Een ipban is beter.
Ik heb ergens opgevangen dat de gepeperde factuur voor gebruikte databaseruimte en bandbreedte in de maak is.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
Krijg je in die prestige mode ook een extra embleempje?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef ukga het volgende:
[..]
ik gok rond de 22 aangezien ie naar sunny beach was vorige zomer (en het heel eng vond)
Mailinterview danquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Zijn Danny en Yvonne getrouwd? Nee? Ik vind eigenlijk dat het dan wel moet, zoals Carlo en Irene vroeger gingen 'trouwen' met telekids![]()
![]()
Als het over mijn alter ego: Paul, gaat op fok, dan mag het jaquote:
Hmm?quote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Zijn Danny en Yvonne getrouwd? Nee? Ik vind eigenlijk dat het dan wel moet, zoals Carlo en Irene vroeger gingen 'trouwen' met telekids![]()
![]()
Ik ben altijd wakkerquote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne die wakker is
Oh sorry dit is FB.
Welnee.quote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne die wakker is
Oh sorry dit is FB.
Je bent niet veel gewend hè?quote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne die wakker is
Oh sorry dit is FB.
Lassie.quote:
Jij wilt toch nooit appel in dat ene wereldgerecht?quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja is goed, neem wel een stuk appel mee.
Kip madras ja. Dat je dat hebt onthouden.quote:Op maandag 20 december 2010 01:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij wilt toch nooit appel in dat ene wereldgerecht?
Ik denk altijd aan je, als ik dat eetquote:Op maandag 20 december 2010 01:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kip madras ja. Dat je dat hebt onthouden.
Omg, dat herinner ik me nog. Toen had je er ook een foto van gemaakt..quote:Op maandag 20 december 2010 01:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan je, als ik dat eet![]()
Jij hebt mij dat toen aangeraden
En omdat jij het zei, doe ik er ook geen appel erin![]()
Sinds wanneer ben jij niet meer in de nachtbagger?quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef cerror het volgende:
Zeg Paul.
Je ademt teveel.
Hou eens op.
cerror.
Sinds ik naast thuis ook op fok een ongewenst kind ben.quote:Op maandag 20 december 2010 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet meer in de nachtbagger?
Dat spijt me zeer voor je.quote:Op maandag 20 december 2010 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Sinds ik naast thuis ook op fok een ongewenst kind ben.
Hed ik geleerd op de bunniksidequote:Op maandag 20 december 2010 01:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
NOBODY LIKES PAUL, HE DOESNT CARE
Dat zei mijn moeder ook al tegen haarzelf.quote:
Nergens voor nodig. Er zal weinig ruzie zijn,.quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
Paul en cerror in één topic. Eigenlijk moet ik gewoon weggaan.
Daarom ga ik ook weg, niks aan.quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Er zal weinig ruzie zijn,.
Dramahoer.quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook weg, niks aan.
Een ongeboren kind met een lichamelijke handicap heeft een "bekkie".quote:
Het zit je nog steeds erg dwars he?quote:Op maandag 20 december 2010 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Een ongeboren kind met een lichamelijke handicap heeft een "bekkie".
Ik heb een muil en ja tegen jojoortje. Want iedereen met een naam waarin "je" of "tje" in zit is bij voorbaat al zwakzinnig.
Niet meer sinds vanmiddag.quote:Op maandag 20 december 2010 02:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds erg dwars he?
Donder toch op.quote:
Zeg even tegen je vriendin dat ze kan stikken in die popcorn.quote:
Waarom doe je eigenlijk zo haterig tegen Jojoortje?quote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg even tegen je vriendin dat ze kan stikken in die popcorn.
Omdat die muts zo in de baggerkliek zit dat ze geen moderator waard is.quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk zo haterig tegen Jojoortje?
Lees ik ergens overheen? Ik lees nergens dat hij gaat stoppen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef yvonne het volgende:
Ha, eindelijk een leuk Paultjuhh topic
Op Tweakers wordt je dan tot admin benoemt...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Lees ik ergens overheen? Ik lees nergens dat hij gaat stoppen?.
quote:Het ultieme cadeau: een ban voor dit account, je moet terug naar start en weer helemaal opnieuw beginnen met een nieuw account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |