O_G naast Peu op de bank ?quote:
Ik heb de op en de rest van het topic niet gelezen.quote:
X is de mooiste letter die er tussen zit, geschoren dopvleugel!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toch zullen er toetsen zijn die je minder vaak gebruikt. De X bijvoorbeeld. Een smiley alskun je ook aanklikken, en hoeveel Xanders ken je daadwerkelijk? X-rays zijn Röntgenstralen, XXX hou je gewoon lekker voor je. Daarbij zit de X naast de Z, dus hoef je 'm niet ver te verplaatsen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toch zullen er toetsen zijn die je minder vaak gebruikt. De X bijvoorbeeld. Een smiley alskun je ook aanklikken, en hoeveel Xanders ken je daadwerkelijk? X-rays zijn Röntgenstralen, XXX hou je gewoon lekker voor je. Daarbij zit de X naast de Z, dus hoef je 'm niet ver te verplaatsen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ramen van auto geglassext, olie erbijEn we kunnen weer een maand vooruit
eerder een paar dagen met jouw bolidequote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Zo ramen van auto geglassext, olie erbijEn we kunnen weer een maand vooruit
ieeeeeeuw newbe'squote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef darkwing het volgende:
Zo, dit is lang geleden dat ik hier kwam schitteren in de nacht
Gij hier?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef darkwing het volgende:
Zo, dit is lang geleden dat ik hier kwam schitteren in de nacht
Het ging ook niet over Bara's toetsenbord!quote:
deze heeft meer pk en gaat harder door de bochtquote:
Ja, en stel nu dat het bij anne een keer sneeuwt en de ruit moet worden schoongemaakt, dan kun je de X van glassex niet missen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het ging ook niet over Bara's toetsenbord!
sexquote:
Je bent ingesneeuwd en verveelt je?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef darkwing het volgende:
[..]
altijd en overal: "Laten we lekker link gaan doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |