Je zit in de derde ronde en je denkt wel de derde rond te kunnen gaan halen? Gefeliciteerd ;-)quote:Op donderdag 9 december 2010 08:26 schreef BrandX het volgende:
*meld zich weer eens
Gisteren de tweede ronde in de beker overleefd
Dat is de tweede keer pas in de clubhistorie. Volgende week derde ronde, en ik maak denk ik wel een kansje om voor het eerst de derde ronde te halen.
Mijn nieuwe tegenstander laat zijn linkervleugel helemaal open, en zijn conditie is gemiddeld matig.
Dus ik moet zorgen dat ik op rechts mijn aanval inzet, en mijn conditie is goed, dus ik moet daar ergens mijn winst in zien te halen. Wat denken jullie, vleugelaanval of counteren?
Mwoah.. zo raar was het nu ook weer niet dat hij 1x tegen je scoort en gezien je zelf niks met je vleugels doet.. In ieder geval gewonnen, dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 9 december 2010 00:57 schreef ScudRaket het volgende:
Few, ontkomen aan een naaipartij eerste klasse...(314459518)
Als je het middenveld niet kunt pakken is counter een optie. Die mindere conditie zou overigens er in moeten resulteren dat zijn middenveld gaande de wedstrijd zwakker wordt, dus ook dat biedt mogelijkheden.. Voor het overige zou een team- of wedstrijdid wel fijn zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 08:26 schreef BrandX het volgende:
*meld zich weer eens
Gisteren de tweede ronde in de beker overleefd
Dat is de tweede keer pas in de clubhistorie. Volgende week derde ronde, en ik maak denk ik wel een kansje om voor het eerst de derde ronde te halen.
Mijn nieuwe tegenstander laat zijn linkervleugel helemaal open, en zijn conditie is gemiddeld matig.
Dus ik moet zorgen dat ik op rechts mijn aanval inzet, en mijn conditie is goed, dus ik moet daar ergens mijn winst in zien te halen. Wat denken jullie, vleugelaanval of counteren?
naja, mijn derde wedstrijd in de beker te winnen danquote:Op donderdag 9 december 2010 09:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je zit in de derde ronde en je denkt wel de derde rond te kunnen gaan halen? Gefeliciteerd ;-)
ik wissel vleugelaanval met door het midden regelmatig af. Ene periode doet mijn team het een beter, andere periode het anderequote:Persoonlijk ben ik niet zo een fan van vleugelaanval. En al helemaal niet als je maar op 1 vleugel een overwicht creeren kunt.
Hij speelt 3-5-2 met volledig de flank open, vorige hele seizoen zo'n beetje en gaat dit seizoen en beker gewoon zo verder. Zijn team ID: 768909quote:Op donderdag 9 december 2010 10:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als je het middenveld niet kunt pakken is counter een optie. Die mindere conditie zou overigens er in moeten resulteren dat zijn middenveld gaande de wedstrijd zwakker wordt, dus ook dat biedt mogelijkheden.. Voor het overige zou een team- of wedstrijdid wel fijn zijn
quote:Vanochtend 3 fans erbij, ze sturen me (naar ik me kan herinneren voor het eerst) liefdesbrieven
Ik zie trouwens net dat in een serie van 8 officiële wedstrijden, ik er maar liefst 1 thuis mag/mocht spelen (14e competitie-uit, p/d-uit, 1e beker-uit, 1e competitie-thuis, 2e beker-uit, 2e competitie-uit, 3e beker-uit, 3e competitie-uit), komt dan waarschijnlijk nog een 4e beker-uit bij ook..
Even een snelle analyse gedaan (voor zover je daar behoefte aan hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij speelt 3-5-2 met volledig de flank open, vorige hele seizoen zo'n beetje en gaat dit seizoen en beker gewoon zo verder. Zijn team ID: 768909
Voor wat betreft de mogelijkheden: is hier een strategische wissel voor handig? Ik heb 5 goeie middenvelders die ik kan gebruiken (ik pas het aan aan de vorm), dus twee verse er in brengen na de 1e helft voor de twee met de slechtste vorm-conditie-ervaring combi?
Middag!quote:
Vergeet VJ/GL niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, mijn derde wedstrijd in de beker te winnen dan
[..]
ik wissel vleugelaanval met door het midden regelmatig af. Ene periode doet mijn team het een beter, andere periode het andereOp zich wel lekker, de tegenstander weet vaak niet wat het met mij moet
[..]
Hij speelt 3-5-2 met volledig de flank open, vorige hele seizoen zo'n beetje en gaat dit seizoen en beker gewoon zo verder. Zijn team ID: 768909
Voor wat betreft de mogelijkheden: is hier een strategische wissel voor handig? Ik heb 5 goeie middenvelders die ik kan gebruiken (ik pas het aan aan de vorm), dus twee verse er in brengen na de 1e helft voor de twee met de slechtste vorm-conditie-ervaring combi?
[..]
dat is wel heavy! Althans, mocht je wat verliezen. Thuis spelen ze toch altijd weer met wat meer vertrouwen enzo.
Bij mij waren het er deze week wederom 20quote:
Hehehehe t gaat hard bij jou. Gelukkig komen ze wel weer terug als je in de competitie weer gaat winnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mij waren het er deze week wederom 20
Ik wist helemaal niet dat maandag en donderdag verschilden zolang je nog beker speelde.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe t gaat hard bij jou. Gelukkig komen ze wel weer terug als je in de competitie weer gaat winnen.
Ik heb wel meteen ontkracht wat ik vorige week zei. Maandag was t r namelijk maar 1. Nu door mn beker klop meteen 6.
Wow de afkortingen gaan me way to far (ken ze niet allemaal) om zo even te kunnen reageren op je postquote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Even een snelle analyse gedaan (voor zover je daar behoefte aan hebt). Je traint Verdedigen? Aantal van 7 trainees is dan aan de (erg) lage kant als je er 10 kunt hebben. Met name in VII zou je gemakkelijk 5-3-2/5-4-1/5-2-3 moeten kunnen spelen.
Daarbij heb je erg veel oldbies (Vago meegerekend 15 op een totaal van 29), waardoor je inefficiënt traint door het hoge conditiepercentage. Staan er 'gelukkig' al een aantal te koop, al vraag ik me af waarom je FC Cuervo (uitstekend ervaring/redelijk leiderschap) voor slechts 10k te koop hebt staan. Die zou toch al snel een 2,5-3 ton op moeten brengen. En ik mis wat specialiteiten in je selectie voor SE's. Tot zover de 'kritiek'
Dan je bekerwedstrijd. De vraag is in hoeverre hij spelers wil 'sparen'. Qua specialiteiten lijkt hij er ook met B-trainees iets beter voor te staan. Als ik hem was zou ik met 2 DWB's, OW en FTW spelen, waardoor zijn def op 3 plaatsen sterker is dan jouw aanval en zijn aanval op 2 plaatsen sterker dan jouw def. Dat i.c.m. het bbz wat normaal gesproken voor hem zal zijn lijkt me redelijk 'save'.
Hoe kun je hem dan toch verslaan? Vleugelaanval is vrij kansloos als je het middenveld niet kunt winnen en hij zoals ik verwacht z'n def spreidt. Blijft counter, pressie of normaal over. Het beste lijkt me voor je om te gokken op de 5-4-1 counter met 3 IM's (waarvan 1 IMTW indien minimaal zwak Vleugelspel), een OW en FTW. Daarmee versterk je je verdediging (plus extra trainingsplaats deze week) en zou je in ieder geval op 1 plek door zijn verdediging moeten komen. En dan hopen dat hij je enigszins onderschat en Mats het goed met je voor heeft
VJ GL?quote:
Ja, bij je bekerwedstrijd hebben ze ook verwachtingen, op basis van het resultaat daarvan kunnen je fans weer anders gaan denken. Zowel positiever als negatiever. Met een vriendschappelijke pot tussendoor vertrekken er donderdag evenveel als maandag!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe t gaat hard bij jou. Gelukkig komen ze wel weer terug als je in de competitie weer gaat winnen.
Ik heb wel meteen ontkracht wat ik vorige week zei. Maandag was t r namelijk maar 1. Nu door mn beker klop meteen 6.
[Hattrick] VJ/GL Seizoen 17 inschrijftopicquote:Op donderdag 9 december 2010 13:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
VJ GL?
Sorry jongens, maar ik moet me nog even verdiepen in al die afkortingen. Ook omdat mensen de engelse als de nederlandse door elkaar gooien
Ohja!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[Hattrick] VJ/GL Seizoen 17 inschrijftopic
Ik ben gister uitgeschakeld (met 5-0) dus dan vind ik t wel logies dat er ineens een paar meer weg lopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat maandag en donderdag verschilden zolang je nog beker speelde.
Ik moet me overigens echt eens toeleggen op veel geld verdienen. Maar kan er de zin en tijd nog niet voor vinden...
Sneeuw zequote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik zit trouwens volgende week van woensdag tot zondagmiddag in Parijs. Dus zullen jullie t even zonder mij(n gespam) moeten doen.
Heb een gratis reisje naar Disneyland gekregen.
Gekregen is sowieso al leuk natuurlijk, sneeuw of geen sneeuw!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op.
Een mooie sneeuw laag maakt t wel een stuk mooier natuurlijk!
Ja uiteraard. Ik ga niet klagen als er geen sneeuw ligt!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gekregen is sowieso al leuk natuurlijk, sneeuw of geen sneeuw!
quote:
Ik heb er 5 van je overgenomen ondanks dat pak slaag van gisteren.quote:09-12-2010 (2/44) Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.
Even niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wow de afkortingen gaan me way to far (ken ze niet allemaal) om zo even te kunnen reageren op je postDus daar kom ik nog op terug (qua tactiek).
Sowieso kun je op woensdag (oefenwedstrijden die nergens om gaan) gerust 5-x-x spelen, daarmee heb je al 9 trainingsplaatsen (als je op zondag 4-4-2 blijft spelen) en je behoudt de vrijheid om meer te variëren qua formatie. Nu lijkt het alleen de tactiek die je afwisselt.quote:Voor wat betreft trainees: ik heb er maar 8 ja. dat is weinig.
Ik heb heel lang 5-3-2 en 5-4-1 geprobeerd (tijden geleden alweer, dat wel) en telkens weer vlogen toen de goals om de oren. Wat ik ook deed, welke aankopen ik ook deed (zowel zelf als aangeraden) 4-4-2 geeft me voor het eerst wat succes. Dus 2x 4 komt precies uit.
Z'n skills zijn inderdaad 'flut', de uitstekend ervaring i.c.m. redelijk leiderschap zou een paar ton op moeten leveren. Overigens geen slechte keus om hem weg te doen (je hebt immers nog een Nederlander met formidabel ervaring), je moet nu alleen nog even hopen dat de markt z'n werk doetquote:Cuervo doe ik weg voor die prijs omdat hij ruim 37 is en de transfervergelijking alleen maar < 10.000 stond. Ik vond mezelf al wat aan de hoge kant zelfs
Om op lange(re) termijn leuk mee te kunnen (blijven) doen zou je ook een trainingsswitch kunnen overwegen, zodat je niet telkens nieuwe 'toppers' moet blijven kopen, maar ze zelf opleid. Als je bijvoorbeeld pakweg 2 seizoenen Verdedigen hebt getraind, dan kun je daarin een 17-jarige van redelijk/goed naar briljant/wonderbaarlijk trainen. Die spelers kunnen daarna seizoenenlang mee in je A-elftal. Daarna verkoop je de 'overbodige' trainees (10 getraind, je houdt er 4 over) en herhaal je dat trucje met bijvoorbeeld Positiespel en/of Vleugelspel en/of Scoren. Je levert dan in eerste instantie wel wat ratings/ervaring in, aan de andere kant verdien je meer/gemakkelijker geld met training (in met name je B-team) en uiteindelijk wordt je elftal er dus beter/gezonder door.quote:Mijn spitsen gaan er lopende dit seizoen uit. Doch om minimaal zelfde kwaliteit maar dan jonger weer in huis te halen, heb ik minimaal 2mln nodig en dat heb ik nog niet. Ik zit nog even te kijken waar ik verstandig aan doe om te verkopen om geld te genereren voor een nieuwe spits en dan een van de twee huidige verkopen en een houden voor in mijn b team c.q. back up
Wel snotverdikkeme!! Wat een landverraders....quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef klootzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er 5 van je overgenomen ondanks dat pak slaag van gisteren.
i'm in the money!!!quote:09-12-2010 (2/44) Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
08-12-2010 (2/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 90 917 ¤ aan entreegeld.
06-12-2010 (2/44) Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
05-12-2010 (1/44) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 251 899 ¤ aan entreegeld.
Dan zit je heul niet in Parijs !quote:Op donderdag 9 december 2010 13:24 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik zit trouwens volgende week van woensdag tot zondagmiddag in Parijs. Dus zullen jullie t even zonder mij(n gespam) moeten doen.
Heb een gratis reisje naar Disneyland gekregen.
Ik ben er dan iig dichterbij dan jij.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:53 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dan zit je heul niet in Parijs !
ParijsWoonde ik er maar weer
quote:Je hebt een speler verkocht en 26 600 ¤ ontvangen.
Zo lang je er goed op oefent, hoeft het inderdaad helemaal geen probleem te zijnquote:DEO A1 had deze week geoefend op de 2-5-2-formatie en de coach besloot deze vandaag dan ook uit te proberen.
Duh...quote:Op het modderige veld bleven de meeste spelers moeilijk op de been, maar Mike Modderman leek er juist door te groeien.
quote:
quote:Je team heeft 34 340 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Antonio Dagorret (198016241) onlangs is verkocht voor 1 717 000 ¤.
Ben benieuwd of ik vannacht nog wat moois kan scouten, ben van plan te wachten op de trainingsupdate dus scout ik daarna wel. Heb tevens nog een jeugdmatch om 04:00 maar dan lig ik al op een oor.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Had weer een HT-mail over een jonkie... maar deze was echt niet goed genoeg... wel redelijk verdedigen maar hij is op alle vlakken al uitgetraind voor zijn 16e
Zijn er meer dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:10 schreef DutchieBre het volgende:
Oowja, bij dat torentje..
De Eiffeltoren ?
Een A trainie en 2 B trainies!quote:Je trainer Roberto Belmonte heeft het volgende vastgesteld:
Tibo Van Den Bosch Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van zwak naar matig.
Tygo van den Bosch Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Aad van den Bosch Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van zwak naar matig.
Als ik je team naam had geweten had ik een tussen stand gepost.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:40 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik vannacht nog wat moois kan scouten, ben van plan te wachten op de trainingsupdate dus scout ik daarna wel. Heb tevens nog een jeugdmatch om 04:00 maar dan lig ik al op een oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |