Jij kom,t normaal toch binnenstormen als het over sex gaat ......quote:Op donderdag 9 december 2010 09:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer met seksistische modus te maken?
en een wespentaille, daar kan ik al helemal naar fluiten
Als dat kan op mijn kookplaat, dan graagquote:Op donderdag 9 december 2010 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je er eens eentje lenen, inclusief tajine-kookboek?
De plaat wordt bij keramisch toch wel warm he? Ja, dan wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Oeh, dat klinkt echt vet goedIk kook alleen wel electrisch (keramische kookplaat), maar daar is het dus ook geschikt voor?
wie, ik? Ik hou ook wel van kokenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, mensen die niet snappen dat mannen ook van koken kunnen houden
Inductie kan het niet, want aardewerk is nogal slecht met magnetismequote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat kan op mijn kookplaat, dan graag![]()
Oh, maar bij koken hoeft het niet lang te durenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wie, ik? Ik hou ook wel van kokenalleen heb daar alleen tijd voor in het weekend...
Ik leg er niet graag mijn hand opquote:Op donderdag 9 december 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De plaat wordt bij keramisch toch wel warm he? Ja, dan wel.
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De plaat wordt bij keramisch toch wel warm he? Ja, dan wel.
Dat doe ik na een dagje stoven ook niet graag op inductiequote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leg er niet graag mijn hand op
Dat was alleen 2006. Ik heb gewoon dringend een laptop met een 1 TB harde schijf nodig.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wtf![]()
heb je zoveel foto's gemaakt
Moequote:
Als ie niet van plastic isquote:Op donderdag 9 december 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
Is zo'm tajine van de xenos goed? Wil het ook wel eens proberen
ik ben drie weken geleden met salsa begonnenquote:
Dat snap ik maar daar hou ik denk ik mijn hand wel een cjm of 5 bocen, bij keramische is dat ook niet te doenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik na een dagje stoven ook niet graag op inductie
Aardewerk als het goed isquote:
Ja en een dansquote:
succes marijkequote:Op donderdag 9 december 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, klaarmaken voor werk... Tot later ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |