quote:
Morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooow oke :d da wist ik nie
[..]
hey vraaaarie
hmm... vroeg me echt af wat je beloofd hebt , of hoe dronken ik wasquote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neenee, ik keek hel lief toen ik het vroeg
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar ziet dat St ook in de KSC is en schakeld over op de sexistische mode
Als je vrijt met een vrouw met een wespentaille,
kun je bijna spreken van seks in braille![]()
[/sexistische mode]
Zonde. Hier gebruiken we het best vaak.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef Aarti het volgende:
Goeiemorgen!!
Tajine! Ik heb er eentje maar nog nooit gebruikt :S
Kus voor Marijkequote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Werd net gebeld door m'n werk dat er nog een zieke isKortom, wordt druk vandaag, en ik was al zo lekker fit
Nee hoor. Ik heb een plaatje om de warmte van inductie naar de pot over te brengen. Maar een normale gaspit zou moeten voldoen. Slow cookingquote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt dan toch een oven nodig?
Wat kun je er precies mee maken dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonde. Hier gebruiken we het best vaak.
Dankjequote:
quote:
Ik dacht dat je koude tenen had...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een plaatje om de warmte van inductie naar de pot over te brengen. Maar een normale gaspit zou moeten voldoen. Slow cookingIk heb hier alleen geen gasleiding in huis.
Ik was ff druk bezigquote:Op donderdag 9 december 2010 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Sym
Dat je kan functioneren joh met zo weinig slaapVolgens mij slaap je bijna altijd best kort toch?
wat heb ik nou weer met seksistische modus te maken?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar ziet dat St ook in de KSC is en schakeld over op de sexistische mode
Als je vrijt met een vrouw met een wespentaille,
kun je bijna spreken van seks in braille![]()
[/sexistische mode]
He bah tochquote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Werd net gebeld door m'n werk dat er nog een zieke isKortom, wordt druk vandaag, en ik was al zo lekker fit
Het is een soort slow cooking, dus nu bv een zooi kippenbouten gemarineerd. En wat sjalotjes. Later doe ik er nog ananas, wat schijfjes limoen bij. En een tomaat of twee. Omdat het dus constant aan het circuleren is proef je de smaken echt heel erg goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat kun je er precies mee maken dan?Het leek mij ook wel tof, maar heb echt geen flauw idee wat je er mee kunt zeg maar
Zucht, mensen die niet snappen dat mannen ook van koken kunnen houdenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je koude tenen had...![]()
Dankjequote:
Oeh, dat klinkt echt vet goedquote:Op donderdag 9 december 2010 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een soort slow cooking, dus nu bv een zooi kippenbouten gemarineerd. En wat sjalotjes. Later doe ik er nog ananas, wat schijfjes limoen bij. En een tomaat of twee. Omdat het dus constant aan het circuleren is proef je de smaken echt heel erg goed.
Wil je er eens eentje lenen, inclusief tajine-kookboek?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat kun je er precies mee maken dan?Het leek mij ook wel tof, maar heb echt geen flauw idee wat je er mee kunt zeg maar
Kom maar, ik warm je koude tenen wel opquote:Op donderdag 9 december 2010 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, mensen die niet snappen dat mannen ook van koken kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |