Dat doen ze daarboven express. Doen ze bij mij ook altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:05 schreef Pien85 het volgende:
Waarom komt er nou opeens allemaal natte zooi uit de lucht vallen als ik weg moet?
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
at nog een vervolgmail er op. Damn, als je slijmt, doe dat dan niet zo opzichtig
Oh, vanochtend een mailtje van zo'n manager met zijn hosana-ideeën. En nu doet iemand een reply-all met "wat een idee! Ik ben benieuwd!". Damn, dat is mij iets te opzichtigquote:
Zeker en als ik naar buiten kijk ben ik maar wat blij dat ik vandaag niet naar buiten hoef het ziet er verradelijk glad uit buiten.quote:
hmmkayquote:Op donderdag 9 december 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vanochtend een mailtje van zo'n manager met zijn hosana-ideeën. En nu doet iemand een reply-all met "wat een idee! Ik ben benieuwd!". Damn, dat is mij iets te opzichtig
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeker en als ik naar buiten kijk ben ik maar wat blij dat ik vandaag niet naar buiten hoef het ziet er verradelijk glad uit buiten.
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:11 schreef Pheno het volgende:
at nog een vervolgmail er op. Damn, als je slijmt, doe dat dan niet zo opzichtig
Nu al?quote:
logisch, ik heb dat ook besteld voor bij jouquote:Op donderdag 9 december 2010 09:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis veels te wit buiten...ik geef jou de schuld daarvoor
.
ik wil er ook 1quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!!
Tajine! Ik heb er eentje maar nog nooit gebruikt :S
* MaleDuck doet mee met een Wiener Melange!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat nog maar een bak koffie naar binnen gieten
Stomme kabouter medewerkers ookquote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
logisch, ik heb dat ook besteld voor bij jou
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:29 schreef DaMart het volgende:
Wel een goede timing... ben nog niet binnen op werk of het begint flink te hagelen en te sneeuwen en de straat is weer wit en glad.
Neenee, ik keek hel lief toen ik het vroegquote:Op donderdag 9 december 2010 09:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stomme kabouter medewerkers ook! doen ook alles automatisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |