quote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er staat "Z" op.... kan je daar iets mee?
Mja. Hij is langs geweest idd:quote:Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Er staat "Z" op.... kan je daar iets mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Well, there's your problem....
Hier dan:quote:Op donderdag 9 december 2010 12:32 schreef Anne het volgende:
Ja. Dat heb ik even niet. Want ik wil wel iets fatsoenlijks.
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef ook_gek het volgende:
Anne doe straks effe op msn komen
Zal eens kijken of ik een nieuw toetsenbordje kan regelen.
En anders kan ik kijke of ik een goedkoop notebook ding kan vinden. Kan je loverrje heb ophalen
Voor mezelf, om de vijf jaar oude NEC te vervangen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef Freezer het volgende:
Ziet er wel aardig uit voor niet vreselijk veel geld. Leuk kerstcadeautje
Maar dan koop ik liever gewoon even niks.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:32 schreef Anne het volgende:
Ja. Dat heb ik even niet. Want ik wil wel iets fatsoenlijks.
Mizzchien ztrakzquote:
Hey gaat het alleen om de Z want er is een redelijke kans dat ik een losse kan regelen die je er weer op kan klikken.quote:
Euhm, ik maak inderdaad wel even een foto voor jequote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey gaat het alleen om de Z want er is een redelijke kans dat ik een losse kan regelen die je er weer op kan klikken.
Tenzij je heb gesloopt hebt met bruute oerkrachten die verstopt zit in je lichaam
Mail me anders effe foto hoe het er uit ziet. En anders effe toetsenbord er uit schroeven en type nummer door mailen.
Kan ik effe kijken of we er 1 voor nop hebben liggen voor je.
Alles kan.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:54 schreef Duvel het volgende:
Kun je 'm niet vervangen door een andere letter die je nooit gebruikt?
Je weet nog niet wat er tegen over staatquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Euhm, ik maak inderdaad wel even een foto voor je.
Het toetsje ligt in ieder geval in Weeze (hoop ik), dus daar kan ik geen foto van maken![]()
.
ook_lief.
Oh jeequote:Op donderdag 9 december 2010 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat er tegen over staat
quote:
Toch zullen er toetsen zijn die je minder vaak gebruikt. De X bijvoorbeeld. Een smiley alsquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Alles kan.
Maar volgens mij heb ik in het hele lapflopleven alle toetsies wel een keertje aangeraakt!
Merry X-mas!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toch zullen er toetsen zijn die je minder vaak gebruikt. De X bijvoorbeeld. Een smiley alskun je ook aanklikken, en hoeveel Xanders ken je daadwerkelijk? X-rays zijn Röntgenstralen, XXX hou je gewoon lekker voor je. Daarbij zit de X naast de Z, dus hoef je 'm niet ver te verplaatsen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:15 schreef ook_gek het volgende:
Gho flikker ik toch net alle toetsenborden en losse toetsen weg.
Ben niet zo handig met toetsenborden
Dat zcheelt.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef Anne het volgende:
Ik kom trouwens uit Nijmegen. Daar gebruiken se helemaal geen Set.
En dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |