Hehehehe Ik bedoelde natuurlijk alles.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Drassss het volgende:
Dat wisselgelddoneer ik graag aan je.
Mwa valt wel mee. Ik heb beloofd te wachten dus dan wacht ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef Drassss het volgende:
Ik heb gelukkig nog een prutser rondlopen die ik wat scoren training kan gevenDat komt mooi uit. Ik bekijk nog even hoeveel trainingsweken ik nodig heb, zodat jij Pascal/Barend erop kan zetten. Of zitten ze al in de weg?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee. Ik heb beloofd te wachten dus dan wacht ik ook.Geef maar een gil tzt.
Godver toch echt al spijt dat ik mn team zo omgegooit heb.
Nou ik kan nu niet veel meer. Voor heen kocht ik met regelmaat een speler. Nu kan dat niet meer en ik ben veel te afhankelijk.quote:
Je hoeft het niet persé vol te blijven houden natuurlijk he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik kan nu niet veel meer. Voor heen kocht ik met regelmaat een speler. Nu kan dat niet meer en ik ben veel te afhankelijk.Vooral dat laatste vind ik eigenlijk maar niks.
Moon en ik gaan hem natuurlijk elke week treiteren met afhakerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet persé vol te blijven houden natuurlijk he?
Ik hou er niet van om afhankelijk te zijn van andere en mn B trainies zijn eigenlijk gewoon ruk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:47 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het juist wel iets hebben, omdat je echt iets aan het managen bentTja dat is natuurlijk je eigen mening over het concept wat daardoor zeer vervelend kan zijn
Nee dat weet ik. Ik kijk wel even hoe lang ik t vol hou. Er wordt op t moment speciaal voor mij een nieuw logo gemaakt dus zou zonde van zijn moeite zijn als ik er snel mee zou stoppen. Zeker na dat de ontwerper zei dat t nogal een creabea klus was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet persé vol te blijven houden natuurlijk he?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moon en ik gaan hem natuurlijk elke week treiteren met afhaker
Dan zorg ik wel voor een wekelijks spam berichtje in je gastenboekquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan kap ik gewoon ook met Fok!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel voor een wekelijks spam berichtje in je gastenboek
quote:pffff outpost.....jij komt nog eens met een crea logoaanvraag zeg
LOL
Gaat ff wat tijd inzitten maar ik denk dat ik nu wel weet hoe of wat, ben met de basiselementen bezig.........
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee Possie en jij weet dondersgoed waar dievoor was
Hier hetzelfde! Heb die van mij wel overpriced erop gezet, 2.9 mil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Drassss het volgende:
Zooo spits erop gezet. Hopelijk wordt hij verkocht voor een dikke 3 miljoen
Tv geeft hier 3,2 aan dus hij zou er wel uit moeten gaan eigenlijk. Heb ik straks weer 6 miljoen aan cash. Dat is ook weer een tijdje geledenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Heb die van mij wel overpriced erop gezet, 2.9 mil.
Ja zag het, heb even zitten spieken bij je!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tv geeft hier 3,2 aan dus hij zou er wel uit moeten gaan eigenlijk. Heb ik straks weer 6 miljoen aan cash. Dat is ook weer een tijdje geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |