Je kunt 'm volgens mij beter niet helemaal plat leggen, maar een beetje schuin moet kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef Mappy het volgende:
Het ding is een half jaar oud, koelvries combi. If that's all, dan gaat ie morgen de auto in
Maar watvoor permanente schade kan zoiets dan geven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef lurf_doctor het volgende:
Je kunt 'm volgens mij beter niet helemaal plat leggen, maar een beetje schuin moet kunnen.![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 00:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ooohja vooral niet naar nikky luisteren die snapt t niet helemaal
Zoek het zelf dan even op ofzo.quote:Op zondag 10 april 2005 00:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ooohja vooral niet naar nikky luisteren die snapt t niet helemaal
Gloednieuw ja.quote:Op zondag 10 april 2005 00:21 schreef Hepyro het volgende:
Ik had laatst een Whirpool besteld en die was gloednieuw en moest weldegelijk 24uur uitstaan en rechtop.
ehm, dus wel...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef nikky het volgende:
Nieuwe koelkasten hoeven geen 24 uur meer rechtop en uit te staan na transport. Hoogstens een uurtje of twee a drie..
Iets met dat alles in dat ding moet bezinken etc. Weet ook niet precies.quote:Op zondag 10 april 2005 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Er is nog steeds niemand die heeft uitgelegd WAAROM het moet.
Iemand?
Zo'g ding werk dmv fase verandering. Er zit dus een gas in (in vloeistofvorm) die na transport op plaatsen zit waar het niet hoort. Dat moet weer naar beneden zakken.quote:Op zondag 10 april 2005 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Er is nog steeds niemand die heeft uitgelegd WAAROM het moet.
Iemand?
in niieuwe koelkasten zit geen freon meer, gewoon omdat het niet meer magquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef nikky het volgende:
Nieuwe koelkasten hoeven geen 24 uur meer rechtop en uit te staan na transport. Hoogstens een uurtje of twee a drie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |