"IJvonne", "IJoghurt", IJel! IJel! IJel!, winnen kunnen we wel!"quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef Freezer het volgende:
Ik nomineer de Y .... we wonen toch in nl en niet in een Engelstalig land dus kunnen wij het meestal af met ij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Met je knieën als kreukelzonequote:Op donderdag 9 december 2010 16:29 schreef Anne het volgende:
Je sit so te sien wel gesellig by elkaar op schoot.
Pleitos. Baggeren toegestaan voor een uurtje. Dan is SD er denk ik weer
!
"Ja Agent, ik dacht toch echt dat ik voorrang had hoor. Die tegenligger kwam eerst uit de lucht, toen opeens van links, en toen ik moest niezen kwam hij van rechts. Ook was hij ineens véél breder!"quote:Op donderdag 9 december 2010 16:35 schreef Freezer het volgende:
Die bolling in de voorruit lijkt mij ook niet echt ideaal.
Het lijkt alsof dat al gebeurd is hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 16:52 schreef Freezer het volgende:
Als ze hier nu eens een olifant op laten zitten. Lelijker zal hij er niet van worden.
quote:Op donderdag 9 december 2010 07:35 schreef Anne het volgende:
Oke, lipje, speciaal voor jou:
* Anne zet een wasknijper op d'r neus en biedt daarna lipje eenaan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef ook_gek het volgende:
Relluh geen modjes!!!
Mohotje we gaan je forum slopen!
Mohotje we gaan je forum slopen!
O_G naast Peu op de bank ?quote:
Ik heb de op en de rest van het topic niet gelezen.quote:
X is de mooiste letter die er tussen zit, geschoren dopvleugel!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toch zullen er toetsen zijn die je minder vaak gebruikt. De X bijvoorbeeld. Een smiley alskun je ook aanklikken, en hoeveel Xanders ken je daadwerkelijk? X-rays zijn Röntgenstralen, XXX hou je gewoon lekker voor je. Daarbij zit de X naast de Z, dus hoef je 'm niet ver te verplaatsen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toch zullen er toetsen zijn die je minder vaak gebruikt. De X bijvoorbeeld. Een smiley alskun je ook aanklikken, en hoeveel Xanders ken je daadwerkelijk? X-rays zijn Röntgenstralen, XXX hou je gewoon lekker voor je. Daarbij zit de X naast de Z, dus hoef je 'm niet ver te verplaatsen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ramen van auto geglassext, olie erbijEn we kunnen weer een maand vooruit
eerder een paar dagen met jouw bolidequote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ramen van auto geglassext, olie erbijEn we kunnen weer een maand vooruit
ieeeeeeuw newbe'squote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef darkwing het volgende:
Zo, dit is lang geleden dat ik hier kwam schitteren in de nacht
Gij hier?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef darkwing het volgende:
Zo, dit is lang geleden dat ik hier kwam schitteren in de nacht
Het ging ook niet over Bara's toetsenbord!quote:
deze heeft meer pk en gaat harder door de bochtquote:
Ja, en stel nu dat het bij anne een keer sneeuwt en de ruit moet worden schoongemaakt, dan kun je de X van glassex niet missen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging ook niet over Bara's toetsenbord!
sexquote:
Je bent ingesneeuwd en verveelt je?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef darkwing het volgende:
[..]
altijd en overal: "Laten we lekker link gaan doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |