Dat.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
Het ultieme cadeau: een ban voor dit account, je moet terug naar start en weer helemaal opnieuw beginnen met een nieuw account
Dat is niet ultiem. Een ipban is beter.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
Het ultieme cadeau: een ban voor dit account, je moet terug naar start en weer helemaal opnieuw beginnen met een nieuw account
Gij snapt het niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is niet ultiem. Een ipban is beter.
Ik heb ergens opgevangen dat de gepeperde factuur voor gebruikte databaseruimte en bandbreedte in de maak is.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
Krijg je in die prestige mode ook een extra embleempje?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef BrandX het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef ukga het volgende:
[..]
ik gok rond de 22 aangezien ie naar sunny beach was vorige zomer (en het heel eng vond)
Mailinterview danquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Zijn Danny en Yvonne getrouwd? Nee? Ik vind eigenlijk dat het dan wel moet, zoals Carlo en Irene vroeger gingen 'trouwen' met telekids![]()
![]()
Als het over mijn alter ego: Paul, gaat op fok, dan mag het jaquote:
Hmm?quote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Zijn Danny en Yvonne getrouwd? Nee? Ik vind eigenlijk dat het dan wel moet, zoals Carlo en Irene vroeger gingen 'trouwen' met telekids![]()
![]()
Ik ben altijd wakkerquote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne die wakker is
Oh sorry dit is FB.
Welnee.quote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne die wakker is
Oh sorry dit is FB.
Je bent niet veel gewend hè?quote:Op maandag 20 december 2010 01:17 schreef Jojoortje het volgende:
Yvonne die wakker is
Oh sorry dit is FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |