Ik zal meteen heel eerlijk zijn dat ik weinig ervaring heb met herenkleding, op overhemden na en dat een pantalon waarschijnlijk iets te hoog gegrepen isquote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef Papabear het volgende:
Wat ontzettend gaaf!
Ik heb volgens mij nog nooit kleding voor mezelf gekocht (deed mijn vrouw altijd) en inmiddels woon ik alweer ruim 2 jaar op mezelf. Sinds die tijd dus inderdaad nog nooit een broek of overhemd gekocht, dus om heel eerlijk te zijn lijkt het me wel vreselijk super om eens iets echt persoonlijk op maat gemaakt te krijgen
Pm me even over de spullen. Jurkjes maak ik in alle soorten en maten van kort tot lang en simpel tot lekker opvallend. Voor dames die stiekem hun jurkje vaker willen dragen zonder dat mensen het doorhebben, ik maak ook convertible dresses, jurkjes die je op meer dan 15 manieren kan dragen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
magnetron, bankstellen interesse![]()
kun je ook leuke jurkjes maken? Wat voor kwaliteit bied je zoal?
Dat idee had ik eerst ook wel, maar geloof me als ik zeg dat ik zo ongeveer elk lichaamsdeel heb moeten opmeten en de maten doorgegeven aan sjurrr.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:50 schreef Zoheetik het volgende:
Wat lief! Hulde voor jou!
Denk dat een overhemd voor heren - en iemand die je niet gezien hebt dus ook niet hebt op kunnen meten - wel moeilijk is. Anders een pyjama (geen idee welke heren dat nog dragen, maar goed) voor de koude winterdagen? Of badjas?
Ik denk alleen maar mee.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat idee had ik eerst ook wel, maar geloof me als ik zeg dat ik zo ongeveer elk lichaamsdeel heb moeten opmeten en de maten doorgegeven aan sjurrr.
En meten met een rolmaatje in je uppie is lang niet zo simpel als het lijkt
Er is een topic met mensen die vervoer aanbieden toch? Waar kom je vandaan ?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
balen dat hilversum zo ver weg is
zuid limburgquote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Sjurrr het volgende:
[..]
Er is een topic met mensen die vervoer aanbieden toch? Waar kom je vandaan ?
Ik uit de kop van N-H, precies het andere uiterste, anders had je tegen die tijd gewoon mee kunnen rijdenquote:
Onwijs super Sjurrrquote:Op woensdag 15 december 2010 00:47 schreef Sjurrr het volgende:
Hoi allemaal! Ik ga morgen richting Ireth om haar jurkje af te leveren en ben nog op zoek naar de perfecte stof van papabear!
Stuur me een pm als ik ook jou kan verblijden met een mooie kerstoutfit !1 Graag met plaatjes wat je mooi vindt
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:47 schreef Sjurrr het volgende:
Hoi allemaal! Ik ga morgen richting Ireth om haar jurkje af te leveren en ben nog op zoek naar de perfecte stof van papabear!
Stuur me een pm als ik ook jou kan verblijden met een mooie kerstoutfit !1 Graag met plaatjes wat je mooi vindt
De eerste pics zullen vanavond komen van mijn dochter in haar kerstjurkje!quote:
wat gaaf ireth, ben benieuwdquote:Op woensdag 15 december 2010 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
De eerste pics zullen vanavond komen van mijn dochter in haar kerstjurkje!
quote:ze gaat morgen in haar lunchpauze even snel op en neer om hem hier af te leveren zodat hij alsnog op tijd is voor haar kerstdiner
Warme douche voor Sjurrrquote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Sjurrr het volgende:
De traktatie was heerlijk!! En je vergat te vertellen dat je dochter nog een mooie kerstkaart had gemaakt! Net Thuis dus nog even aan de slag met de jurk
Das haar jufquote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
En Sjurrr, als dat even tussendoor is gegaan wil ik niet weten wat jij normaal, met een helder bolletje kunt creeéren, het is een plaatje van een jurk.
En mooi meiske heeft die smile vast van haar mams...... mooie foto van die twee samen
Ppsst.. ut staat onder de foto!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
oke, ja, weet ik veel![]()
Maar hoe dan ook, wat een prachtig meiske!
Ben zomaar in ene beetje jaloers op alle mamma's hier
Normaal doe ik dat soort correcties ook altijd, alleen wilde hem nu snel snel online gooien tussen thuiskomen en kind ter bed smijten om de mensen hier een update te gevenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Papabear het volgende:
Even een kleine oogcorrectie gedaan
[ afbeelding ]
Helaas nietquote:Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef Wasmachinemann het volgende:
Sjurr heb je ook een waterkoker die je niet gebruikt?
gewoon uit interesse.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:47 schreef Sjurrr het volgende:
Als ik het kon zou ik het doenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
[..]
gewoon uit interesse.
wat versta je onder kerstoutfit?
een compleet maatpak voor een man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |