Ja, jij wel, maar ik moet nog fietsenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag nu wel, ik ben lekker binnen
Oeh, leuk, lachen op de vroege morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ook, thuis.
me vanochtend om 6 uur maar ingelogd en meteen mogen bescheuren om een mailtje
hier regent het nuquote:Op donderdag 9 december 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
Hier sneeuwt het.
Moeten de KNMI- en ANWBheren weer eens les in kompaslezen?
dat is service van de zaakquote:Op donderdag 9 december 2010 08:57 schreef DaMart het volgende:
Nu zou ik door de gekozen treinroute al wat later op werk zijn, de NS doen er nog een half uur bij.
Mwah.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het vandaag?
Heb je al weekend?
Ja, maar niet hierheen toch, dus die gladheid mag dan wel heel plaatselijk zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij wel, maar ik moet nog fietsen
Wut vertraging bij de NS echt waar jeuh dat hoor ik ook voor het eerstquote:Op donderdag 9 december 2010 08:57 schreef DaMart het volgende:
Nu zou ik door de gekozen treinroute al wat later op werk zijn, de NS doen er nog een half uur bij.
Het zou in het westen glad zijn en hier is het kudt, daar nietquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 9 december 2010 09:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar niet hierheen toch, dus die gladheid mag dan wel heel plaatselijk zijn
lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 09:00 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieverdjes. Vandaag had ik eigenlijk een cursus maar ik kreeg gisteren te horen dat deze niet doorgaat vanwege de weersomstandigheden.
Mijn leidinggevend zei gisteren voordat zij naar huis ging dat ik vandaag maar een lekker dagje vrij moest/mocht nemen, omdat ik nog zoveel dagen heb staan.
Mwah?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah.
En nee, vandaag nog werken, maar dat is wel even lekker juist
En daar?
mogguh friemelquote:
wat heb je nog meer gedaan dan??quote:Op donderdag 9 december 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb spierpijn in mijn benen, maar dat kan toch niet van het autorijden zijn
naar school gelopenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat heb je nog meer gedaan dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |