Ik ook Bridge + PSquote:Op maandag 7 februari 2011 17:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog iemand die net zo gek is als ik
Oooow, dus het verschil tussen 250 en 300mm is helemaal niet zo groot!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Dus in dit geval is het 75/25=3 keer vergrooting, en 300/250=1.2 keer vergroot.
Preciesquote:Op maandag 7 februari 2011 22:34 schreef een2drie het volgende:
[..]
Oooow, dus het verschil tussen 250 en 300mm is helemaal niet zo groot!
Nouja, het scheelt net zoveel MM als 25-75, maar de zoomwinst is kleiner.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:34 schreef een2drie het volgende:
[..]
Oooow, dus het verschil tussen 250 en 300mm is helemaal niet zo groot!
Ik voel me al meteen een stuk meer profi. Nu nog uitvogelen hoe de programma's werkenquote:
Warez mogen volgens mij niet besproken worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef een2drie het volgende:
Hebben jullie software zoals PS en Lightroom legaal gekocht???
Beeldhoek berekenen: a = 2 arctan (d / 2f)quote:Op maandag 7 februari 2011 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, het scheelt net zoveel MM als 25-75, maar de zoomwinst is kleiner.
Illegaal kopen zou wel erg dom zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef een2drie het volgende:
Als je student bent of aan een onderwijsinstelling werkt, moet je eens op surfspot.nl kijken. Daar kan je vaak voor een behoorlijk gereduceerd bedrag software via je (onderwijs)instelling krijgen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef een2drie het volgende:
moet t vandaag gedaan zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:30 schreef Mirel het volgende:
Heeft iemand wat te vertellen over foto's laten ontwikkelen in Utrecht. Goede ervaringen bij welke zaakjes en waarom?
Niet het hoe en wat maar je mag vast wel even zeggen dat je hem wel of niet betaald hebtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Warez mogen volgens mij niet besproken worden.![]()
Een polarisatiefilter is een van de weinige filters waarvan het effect juist niet in Photoshop nagebootst kan worden...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Timmos het volgende:
Zucht.
Ik heb dus 50e te besteden op internet in een fotowinkel naar keuze.. Ik dacht, ik ga voor een polarisatie filter, motiveerd ook weer om landschapjes te schieten.. Meerdere keren getwijfeld en nu wou ik 'm net gaan bestellen tot iemand op MSN begon over geldverspilling, want dat kan je nou eenmaal ook in Camera RAW doen door met de blauwe schuifjes te gaan spelen..
Wie hakt mijn knoop door?
Kan je bij profotonet ook laten ontwikkelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet t vandaag gedaan zijn?
anders zou ik t toch online bestellen bij profotonet
heb t wel eens laten doen bij een zaakje in de buurt van de AH waar lijn 1 naar Overvecht langs komt aan de rechterkant, net nadat je de gracht overgestoken bent (kom ff niet op de naam) maar was niet echt te spreken over t papier
http://www.fotoromp.nl/ die dus
grut moet echt leren lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef Benelli het volgende:
[..]
Kan je bij profotonet ook laten ontwikkelen?
Google op camera "type 1 vs type 2" doet het dan altijd wel aardig. Ik ken geen website waar ze gek genoeg zijn alle digitale camera's systematisch met elkaar te gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Ronald78 het volgende:
Hoi fotografen,
Ik zoek een website waarbij het mogelijk is om digitale camera's te vergelijken d.m.v. 'voorbeeldfoto's' van dezelfde situatie zodat het verschil in kleur en scherpte te zien is. Weet iemand wat ik bedoel?
Wat voor camera's bedoel je dan? Compact neem ik aan? Want bij DSLR's gaat het vooral om de lens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:30 schreef Ronald78 het volgende:
Hoi fotografen,
Ik zoek een website waarbij het mogelijk is om digitale camera's te vergelijken d.m.v. 'voorbeeldfoto's' van dezelfde situatie zodat het verschil in kleur en scherpte te zien is. Weet iemand wat ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |