Team van de Maand December
Naam team: Dynamo Delft
Coach: Marcel Musil
Een goed trainer die aanvallend is ingesteld.
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Heeft redelijk ervaring en is een rampzalig leider
Logo: Is er niet. Als iemand 'm wil maken, dan graag
Intro:
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Ik heet Sybren, ik woon in Delft en werk bij een tomatenkwekerij in Schipluiden. Ik heb het daar al een tijdje niet meer naar mijn zin en ik zoek nu wat anders. Ik heb 6 broers/zussen en sinds kort huur ik een huisje, en de planning is dat ik tegen kerst ga verhuizen. En ik ben ook slechthorend, daarom draag ik 2 BAHA's.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Ik kwam het Hattrick-topic toevallig tegen toen ik het GAM-topic doorliep. Het leek me wel leuk dus besloot ik ook een team aan te vragen.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Mijn oudste zus is door mij begonnen, en daarna kwam ze erachter dat haar toenmalige vriend het ook speelde. Ze is nu gestopt.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik wilde een clubnaam die te maken had met de stad waarin ik woon, Delft dus. En Dynamo pastte daar goed bij. Toen ik mijn team pas had aangevraagd noemde ik mijn team Sys rq, omdat ik geen inspiratie had voor een leuke naam. Dus toen zag ik Sys rq staan op mijn toetsenbord en ik vond dat wel grappig.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Ik denk toen ik kampioen van de 6e divisie werd, dat was in seizoen 27. Helaas verloord ik het p/d duel, anders zat ik in de V. Eigenlijk is dat nu niet zo bijzonder omdat er vroeger meer divisies waren. Nu is de VI het tweenaslechtste divisie van NL.
Maar voor iemand die weinig tijd in Hattrick steekt en die keepers traint vind ik het wel goed
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Niet echt 1. Ik vergeet vaak om mijn team voor friendlies en bekerwedstrijden op te stellen (deze en vorige week nog ).
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Niks, denk ik.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.
Geen van alle, ik ben een trainer die de kantjes er vanaf loopt en een beetje lui is. Trainen interesseert me niet zo, als ik een leuk team bij elkaar heb en daarmee de meeste wedstrijden win, vind ik het wel best. Omdat ik net ben gepromoveerd naar de VI moet ik weer wat moeite doen om een goed team in elkaar te zetten, en dat is wel leuk. Maar daarna interesseert het me niet zoveel meer
9. -Wat train je en waarom?
Ik train keepers, en dat heb ik altijd al gedaan sinds de oprichting van mijn club in 2004. En waarom? Dat was de makkelijkste training waar je weinig moeite voor hoeft te doen om trainees te vinden en die bij te houden, en je kan altijd van opstelling veranderen. Niet dat ik dat doe, maargoed
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
JD. Hij is toch een beetje de Godfather van de reeks, denk ik.
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?
Ik zit 2 uur per dag achter mijn pc, en daarvan besteed ik ongeveer 1 uur per week aan Hattrick.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Bijna geen rol, maar ik vind het leuk dat ik al vanaf 2004 meedoe, dus ik vind het zonde om te stoppen.
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geďnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geďnterviewde.
De vraag van de vorige keer was:
Hoelang denk je nog Hattrick te spelen en waarom?
Tot ik het zat ben, maar dat kan rustig nog een paar jaar duren.
Nu mijn vraag:
Welk doel wil je nog halen in het spel voordat je stopt?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geďnterviewd wordt?
Geen idee. Wie is er al geweest? De Fok!hattricksite is down dus ik kan het ook niet opzoeken
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef
charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_