Nou nou, ik kreeg een Direct Message van iemand, nog noooooooooit zoiets gehad (en ik loop al ff rond op FOK! ook nog

), maar daarin stond dat de koelkast weer vrij was.
Dank aan de DM'er, zal ik maar zeggen

Enne: hoe doe je zoiets terug?

Oh, ik zie het al, een klein icoontje naast de PM-knop.
Alleen: hoe ga ik een koelkast vanuit Utrecht naar Arnhem krijgen als ik 'aan de beurt' ben? Daar moet ik echt even iets voor regelen, ik heb een goede kennis in Almere wonen die zou ik kunnen vragen, die heeft een auto. En we moesten toch nodig weer eens bijpraten met elkaar, hadden we in december al besloten. Mooie gelegenheid om meteen een koele kast mee te brengen, lijkt me

Echter, dat moet ik natuurlijk wel ff vragen. Ik heb vandaag een nieuwjaarswens-sms gestuurd, ja laat, ik weet het.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of er moet een oproepje (toch?) gedaan worden in het vervoerstopic.
En alsof het nog niet genoeg was met al die dagen, zorgt de oude (en echt 'oppe') koelkast ineens voor kortsluiting. Na lang zoeken blijkt het 't lampje te zijn - de ene keer bij het aangaan, de andere keer bij het uitgaan. Dus de schakelaar om lampje aan/uit te doen is maar geblokkeerd. Laten we nou net allerlei vrienden uitgenodigd hebben om te komen eten kerstavond, en ook voor oudjaarsavond... Gelukkig was het buiten nog een beetje (ijs)koud, dus konden de drankjes op het balkon blijven ipv in de koelkast.
Ik dacht echt dat ik het niet meer had, donderdagavond 23 december :S

En dan is hier mogelijk een nieuwe koele kast?! Zou zo fijn zijn
[ Bericht 12% gewijzigd door Sally op 05-01-2011 17:46:32 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@