SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat is wel heel simpel (zelfde # en TT)
Die snelle reacties bewijzen all1 maar mijn TT van topic 451.quote:
Hehe, nee hoor. Kom toevallig ff spieken, zo na de wedstrijd van ajaxquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Die snelle reacties bewijzen all1 maar mijn TT van topic 451.
Jah nee echt hij heeft t gedaan!quote:
Toeval zeker?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor. Kom toevallig ff spieken, zo na de wedstrijd van ajax
Ja, anders kan ik het niet noemen inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah nee echt hij heeft t gedaan!![]()
[..]
Toeval zeker?
Het is een gavequote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top thx!!
Die TT![]()
We moeten de mods iedere keer een TT laten verzinnen!
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik het niet noemen inderdaad
En hoe lang duurde de tweede helft bij ajax?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
Ik zit goffer al 40 minuten te wachten tot eindelijk iemand anders het topic opent.
Zekers!quote:
geen 40 minuten.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe lang duurde de tweede helft bij ajax?
Precies!
Daar doelde ik ook op met mn post aan FVPquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Gijs_ het volgende:
Gaat het over die training van milan waar ajax bij was?
Maar normaal gesproken ook zeker niet korter. Tenzij ze uit moeten spelen. Bij Excelsior.quote:
Ik heb duidelijk wat gemist de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken ook zeker niet korter. Tenzij ze uit moeten spelen. Bij Excelsior.
Stiekem je post aanpassen he.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met name ook gezien je al 'hier verder postte' voordat je het nieuwe topic had aangemaakt
Afgelopen maandag, Excelsior-NAC na 5 minuten gestaakt wegens dichte mist.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wat gemist de laatste tijd.
Ik was het net vergeten ... GRMBL ..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Afgelopen maandag, Excelsior-NAC na 5 minuten gestaakt wegens dichte mist.
Heus nietquote:
Ohh dat. Ja dat had ik wel mee gekregen. Het erge was nog dat t al de 2e keer was dat ie gestaakt werd door t weer.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Afgelopen maandag, Excelsior-NAC na 5 minuten gestaakt wegens dichte mist.
Vandaar dat in mn 1e quote wat anders staat.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heus niet![]()
M'n FC Kris Grimmius vanmiddag naar formidabel XP gestegen
Volgende week woensdag poging 3quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohh dat. Ja dat had ik wel mee gekregen. Het erge was nog dat t al de 2e keer was dat ie gestaakt werd door t weer.
Ik zou t maar niet doen. Blijf je wakker wordt ie ineens gestaakt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, vannacht om 3 uur een pot, ik denk niet dat ik ga kijken hoe het gaat
Jah en dan wordt er weer een berg zooi verwacht dus ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Volgende week woensdag poging 3
Olaquote:
Nee. En om eerlijk te zijn, boeien die stats me ook voor geen meter meer.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola
Jij trouwens enig idee hoe we Piles kunnen bereiken? Er klopt nl al tijden niets meer van de stats..... Ik heb al 2 pm's gestuurd maar krijg geen reactie....
Hmzz jammer... Ja dat weet ik. Heel de fed boeit je niet meer zo als ik je post gedrag zie......quote:Op woensdag 8 december 2010 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. En om eerlijk te zijn, boeien die stats me ook voor geen meter meer.
D'r zit een verwijtend ondertoontje aanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz jammer... Ja dat weet ik. Heel de fed boeit je niet meer zo als ik je post gedrag zie......Je was ooit veel actiever....
De fed boeit me wel degelijk. Maar ik ben tegenwoordig erg druk en heb weinig tijd om veel te posten en zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz jammer... Ja dat weet ik. Heel de fed boeit je niet meer zo als ik je post gedrag zie......Je was ooit veel actiever....
Zo vat jij dat op. Koek kent me al langer en weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
D'r zit een verwijtend ondertoontje aan
Ah ok dat verklaart een berg. Was ff bang dat t steeds minder zou gaan worden.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De fed boeit me wel degelijk. Maar ik ben tegenwoordig erg druk en heb weinig tijd om veel te posten en zo.
Neuh. Maak je daar maar geen zorgen over. Ik baal er wel van dat ik te weinig tijd heb om goed naar trainees te zoeken. Deze week had ik er maar 17 in plaats van 20.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo vat jij dat op. Koek kent me al langer en weet wat ik bedoel.
[..]
Ah ok dat verklaart een berg. Was ff bang dat t steeds minder zou gaan worden.
Ok top!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh. Maak je daar maar geen zorgen over. Ik baal er wel van dat ik te weinig tijd heb om goed naar trainees te zoeken. Deze week had ik er maar 17 in plaats van 20.
Maar met mijn huidige selectie en wat ik op de bank heb, heb ik een 40 miljoen bij elkaar en ik verwacht er 50 te hebben na dit seizoen. Daar moet ik toch wel een leuk team van kunnen maken.
Ja, ik heb voor m ingelogd.quote:
best wel, maar niet zo ruk als mn tegenstander van afgelopen zondag die praktisch zn hele team verkocht heeft en nu nog 7 spelers over heeft.. dat had ook wel een weekje eerder gekund...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ruk he zo internetten via je mobiel.
Damn das idd wel erg kut zeg.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
best wel, maar niet zo ruk als mn tegenstander van afgelopen zondag die praktisch zn hele team verkocht heeft en nu nog 7 spelers over heeft.. dat had ook wel een weekje eerder gekund...
Mja denk et.. hij had ze zondag natuurlijk niet op hoeven stellen... maar goed ik ga pittenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn das idd wel erg kut zeg.Die wilde zeker zn spelers niet verkopen in t tussen seizoen.
Als ie netjes was geweest had ie dat ook niet gedaan..... Mja helaas...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mja denk et.. hij had ze zondag natuurlijk niet op hoeven stellen... maar goed ik ga pitten
Je zit in de derde ronde en je denkt wel de derde rond te kunnen gaan halen? Gefeliciteerd ;-)quote:Op donderdag 9 december 2010 08:26 schreef BrandX het volgende:
*meld zich weer eens
Gisteren de tweede ronde in de beker overleefd
Dat is de tweede keer pas in de clubhistorie. Volgende week derde ronde, en ik maak denk ik wel een kansje om voor het eerst de derde ronde te halen.
Mijn nieuwe tegenstander laat zijn linkervleugel helemaal open, en zijn conditie is gemiddeld matig.
Dus ik moet zorgen dat ik op rechts mijn aanval inzet, en mijn conditie is goed, dus ik moet daar ergens mijn winst in zien te halen. Wat denken jullie, vleugelaanval of counteren?
Mwoah.. zo raar was het nu ook weer niet dat hij 1x tegen je scoort en gezien je zelf niks met je vleugels doet.. In ieder geval gewonnen, dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 9 december 2010 00:57 schreef ScudRaket het volgende:
Few, ontkomen aan een naaipartij eerste klasse...(314459518)
Als je het middenveld niet kunt pakken is counter een optie. Die mindere conditie zou overigens er in moeten resulteren dat zijn middenveld gaande de wedstrijd zwakker wordt, dus ook dat biedt mogelijkheden.. Voor het overige zou een team- of wedstrijdid wel fijn zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 08:26 schreef BrandX het volgende:
*meld zich weer eens
Gisteren de tweede ronde in de beker overleefd
Dat is de tweede keer pas in de clubhistorie. Volgende week derde ronde, en ik maak denk ik wel een kansje om voor het eerst de derde ronde te halen.
Mijn nieuwe tegenstander laat zijn linkervleugel helemaal open, en zijn conditie is gemiddeld matig.
Dus ik moet zorgen dat ik op rechts mijn aanval inzet, en mijn conditie is goed, dus ik moet daar ergens mijn winst in zien te halen. Wat denken jullie, vleugelaanval of counteren?
naja, mijn derde wedstrijd in de beker te winnen danquote:Op donderdag 9 december 2010 09:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je zit in de derde ronde en je denkt wel de derde rond te kunnen gaan halen? Gefeliciteerd ;-)
ik wissel vleugelaanval met door het midden regelmatig af. Ene periode doet mijn team het een beter, andere periode het anderequote:Persoonlijk ben ik niet zo een fan van vleugelaanval. En al helemaal niet als je maar op 1 vleugel een overwicht creeren kunt.
Hij speelt 3-5-2 met volledig de flank open, vorige hele seizoen zo'n beetje en gaat dit seizoen en beker gewoon zo verder. Zijn team ID: 768909quote:Op donderdag 9 december 2010 10:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als je het middenveld niet kunt pakken is counter een optie. Die mindere conditie zou overigens er in moeten resulteren dat zijn middenveld gaande de wedstrijd zwakker wordt, dus ook dat biedt mogelijkheden.. Voor het overige zou een team- of wedstrijdid wel fijn zijn
quote:Vanochtend 3 fans erbij, ze sturen me (naar ik me kan herinneren voor het eerst) liefdesbrieven
Ik zie trouwens net dat in een serie van 8 officiële wedstrijden, ik er maar liefst 1 thuis mag/mocht spelen (14e competitie-uit, p/d-uit, 1e beker-uit, 1e competitie-thuis, 2e beker-uit, 2e competitie-uit, 3e beker-uit, 3e competitie-uit), komt dan waarschijnlijk nog een 4e beker-uit bij ook..
Even een snelle analyse gedaan (voor zover je daar behoefte aan hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij speelt 3-5-2 met volledig de flank open, vorige hele seizoen zo'n beetje en gaat dit seizoen en beker gewoon zo verder. Zijn team ID: 768909
Voor wat betreft de mogelijkheden: is hier een strategische wissel voor handig? Ik heb 5 goeie middenvelders die ik kan gebruiken (ik pas het aan aan de vorm), dus twee verse er in brengen na de 1e helft voor de twee met de slechtste vorm-conditie-ervaring combi?
Middag!quote:
Vergeet VJ/GL niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, mijn derde wedstrijd in de beker te winnen dan
[..]
ik wissel vleugelaanval met door het midden regelmatig af. Ene periode doet mijn team het een beter, andere periode het andereOp zich wel lekker, de tegenstander weet vaak niet wat het met mij moet
[..]
Hij speelt 3-5-2 met volledig de flank open, vorige hele seizoen zo'n beetje en gaat dit seizoen en beker gewoon zo verder. Zijn team ID: 768909
Voor wat betreft de mogelijkheden: is hier een strategische wissel voor handig? Ik heb 5 goeie middenvelders die ik kan gebruiken (ik pas het aan aan de vorm), dus twee verse er in brengen na de 1e helft voor de twee met de slechtste vorm-conditie-ervaring combi?
[..]
dat is wel heavy! Althans, mocht je wat verliezen. Thuis spelen ze toch altijd weer met wat meer vertrouwen enzo.
Bij mij waren het er deze week wederom 20quote:
Hehehehe t gaat hard bij jou. Gelukkig komen ze wel weer terug als je in de competitie weer gaat winnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mij waren het er deze week wederom 20
Ik wist helemaal niet dat maandag en donderdag verschilden zolang je nog beker speelde.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe t gaat hard bij jou. Gelukkig komen ze wel weer terug als je in de competitie weer gaat winnen.
Ik heb wel meteen ontkracht wat ik vorige week zei. Maandag was t r namelijk maar 1. Nu door mn beker klop meteen 6.
Wow de afkortingen gaan me way to far (ken ze niet allemaal) om zo even te kunnen reageren op je postquote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Even een snelle analyse gedaan (voor zover je daar behoefte aan hebt). Je traint Verdedigen? Aantal van 7 trainees is dan aan de (erg) lage kant als je er 10 kunt hebben. Met name in VII zou je gemakkelijk 5-3-2/5-4-1/5-2-3 moeten kunnen spelen.
Daarbij heb je erg veel oldbies (Vago meegerekend 15 op een totaal van 29), waardoor je inefficiënt traint door het hoge conditiepercentage. Staan er 'gelukkig' al een aantal te koop, al vraag ik me af waarom je FC Cuervo (uitstekend ervaring/redelijk leiderschap) voor slechts 10k te koop hebt staan. Die zou toch al snel een 2,5-3 ton op moeten brengen. En ik mis wat specialiteiten in je selectie voor SE's. Tot zover de 'kritiek'
Dan je bekerwedstrijd. De vraag is in hoeverre hij spelers wil 'sparen'. Qua specialiteiten lijkt hij er ook met B-trainees iets beter voor te staan. Als ik hem was zou ik met 2 DWB's, OW en FTW spelen, waardoor zijn def op 3 plaatsen sterker is dan jouw aanval en zijn aanval op 2 plaatsen sterker dan jouw def. Dat i.c.m. het bbz wat normaal gesproken voor hem zal zijn lijkt me redelijk 'save'.
Hoe kun je hem dan toch verslaan? Vleugelaanval is vrij kansloos als je het middenveld niet kunt winnen en hij zoals ik verwacht z'n def spreidt. Blijft counter, pressie of normaal over. Het beste lijkt me voor je om te gokken op de 5-4-1 counter met 3 IM's (waarvan 1 IMTW indien minimaal zwak Vleugelspel), een OW en FTW. Daarmee versterk je je verdediging (plus extra trainingsplaats deze week) en zou je in ieder geval op 1 plek door zijn verdediging moeten komen. En dan hopen dat hij je enigszins onderschat en Mats het goed met je voor heeft
VJ GL?quote:
Ja, bij je bekerwedstrijd hebben ze ook verwachtingen, op basis van het resultaat daarvan kunnen je fans weer anders gaan denken. Zowel positiever als negatiever. Met een vriendschappelijke pot tussendoor vertrekken er donderdag evenveel als maandag!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe t gaat hard bij jou. Gelukkig komen ze wel weer terug als je in de competitie weer gaat winnen.
Ik heb wel meteen ontkracht wat ik vorige week zei. Maandag was t r namelijk maar 1. Nu door mn beker klop meteen 6.
[Hattrick] VJ/GL Seizoen 17 inschrijftopicquote:Op donderdag 9 december 2010 13:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
VJ GL?
Sorry jongens, maar ik moet me nog even verdiepen in al die afkortingen. Ook omdat mensen de engelse als de nederlandse door elkaar gooien
Ohja!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[Hattrick] VJ/GL Seizoen 17 inschrijftopic
Ik ben gister uitgeschakeld (met 5-0) dus dan vind ik t wel logies dat er ineens een paar meer weg lopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat maandag en donderdag verschilden zolang je nog beker speelde.
Ik moet me overigens echt eens toeleggen op veel geld verdienen. Maar kan er de zin en tijd nog niet voor vinden...
Sneeuw zequote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik zit trouwens volgende week van woensdag tot zondagmiddag in Parijs. Dus zullen jullie t even zonder mij(n gespam) moeten doen.
Heb een gratis reisje naar Disneyland gekregen.
Gekregen is sowieso al leuk natuurlijk, sneeuw of geen sneeuw!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op.
Een mooie sneeuw laag maakt t wel een stuk mooier natuurlijk!
Ja uiteraard. Ik ga niet klagen als er geen sneeuw ligt!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gekregen is sowieso al leuk natuurlijk, sneeuw of geen sneeuw!
quote:
Ik heb er 5 van je overgenomen ondanks dat pak slaag van gisteren.quote:09-12-2010 (2/44) Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.
Even niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wow de afkortingen gaan me way to far (ken ze niet allemaal) om zo even te kunnen reageren op je postDus daar kom ik nog op terug (qua tactiek).
Sowieso kun je op woensdag (oefenwedstrijden die nergens om gaan) gerust 5-x-x spelen, daarmee heb je al 9 trainingsplaatsen (als je op zondag 4-4-2 blijft spelen) en je behoudt de vrijheid om meer te variëren qua formatie. Nu lijkt het alleen de tactiek die je afwisselt.quote:Voor wat betreft trainees: ik heb er maar 8 ja. dat is weinig.
Ik heb heel lang 5-3-2 en 5-4-1 geprobeerd (tijden geleden alweer, dat wel) en telkens weer vlogen toen de goals om de oren. Wat ik ook deed, welke aankopen ik ook deed (zowel zelf als aangeraden) 4-4-2 geeft me voor het eerst wat succes. Dus 2x 4 komt precies uit.
Z'n skills zijn inderdaad 'flut', de uitstekend ervaring i.c.m. redelijk leiderschap zou een paar ton op moeten leveren. Overigens geen slechte keus om hem weg te doen (je hebt immers nog een Nederlander met formidabel ervaring), je moet nu alleen nog even hopen dat de markt z'n werk doetquote:Cuervo doe ik weg voor die prijs omdat hij ruim 37 is en de transfervergelijking alleen maar < 10.000 stond. Ik vond mezelf al wat aan de hoge kant zelfs
Om op lange(re) termijn leuk mee te kunnen (blijven) doen zou je ook een trainingsswitch kunnen overwegen, zodat je niet telkens nieuwe 'toppers' moet blijven kopen, maar ze zelf opleid. Als je bijvoorbeeld pakweg 2 seizoenen Verdedigen hebt getraind, dan kun je daarin een 17-jarige van redelijk/goed naar briljant/wonderbaarlijk trainen. Die spelers kunnen daarna seizoenenlang mee in je A-elftal. Daarna verkoop je de 'overbodige' trainees (10 getraind, je houdt er 4 over) en herhaal je dat trucje met bijvoorbeeld Positiespel en/of Vleugelspel en/of Scoren. Je levert dan in eerste instantie wel wat ratings/ervaring in, aan de andere kant verdien je meer/gemakkelijker geld met training (in met name je B-team) en uiteindelijk wordt je elftal er dus beter/gezonder door.quote:Mijn spitsen gaan er lopende dit seizoen uit. Doch om minimaal zelfde kwaliteit maar dan jonger weer in huis te halen, heb ik minimaal 2mln nodig en dat heb ik nog niet. Ik zit nog even te kijken waar ik verstandig aan doe om te verkopen om geld te genereren voor een nieuwe spits en dan een van de twee huidige verkopen en een houden voor in mijn b team c.q. back up
Wel snotverdikkeme!! Wat een landverraders....quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef klootzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er 5 van je overgenomen ondanks dat pak slaag van gisteren.
i'm in the money!!!quote:09-12-2010 (2/44) Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
08-12-2010 (2/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 90 917 ¤ aan entreegeld.
06-12-2010 (2/44) Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
05-12-2010 (1/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 251 899 ¤ aan entreegeld.
Dan zit je heul niet in Parijs !quote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik zit trouwens volgende week van woensdag tot zondagmiddag in Parijs. Dus zullen jullie t even zonder mij(n gespam) moeten doen.
Heb een gratis reisje naar Disneyland gekregen.
Ik ben er dan iig dichterbij dan jij.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dan zit je heul niet in Parijs !
ParijsWoonde ik er maar weer
quote:Je hebt een speler verkocht en 26 600 ¤ ontvangen.
Zo lang je er goed op oefent, hoeft het inderdaad helemaal geen probleem te zijnquote:DEO A1 had deze week geoefend op de 2-5-2-formatie en de coach besloot deze vandaag dan ook uit te proberen.
Duh...quote:Op het modderige veld bleven de meeste spelers moeilijk op de been, maar Mike Modderman leek er juist door te groeien.
quote:
quote:Je team heeft 34 340 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Antonio Dagorret (198016241) onlangs is verkocht voor 1 717 000 ¤.
Ben benieuwd of ik vannacht nog wat moois kan scouten, ben van plan te wachten op de trainingsupdate dus scout ik daarna wel. Heb tevens nog een jeugdmatch om 04:00 maar dan lig ik al op een oor.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Had weer een HT-mail over een jonkie... maar deze was echt niet goed genoeg... wel redelijk verdedigen maar hij is op alle vlakken al uitgetraind voor zijn 16e
Zijn er meer dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:10 schreef DutchieBre het volgende:
Oowja, bij dat torentje..
De Eiffeltoren ?
Een A trainie en 2 B trainies!quote:Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Tibo Van Den Bosch Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van zwak naar matig.
Tygo van den Bosch Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Aad van den Bosch Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van zwak naar matig.
Als ik je team naam had geweten had ik een tussen stand gepost.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:40 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik vannacht nog wat moois kan scouten, ben van plan te wachten op de trainingsupdate dus scout ik daarna wel. Heb tevens nog een jeugdmatch om 04:00 maar dan lig ik al op een oor.
quote:Jaak Leiner
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitmuntend naar briljant.
Eerstvolgende beker of competitie wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een rode kaart; is dat een schorsing voor een week of voor een wedstrijd?
Ben even mn opstellingen voor zondag en woensdag aan het uitvogelen namelijk. Met een def trainee op het middenveld zondag en B-trainees in de verdediging op zondag.....
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerstvolgende beker of competitie wedstrijd.
quote:Sébastien Guérin (279208613)
19 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 16-01-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 15-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 20 990
Loon: 2 940 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 09-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 6 890
Loon: 550 ¤/week
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Lester Zander (304827458)
17 jaar en 25 dagen, volgende verjaardag: 07-03-2011
matig in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 15-11-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 490 ¤/week
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Zoals jullie merken ben ik nieuw in dit topic, speel al wel lang Hattrickquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI: +17 280 / -15 630
Verdedigen: +2 / -0
Conditie: +0 / -1
Vorm: +3 / -8
Aceijas (22j8d) naar Reusachtig verdedigen, Guezuruaga (18j6d) naar Uitstekend
Vorm wel dramatisch, 'gelukkig' 'slechts' +2 / -3 in de basiself voor zondag..
Hulpmiddel. HO! waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zoals jullie merken ben ik nieuw in dit topic, speel al wel lang Hattrick.
Vraagje over deze stats, neem aan dat je die zelf bijhoudt/opstelt? Heb je daar een hulpmiddeltje voor ofzo?
Dat staat voor Hattrick Organizerquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hulpmiddel. HO! waarschijnlijk.
Ja die afkorting kende ik nog wel. Paar jaar terug serieuzer bezig geweest met HT met o.a. dat soort dingen ook ja, maar wil het nu weer op gaan pakkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat staat voor Hattrick Organizer
Wat is je teamnaam en/of teamid?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:41 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja die afkorting kende ik nog wel. Paar jaar terug serieuzer bezig geweest met HT met o.a. dat soort dingen ook ja, maar wil het nu weer op gaan pakken
Zie sigquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is je teamnaam en/of teamid?
Na een snelle spieksessie:quote:
Die 20% is ook wel nodig met zoveel oudjes ja...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:03 schreef Robbiedd het volgende:
Stimmt. Train inderdaad positiespel. Heb de laatste tijd dus amper iets met HT gedaan ,vandaar dat ze nu te oud zijn. Oude spelers kwaaltje heb ik altijd al gehad.
Train inderdaad 20% conditie..
Hehequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef Robbiedd het volgende:
Haha dat is waar het spel om draait dus dat is inderdaad wel een strak plan.
daar verschillen de meningen over. Er is geen beste naar mijn mening, maar verdedigen heeft mijn voorkeur. Ik counter graag dus vandaar..quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef Robbiedd het volgende:
Oh oke.![]()
Kan ik het beste positiespel blijven trainen of hebben jullie andere suggesties
Middag!quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik je team naam had geweten had ik een tussen stand gepost.
Het is niet verplicht maar als je onder je posts nou standaard je team naam met id zet kunnen we je sneller en makkelijker vinden.
Heb ik al een tijd gedaan, is ook wel te zien aan mijn verdediging, dus die valt sowieso afquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar verschillen de meningen over. Er is geen beste naar mijn mening, maar verdedigen heeft mijn voorkeur. Ik counter graag dus vandaar..
Beste fanclub ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:02 schreef NelisZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom erachter dat ik de op twee na grootste fanclub in de vijfde divisie heb
En dat terwijl ik nog niet eens kampioen ben geworden...
Deze mooie spits gaat morgen op de TL, voor degene die interesse hebben hierbij de stats!quote:Florian Puehringer
Zag zijn mate van passen toenemen van goed naar uitstekend.
quote:Florian Puehringer (A) (267941193)
Germany 21jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 19-03-2011
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: AFC Hueso Pirata (sinds 08-11-2010 (14/43), 4w 4d)
Total Skill Index (TSI): 14 640
Loon: 4 764 ¤ (3 970 ¤) /week inclusief 20% bonus, 76 224 ¤/ seizoen
Specialiteit:Snel
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 11/20 briljant
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Heerlijke training wat dit betreft, maar ik heb al een paar weken last van een gigantische vormdaling. Ik zit nu op gemiddeld matig (laag).quote:Arkady Parilov
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van waardeloos naar slecht.
Fabio Indri
Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Thore Dreckmann
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Helge Mandler
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Ignazio Pasqui
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van zwak naar matig.
Daan Verhoek
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Corné Faasse
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van slecht naar zwak.
Esteban Robles
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Thanks, ik had altijd wel door dat ie aardig groot was, maar niet zo grootquote:
Misschien verpats ik hem vanavond... nog even bekijken.quote:Mark Prent
Zag zijn mate van scoren toenemen van briljant naar wonderbaarlijk.
Dat gaat je niet lukken vanavond!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien verpats ik hem vanavond... nog even bekijken.
De leukere moederclubgelden zijn datquote:Moederclubgeld
Je team heeft 41 580 ¤ gekregen, omdat Donny Hazevoet (153204474), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 2 079 000 ¤.
Ik had van de week ook al een topper!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
De leukere moederclubgelden zijn dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had van de week ook al een topper!Ik las hem ja! schokkend was die....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Ik heb er zelfs ooit 1 gehad dat ik maar 10 eu kreeg oid. En dan hier posten alsof t een onwijs groot bedrag is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik las hem ja! schokkend was die....
Flauwquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken vanavond!
Ik ben er uit. Ik koop nog een middenvelder en ga 4-4-2 spelen. Valère Van Den Bosch (250817880)
Die manager van die spits reageert maar niet.....
That's me.quote:
Verstandig denk ik.quote:Tja volgens mij kan ik hem niet laten poppen binnen 8/9 weken ( hij is al 22 ) en volgens mij komt er qua waarde niet veel meer bij. Dus dan maar mooi voor 3.2 verpatsen
Zeker binnen halen die gast. 22j dus je kan weer 5/6 seizoenen vooruit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
That's me.
[..]
Verstandig denk ik.
Wat denk je van mijn keuze?
Het is al de 2e keer dat ie op de tl staat. De 1e keer heb ik m laten lopen. Ik heb nu namelijk geen geld meer. Dus mocht er een spits op de tl komen....quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker binnen halen die gast. 22j dus je kan weer 5/6 seizoenen vooruit.
Ik ga men spits vanavond op de tl zettenDan kan ik straks rustig al mijn nieuwe trainees halen en kijken wat ik al mijn geld
ga doen straks.
Hehehehe Ik bedoelde natuurlijk alles.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Drassss het volgende:
Dat wisselgelddoneer ik graag aan je.
Mwa valt wel mee. Ik heb beloofd te wachten dus dan wacht ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef Drassss het volgende:
Ik heb gelukkig nog een prutser rondlopen die ik wat scoren training kan gevenDat komt mooi uit. Ik bekijk nog even hoeveel trainingsweken ik nodig heb, zodat jij Pascal/Barend erop kan zetten. Of zitten ze al in de weg?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee. Ik heb beloofd te wachten dus dan wacht ik ook.Geef maar een gil tzt.
Godver toch echt al spijt dat ik mn team zo omgegooit heb.
Nou ik kan nu niet veel meer. Voor heen kocht ik met regelmaat een speler. Nu kan dat niet meer en ik ben veel te afhankelijk.quote:
Je hoeft het niet persé vol te blijven houden natuurlijk he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik kan nu niet veel meer. Voor heen kocht ik met regelmaat een speler. Nu kan dat niet meer en ik ben veel te afhankelijk.Vooral dat laatste vind ik eigenlijk maar niks.
Moon en ik gaan hem natuurlijk elke week treiteren met afhakerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet persé vol te blijven houden natuurlijk he?
Ik hou er niet van om afhankelijk te zijn van andere en mn B trainies zijn eigenlijk gewoon ruk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:47 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het juist wel iets hebben, omdat je echt iets aan het managen bentTja dat is natuurlijk je eigen mening over het concept wat daardoor zeer vervelend kan zijn
Nee dat weet ik. Ik kijk wel even hoe lang ik t vol hou. Er wordt op t moment speciaal voor mij een nieuw logo gemaakt dus zou zonde van zijn moeite zijn als ik er snel mee zou stoppen. Zeker na dat de ontwerper zei dat t nogal een creabea klus was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet persé vol te blijven houden natuurlijk he?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moon en ik gaan hem natuurlijk elke week treiteren met afhaker
Dan zorg ik wel voor een wekelijks spam berichtje in je gastenboekquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan kap ik gewoon ook met Fok!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel voor een wekelijks spam berichtje in je gastenboek
quote:pffff outpost.....jij komt nog eens met een crea logoaanvraag zeg
LOL
Gaat ff wat tijd inzitten maar ik denk dat ik nu wel weet hoe of wat, ben met de basiselementen bezig.........
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee Possie en jij weet dondersgoed waar dievoor was
Hier hetzelfde! Heb die van mij wel overpriced erop gezet, 2.9 mil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Drassss het volgende:
Zooo spits erop gezet. Hopelijk wordt hij verkocht voor een dikke 3 miljoen
Tv geeft hier 3,2 aan dus hij zou er wel uit moeten gaan eigenlijk. Heb ik straks weer 6 miljoen aan cash. Dat is ook weer een tijdje geledenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Heb die van mij wel overpriced erop gezet, 2.9 mil.
Ja zag het, heb even zitten spieken bij je!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tv geeft hier 3,2 aan dus hij zou er wel uit moeten gaan eigenlijk. Heb ik straks weer 6 miljoen aan cash. Dat is ook weer een tijdje geleden
En we gaan natuurlijk niet kopen als de markt hoog is, alleen verkopen !quote:
Waar ligt Chilië ? Of bedoel je Chili ? :-Pquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
That's me.
[..]
Verstandig denk ik.
Wat denk je van mijn keuze?
Muts.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Waar ligt Chilië ? Of bedoel je Chili ? :-P
De site wordt niet meer bij gehouden. Daar kan je ook niet zien wie m allemaal al heeft ingevuld. Ik heb er zelf ook geen lijstje van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef DeHovenier het volgende:
2e bekerronde gewonnen, maar de 1e competitiewedstrijd verloren.
Ben nu die Tvdm interview aan het invullen
En die FEDsite is down
vet handigquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De site wordt niet meer bij gehouden. Daar kan je ook niet zien wie m allemaal al heeft ingevuld. Ik heb er zelf ook geen lijstje van.
Al een tijdje, ik vroeg me af hoe lang het ging duren voordat het iemand op zou vallenquote:14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
Geen idee. Wie is er al geweest? De Fok!hattricksite is down dus ik kan het ook niet opzoeken
Ik keek er laatst nog, maar het kwam niet in me op om er melding van te makenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al een tijdje, ik vroeg me af hoe lang het ging duren voordat het iemand op zou vallen![]()
Hij kan wel weer online over een tijdje, maar moest even wat spul verhuizen.
Geen probleem, het was jij of een andere manager. Ik kon namelijk ook geen 4 miljoen lappenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
Philip Prent niet kunnen kopen helaas, moest ik meer dan 500k over zijn TV gaan... en 500k vond ik wel genoeg.
Wel jammer, nu moet ik ook verder op zoekquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleem, het was jij of een andere manager. Ik kon namelijk ook geen 4 miljoen lappen
stats? het klinkt als een erg leuk spelertje..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleem, het was jij of een andere manager. Ik kon namelijk ook geen 4 miljoen lappen
ik zie dat juist als een uitdaging...quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik kan nu niet veel meer. Voor heen kocht ik met regelmaat een speler. Nu kan dat niet meer en ik ben veel te afhankelijk.Vooral dat laatste vind ik eigenlijk maar niks.
22 en bovennatuurlijk PM met redelijk passen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
stats? het klinkt als een erg leuk spelertje..
Wat van die multiskillers?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:32 schreef Flappekz het volgende:
Humor... kom er net achter dat ik 5 spelers heb die voor de verschillende NT's in de gaten gehouden worden
Het is wel allemaal lange termijn werk, maar toch....
Ja, alle 5 zijn/worden het multiskillers....3 nederlanders, een zwitser en een hongaar. Maar die Zwitser vind ik zelf eigenlijk niet goed genoeg....al wil de huidige U20 BC m misschien als IMTW gaan gebruikenquote:
Same...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie dat juist als een uitdaging...
Je was toch gestopt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef maniack28 het volgende:
Kapitaal: 859 663 ¤ (1 929 891 ¤)
Ik heb weer nieuwe trainees nodigDie prijzen.. ZIEK!
Ik speel al 2 maanden weer... opletten jongeman!quote:
Welkom terug danquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik speel al 2 maanden weer... opletten jongeman!
Ghehehehhe... ik heb alweer 2 milquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom terug dan
Ik loop 5 topics achter ofzo
quote:
nicequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
22 en bovennatuurlijk PM met redelijk passen...
Al een (kalender)jaartje of 2 dacht ik.. Indicatie loonformule door 'kopsterkespits'quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef maniack28 het volgende:
Telt spelhervatting mee in loon tegenwoordig?
Niet als je een transver deadline vergeet van een belangrijke speler......quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie dat juist als een uitdaging...
Jammer dat hij 68 dagen is, maar ach.quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Michiel Slot.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
dat veranderd niks aan het feit dat ik het als een uitdaging zie.. dat staat namelijk volledig los van elkaar..quote:Op zondag 12 december 2010 04:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet als je een transver deadline vergeet van een belangrijke speler......
Of je er iets aan hebt moet je zelf even bepalen. In principe kun je de 3e pull altijd aannemen. In dit concrete geval had je gewoon een nieuw keepertje voor in je jeugd gehad, 1,5-2 jaar jonger dan je huidige, dus gaat wat langer mee en je hoeft 'm natuurlijk niet te trainen. En als het echt een grote prutser is, dan ontsla je 'm meteen weer. Dan is 'ie tenminste het spel maar uit en heeft er ook niemand anders last meer van..quote:Op zondag 12 december 2010 08:34 schreef BrandX het volgende:
ik heb niets gepulled. Ik heb drie scouts. Van twee konden de spelertjes overal max zwak worden en van 1 scout kon ik een pull krijgen die 'nog wel eens redelijk zou kunnen worden in keepen'. Hij is dat dus nog niet. Maar wel al 17 jaar. Dus die heb ik maar geweigerd. Als hij nou 15 was geweest of net 16 (wat dus een gokpull had geweest want kan ook 16+heel veel zijn, maar ok) dan had het nog leuk kunnen zijn.
Ik heb 15 jeugdspelers, dus ik overleef het wel een weekje
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jeffrey Wentholt en hij is 15 jaar en 73 dagen.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden. Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Tsja...quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15.100 jaar en heet Anton van Kaam.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Passen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik denk erover om een ander systeem te gaan spelen met meer verdedigers, want ik heb zo ongeveer het slechtste middenveld van mijn divisie. Dan zou ik meer moeten counteren.quote:Miklós Ery
23 jaar en 97 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2010
Nationaliteit: Hungary
Eigenaar: Dynamo Delft (sinds 12-12-2010 (2/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 33 350
Loon: 17 052 ¤ (14 210 ¤) /week inclusief 20% bonus 272 832 ¤/ seizoen
Keepen: rampzalig
Verdedigen: wereldklasse
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: slecht
Spelhervatting: waardeloos
Als je aanval wel sterk genoeg is en je geen geld hebt om je middenveld een boost te geven, is dat een goede optie jaquote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
Net een wereldklasse verdediger met goed passen gekocht voor 2.2 mln, een koopje
[..]
Ik denk erover om een ander systeem te gaan spelen met meer verdedigers, want ik heb zo ongeveer het slechtste middenveld van mijn divisie. Dan zou ik meer moeten counteren.
Had je dan niet beter een middenvelder kunnen kopen?quote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
Net een wereldklasse verdediger met goed passen gekocht voor 2.2 mln, een koopje
[..]
Ik denk erover om een ander systeem te gaan spelen met meer verdedigers, want ik heb zo ongeveer het slechtste middenveld van mijn divisie. Dan zou ik meer moeten counteren.
Doe je ook nog aan een beetje PIC-beleid?quote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn verdediger moest ik sowieso vervangen, en m'n vlv moet ook weg.
Ik heb nu 3 wereldklasse middenvelders maar ik haal steeds matig mid tegenover redelijk/goed mid van m'n tegenstanders.
Laatste wedstrijd was redelijk/goed/goed aanval, dus daar hoef ik niks aan te doen right?
15 jaar dus nog wel ff de tijd om te ontdekken wat hij kanquote:Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Ivar Ederveen en hij is 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Nee?quote:Op zondag 12 december 2010 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe je ook nog aan een beetje PIC-beleid?
quote:Massimo Berardi (223828297)
24 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 28-12-2010
Italy
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Trolls F.C.
(sinds 03-04-2010 (14/41), 2s 4w 1d)
Total Skill Index (TSI): 33 140
Loon: 12 420 ¤ (10 350 ¤) /week inclusief 20% bonus
198 720 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 11/20 briljant
Hmm, ik denk niet dat die sportpsychologen je daarmee zullen gaan helpen. Hoeveel leiderschap heeft je trainer?quote:Op zondag 12 december 2010 14:23 schreef DeHovenier het volgende:
Daar heb je gelijk in, heb gelijk 9 sportpsychologen aangetrokken.
Jammer dat de speler die ik nu wil kopen, gemeen is
[..]
Oke, dan wordt het tijd voor een trainer met het liefst goed leiderschap. Daarmee kun je voldoende profijt halen uit PIC-spelenquote:
Ik PIC zo goed als altijdquote:Op zondag 12 december 2010 14:34 schreef DeHovenier het volgende:
, heb net de deadline gemist omdat mijn monitor uitviel
ZUM KOTSEN!
Dus ik zou een nieuwe trainer moeten kopen volgens jou? Hoe is jouw PIC-beleid?
quote:Björn Wickskär (CV)
33 jaar en 44 dagen, TSI = 1 140
goed in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider
Verdedigen: 9/20 formidabel
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
Mijn middenveld is ook zwak, omdat ik die linie vol heb gestopt met 17-jarige trainees. Maar door constant te PICcen, wordt het middenveld in de loop van het seizoen alleen maar sterker en sterker. Op den duur ga je daar wel wedstrijden mee pakken ja.quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef DeHovenier het volgende:
Is dat nodig in je team? Win je daar wedstrijden mee?
Is prima om mee te beginnenquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb trouwens deze speler (die ik vandaag wil vervangen); wat vind je van hem als toekomstige trainer? Voldoende leiderschap en ervaring?
[..]
Ik vind m wel geinig, weer ns wat andersquote:Op zondag 12 december 2010 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
Wat vinden jullie hier van :
[ afbeelding ] Vind m zelf eigenlijk niet zo.
irl of in HT?quote:Op zondag 12 december 2010 14:45 schreef Drassss het volgende:
Flap hoeveel psychologen heb jij eigenlijk in dienst?
Ik had gevraagd om een bos zoals mn huidige plaatje\logo, dan iets van een veld, mn team naam en iets met een kluitje. Mja ik zie dat bos uit mn huidige logo niet terug, zie geen veld maar all1 een grote kluit.quote:Op zondag 12 december 2010 14:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind m wel geinig, weer ns wat anders
Dat is ook het mooie van een eigen speler promoveren naar coach. En daarom moet je ook eigenlijk altijd een (of meerdere) FC('s) in dienst hebben. Ik heb er 5quote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik zo naar die tabellen kijk in HAG dan spaar ik zo een miljoen uit door die speler trainer te maken dan dat ik een externe trainer koop met dezelfde kwaliteiten
In beide gevallen: nul.quote:
Pfoej, je vraagt ook wel wat zeg...quote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had gevraagd om een bos zoals mn huidige plaatje\logo, dan iets van een veld, mn team naam en iets met een kluitje. Mja ik zie dat bos uit mn huidige logo niet terug, zie geen veld maar all1 een grote kluit.
Vroeg het me puur af, omdat jij die pic strategie hebt en dan kunnen psychologen helemaal helpen. Ik heb er maar 1tje en dat lijkt me net weer te weinig?quote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In beide gevallen: nul.
Maar je brengt me wel op ideeen. Heb daar nog nooit over nagedacht
Ik weet t. Daarom vraag ik hier ook om jullie menig. Het kan zijn dat ik teveel verwacht en of vraag.quote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pfoej, je vraagt ook wel wat zeg...
1 is geen, is mij altijd geleerdquote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vroeg het me puur af, omdat jij die pic strategie hebt en dan kunnen psychologen helemaal helpen. Ik heb er maar 1tje en dat lijkt me net weer te weinig?
Dat is net zoiets als iemand voor je bedrijf zoeken die 18 jaar oud is, met minimaal 6 jaar werkervaring en een HBO-diplomaquote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t. Daarom vraag ik hier ook om jullie menig. Het kan zijn dat ik teveel verwacht en of vraag.
Een speler met goed wát?quote:Op zondag 12 december 2010 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie geen een speler met goed ls in je team?
quote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als iemand voor je bedrijf zoeken die 18 jaar oud is, met minimaal 6 jaar werkervaring en een HBO-diploma
Probeer je mn (spam)record te verbreken.quote:
Ik ben het werk aan mn studie aan het uitstellen....moet nog een paper maken van 15 pagina's. Vandaag.quote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Probeer je mn (spam)record te verbreken.
Uitstellen ik ken dat.quote:Op zondag 12 december 2010 14:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben het werk aan mn studie aan het uitstellen....moet nog een paper maken van 15 pagina's. Vandaag.
Ga je op reis?quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitstellen ik ken dat.
Moet mn huisje nog goed aan kant brengen, moet mn tas nog inpakken... Gelukkig heb ik tot en met dinsdag.
Ik heb van de week een boek gekocht waarmee ik hoop wat uitstelgedrag te kunnen veranderen...quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitstellen ik ken dat.
Moet mn huisje nog goed aan kant brengen, moet mn tas nog inpakken... Gelukkig heb ik tot en met dinsdag.
irl of in ht?quote:Op [quote]
[b] Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb er 5 aangenomen,
Werkt het al?quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb van de week een boek gekocht waarmee ik hoop wat uitstelgedrag te kunnen veranderen...
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005752454/index.html
inkoppertje hequote:
Geen idee, moet m nog lezen. Ga ermee beginnen direct als ik dit vak voor mn studie heb afgerond...waarschijnlijk morgen dusquote:Op zondag 12 december 2010 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Werkt het al?
Zow, heb nu een nieuwe trainer en de oude zit in de Eregalerij. Nu nog een nieuwe vlv kopen
Van Hagonline:quote:Op zondag 12 december 2010 15:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Psychologen helpen toch niet voor een PICstrategie?
.quote:Sportpsychologen
Deze zijn er voornamelijk om het zelfvertrouwen van je team omhoog te krijgen. Dat zelfvertrouwen is vooral van invloed op je aanvalsrating. Hoe hoger je zelfvertrouwen, hoe beter je aanval. Het zelfvertrouwen wordt bepaald door de uitslagen in officiële wedstrijden en door het aantal sportpsychologen die je in dienst hebt tijdens de economische update. Als je de ene na de andere wedstrijd wint, kun je het nut om te investeren in sportpsychologen in twijfel trekken. Maar wanneer je weer een wedstrijd verliest en zo het zelfvertrouwen van je team keldert, kan je psychologen inhuren om dit weer omhoog te krijgen. Sportpsychologen doen hun werk tijdens de economische update (zaterdag op zondag), na elke officiele wedstrijd krijgt je zelfvertrouwen ook een update, maar dan heeft het aantal sportpsychologen in je team geen invloed.
Het aantal sportpsychologen heeft in beperkte mate invloed op je teamgeest. Dit effect is amper waarneembaar, je kan dus best enkel sportpsychologen gebruiken als je ze nodig hebt voor je zelfvertrouwen.
Let op
Met een te hoog zelfvertrouwen loop je het gevaar om in competitiewedstrijden last te krijgen van onderschatting. Je middenveld zal hierdoor flink dalen. Je kan je zelfvertrouwen in de hand houden door je sportpsychologen te ontslaan voor de economische update
Jep ik heb 5 daagjes Disneyland Parijs kado gekregen.quote:
Werkt voor mij toch niet. Het komt nl door mn Add.quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb van de week een boek gekocht waarmee ik hoop wat uitstelgedrag te kunnen veranderen...
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005752454/index.html
Naais. Van wie?quote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jep ik heb 5 daagjes Disneyland Parijs kado gekregen.
[..]
Werkt voor mij toch niet. Het komt nl door mn Add.
Iemand jarig gister?quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Hahaha nee hoor gisteren meer dan genoeg gehad.Zit nu lekker aan de koffie en gooi zo de oven aan voor wat vers warm brood.
![]()
Van mn ouders. Ze zijn 40 jaar getrouwd eind december. Dus nemen ze hun kids en klein kids mee naar disneyland.quote:
Hmmmmz jammer.... dan moet ik de dop er maar weer op doen....quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef klootzzz het volgende:
![]()
Hahaha nee hoor gisteren meer dan genoeg gehad.Zit nu lekker aan de koffie en gooi zo de oven aan voor wat vers warm brood.
![]()
Thx gaat wel lukken!quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Gratz en veel plezier
Hoelang ga je?
Leuk man!quote:Op zondag 12 december 2010 15:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx gaat wel lukken!![]()
5 daagjes. Woensdag ochtend weg en zondag avond weer terug.
Ja kloptquote:
Ik ben benieuwd ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Leuk man!
wel alvast je opstellingen maken he?
Maakt niet uit t was ook meer een vraag aan iedereen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Possie volgende keer drink ik wel mee, nu wel even voldoende gehad voor de hele week.
Ben ook nog nooit in Disneyland Parijs geweest... wel in Disneyworld Orlando, 5 dagen lang. Nog niet eens alles gezien daar!quote:Op zondag 12 december 2010 15:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd ben er nog nooit geweest.![]()
Hehehehe dat laat ik aan MrMoon over.
Voor 4 miljoen, wel een beetje veelquote:Cedrik Standfest (229640993)
24 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2010
Germany
uitstekend in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Hapoel Zidane (sinds 29-10-2010 (12/43), 6w 2d)
Total Skill Index (TSI): 43 270
Loon: 9 876 ¤ (8 230 ¤) /week inclusief 20% bonus
158 016 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 5/20 matig
En hij is goedkoper qua loon dan de anderen.quote:Mediaangemiddelde prijs 3 947 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 774 300 ¤
Ik ben ook nog nooit in America geweest. Dus laat staan Disneyworld.quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben ook nog nooit in Disneyland Parijs geweest... wel in Disneyworld Orlando, 5 dagen lang. Nog niet eens alles gezien daar!
Dan vind ik t een nette prijs!quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
[..]
Voor 4 miljoen, wel een beetje veel
Maar de TL geeft dit aan:
[..]
En hij is goedkoper qua loon dan de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |