Ik hoorde van een vriendin over dit forum en ik vond het zo'n mooi idee dat ik meteen een account heb gemaakt. We hebben hier flink wat spullen over die ik morgen bij daglicht allemaal mooi op de foto ga zetten. Tot het zover is, hieronder alvast een lijstje. Mocht je nu al interesse hebben, pm of post dan! Ik moet er wel bijzeggen dat we in Hilversum zitten en niet over een auto beschikken. Niet is echter onmogelijk dus we willen best kijken of er met andere Fok!-ers of kennissen iets te regelen valt.
Wat bieden we aan
2 tv's ( geen platte, gewoon van die grote zilverkleurige bakbeesten. ) 1 van 21" en 1 van ong 26"
1 magnetron
1 koel/vriescombinatie
2 cremekleurige bankstellen ( stof bekleed)
1 dvd verrassingset met kinderfilms ( o.a. shrek en ice age)
1 dvd verrassingset met Arthouse en klassiekers ( o.a. Closer en Saw)
1 dvd verrassingset met comedy en drama ( o.a. The girl next door & Zwartboek)
Boeken over heel veel onderwerpen: engelse literatuur. nederlandse literatuur, boeken over koken en tekenen en heel veel meer. Hier komt morgen een lijst met foto's van online.
Daarnaast wil ik de volgende 2 diensten aanbieden:
Graag zou ik iemand ( of meerdere iemanden als er vraag naar is ) een mooie op maat gemaakte outfit cadeau willen doen voor de komende feestdagen. Dit kan voor zowel kinderen, als tieners en volwassenen. Als je graag mooi voor de dag wilt komen maar het even niet breed hebt, stuur me een pm en dan gaan we kijken wat we kunnen doen!
Koken is 1 van mijn hobbies en ik wil bij deze mijn baksels graag aanbieden voor de feestdagen. Ik kan alleen in de omgeving Hilversum en een straal van 30 km bezorgen!
Zoals reeds gezegd maak ik morgen foto's van de aangeboden goederen. Als er iets voor je bij zit, schroom niet, stuur een pm met hoe en wat en dan komt het helemaal in orde!
Groet
Sjurrr