Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
veilige reis phenoquote:
Tenzij de verwachte dooi de komende dagen doorzet, natuurlijk... dan ben je er voor een paar dagen vanafquote:Op donderdag 9 december 2010 05:19 schreef Pheno het volgende:
Tofheid en zo. EN ja, even wat rustig rijden hier in de wijk, maar dat ligt niet alleen aan vandaag. Strooien in een woonwijk doen ze niet, te gemakkelijk voor bewoners
Dus dat is al een week en wordt nog weken glibberen
Doe je goedquote:Op donderdag 9 december 2010 06:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog nooit zo snel op mijn werk gewesst als vanochtend, stond om half zeven hier binnen
Er zullen veel mensen thuis blijven.quote:Op donderdag 9 december 2010 06:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog nooit zo snel op mijn werk gewesst als vanochtend, stond om half zeven hier binnen
Sneeuw is inderdaad heel vervelendquote:Op donderdag 9 december 2010 06:55 schreef Pheno het volgende:
Hier sneeuwt het nog steeds. Het mag van mij ophouden. Sneeuw als je verplichtingen hebt is nogal hinderlijk...
Ik zag die al ja, maar het was al op slot. Ik post niet bewust door slotjes. Ever.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:26 schreef Symphonic het volgende:
Ow en ik moet mijn modtaken helaas neerleggen
Hoe is het mogelijk dat dit soort mensen mods zijn?
Ik mag wikileaks geen criminele organisatie vinden, en bij deze trek ik het boetekleed aan en aanvaard de consequnties.
het is 4 graden hierquote:Op donderdag 9 december 2010 07:27 schreef DaMart het volgende:
Op de stoep voor de flat was het een ijsbaan, maar op de wegen viel het wel mee. Volgens mij dooit het ook al bij ons.
Ik ben het met je eens hoor. Het is gewoon een criminele bendequote:Op donderdag 9 december 2010 07:26 schreef Symphonic het volgende:
Ow en ik moet mijn modtaken helaas neerleggen
Hoe is het mogelijk dat dit soort mensen mods zijn?
Ik mag wikileaks geen criminele organisatie vinden, en bij deze trek ik het boetekleed aan en aanvaard de consequnties.
precies.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:33 schreef Pheno het volgende:
Dat ze documenten uitgevenis nog altijd de schuld van diegene die gelekt heeft, die moeten ze ook meepakken. Maar al dat ge-ddos er om heen is treurig. Laat die mensen maar wat bejaarden gaan verzorgen, dan snappen ze dat er meer is dan een stom computerscherm.
quote:
Marijkquote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik heerlijk geslapen
Ik zou nu de hele dag wel willen slapen
![]()
Maar helaas, zo naar het werk
![]()
Hebben jullie lekker geslapen lieverds?
Liebchenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Speeddaten?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
!
Wat fijn dat je lekker geslapen hebt.
Hier goed maar kort geslapen. Zometeen afspraakje met Karin, en daarna nog een met Michelle
He MDquote:Op donderdag 9 december 2010 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]morning lovely
[..]
Marijk
Ja, viel niet tegen, lekker op tijd gaan slapen, dus voel me prima
Jammer dat je zo kort geslapen hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
!
Wat fijn dat je lekker geslapen hebt.
Hier goed maar kort geslapen. Zometeen afspraakje met Karin, en daarna nog een met Michelle
Morgen Symquote:Op donderdag 9 december 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Lekker, maar kort
quote:
Karin is mondhygieniste en Michelle is tandarts. Helaas geen speedaten dus MD. Alhoewel, ik verwacht niet dat ze veel werk aan me hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He MDMooi
[..]
Jammer dat je zo kort geslapen hebtWie zijn Karin en Michelle?
![]()
[..]
Morgen Sym
Dat je kan functioneren joh met zo weinig slaapVolgens mij slaap je bijna altijd best kort toch?
Sterkte dan... jij liever dan ik, ik was bij Irene voor het eerst sinds tijden vorige maand gaatjesvrijquote:Op donderdag 9 december 2010 08:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Karin is mondhygieniste en Michelle is tandarts. Helaas geen speedaten dus MD. Alhoewel, ik verwacht niet dat ze veel werk aan me hebben.
Die bij mij in de achtertuin...quote:
Waar is jouw achtertuin dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
Die bij mij in de achtertuin...ijzel...
Zuid-Holland, Zwijndrechtquote:Op donderdag 9 december 2010 08:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is jouw achtertuin dan?
Hier is het alleen maar dooi
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest eerst een treinbaan maken![]()
koffie
Mja zo is het....quote:Op donderdag 9 december 2010 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Dat heb je snel voor elkaar, daar kan prorail wat van leren
Hey taartjequote:Op donderdag 9 december 2010 08:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar is jouw achtertuin dan?
Hier is het alleen maar dooi
*geeft gladheid aan STquote:
ben je er wel veilig en heel en zonder vallen enzo doorgekomen?quote:
mag nu wel, ik ben lekker binnenquote:
Hoe is het vandaag?quote:
Ja, mn tuin is niet zo groot en ben voorzichtigquote:Op donderdag 9 december 2010 08:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je er wel veilig en heel en zonder vallen enzo doorgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |