![bannerslowchat.gif]()
![mods.png]()
![anne.gif]()
![sd.gif]()
![slowchatters.png]()
![tjabbo.jpg]()
![alex.gif]()
![twente.png]()
![ookgek.gif]()
![baracuda.gif]()
![peurac.gif]()
![alfisti.gif]()
![fugie.gif]()
![lipje.jpg]()
![paal.jpg]()
![2cv.gif]()
![newbie.png]()
![Barcaconia.gif]()
![sjoegerd.GIF]()
![invine.gif]()
![dingest.jpg]()
![alicey.png]()
![duvel.gif]()
![m1cyj7ubfcfs_800.jpg]()
quote:
’n Product van Audi’s vernieuwingsdrang is de A6 Allroad. Vanaf de eerste Allroad, een kruising tussen een stationwagon en een SUV, is deze Audi een mooie image builder: een uithangbord dat laat zien wat het merk in z’n mars heeft.
Omdat de nieuwe Allroad wat hoger op de poten staat dan de gewone A6 lijkt de overheersende grille de argeloze voorbijganger nog meer te imponeren. Voeg daarbij de blinkende velgen, de uitgeklopte spatborden, de niet te missen skirts, die evenals de voor en achter zichtbare bodembeschermings-platen als stylingelement een aluminiumkleur hebben, en je kijkt naar een beschaafde vorm van blingbling.
De Tiptronic-automaat is ook handmatig met flippers te bedienen – leuk, die flippers,
maar je zult ze niet vaak gebruiken. We zitten op elektrisch verstelbare leren voorzetels, die ook nog verwarmbaar zijn. Je hebt privacy glass rondom, een automatisch dimmende binnenspiegel, het geïntegreerde bedieningsconcept MMI, mét navigatie, multifunctioneel stuurwiel en zo kunnen we nog even doorgaan. Overigens is ‘t MMI-systeem buitengewoon prettig om mee te werken. Audi heeft zich niet laten leiden door de elektronische mogelijkheden, maar een simpel werkend systeem neergezet waarmee iedereen makkelijk overweg kan.
Onze Allroad is ‘full options’ en dat heeft natuurlijk wel z’n prijs. Voor de Pro Line-uitvoering betaal je 4.600 euro extra. Dan hebben we het nog niet gehad over een trekhaak met mechanisch wegklapbare kogel voor maar liefst 1.630 euro. Al met al komt dit exemplaar uit op maar liefst een kleine 25.000 euro aan opties.
Trouwens, voor zo’n auto is een kofferbak van 565 liter niet riant. Optioneel is de opbergbox, die de direct zichtbare ruimte kleiner maakt en waar we aanvankelijk overheen keken. Handig om zaken uit het zicht te houden, maar de toegang via de achterbank vinden we omslachtig.
Spilzucht
De 3,0-liter TDI is een bekende en wordt van A4 tot A8 aangeboden. Het is een minder verfijnde motor dan de later geïntroduceerde 2,7-liter TDI. Rumoeriger, vooral bij een koude start. Kun je je in de A6 2.7 TDI nog vergissen en denken dat je met een benzineauto onderweg bent, bij de 3.0 TDI is dat uitgesloten. Maar het belangrijke verschil tussen deze twee V6-diesels zit ’m in het vermogen.
De 3,0-liter levert met 233 pk maar liefst 53 pk meer. Diens maximumkoppel, 450 Nm bij 1.400 tpm, is ook 70 Nm hoger. En dat zijn geen academische verschillen,
dat voel je op alle mogelijke manieren. Laten we beginnen met de leukste: de 0 tot 100 km/h legt de 3.0 TDI in 7,9 sec. af. En dat voor een bak van bijna 1.900 kilo. Ons gemiddelde testverbruik telt een acceptabele 1 op 12,8. Dat is gunstiger dan ’t opgegeven fabrieksverbruik, dat 1 op 11,4 bedraagt.
De Allroad is voorzien van de adaptieve luchtvering die we kennen uit de A8. De bestuurder kan via het MMI-systeem de afstand tot de bodem veranderen. ’t Systeem kent vier standen, waarbij de hoogste een bodemvrijheid van 18,5 centimeter oplevert. Overigens kun je deze stand niet rijdend instellen, de andere drie wel: ‘Allroad’ (17,5 cm), ‘Comfort-automatic’ (14 cm) en ‘Dynamic’ (12,5 cm). Bij deze laatste instelling is de auto is stugger geveerd, waardoor je meer het gevoel krijgt in een sportwagen dan in een mastodont van 1.900 kilo rond te rijden. Meesterlijk. Combineer deze instelling met de sport-stand van de Tiptronic en het feest kan helemaal beginnen.
![m1cyj7tbtsfq_800.jpg]()
![m1cyj7vb9sfi_800.jpg]()
quote:
Lengte/breedte/hoogte 4934 mm/ 1862 mm/ 1519 mm
Wielbasis 2833 m
Gewicht 1880 kg
Laadvermogen 630 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 1900 kg/ 750 kg
Kofferruimte 560-1660 l
Tankinhoud 80 l
Tjabbo's fleshlightBojo's date begin----------
EindOok_Gek avatar blunder![foto.png]()
![Marktoppie.png]()
![lp.png]()
![bojoklein.jpg]()
![peukots1.gif]()
![CrazyRiverklein.jpg]()
![alexxxxxklein.png]()
![alexniva1.gif]()
![quotes.png]()
quote:
quote:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:[..]
sex en Lada in één zin
*mompelt iets over anticonceptie
Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva

Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten

quote:
@2cv:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:
quote:
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden