Jaquote:
December hequote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Niks leuks op tv, geen zin in een boek, het is erg, ik heb mijn maand niet
Ja niet mijn favo maandquote:
Graagquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het...
Kunnen we het niet leuk maken?
We zeiden leukquote:
quote:
Kusje op je monitorquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en klacht, iedere keer als je starcraft opstart kijk je een zweterig hoofd aan
Hij zweetquote:
quote:
quote:
maar dan hangen ze allemaal aan de achterkant van je boomquote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
Ik ga dit jaar over de top met de lichtjes heb ik besloten
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan hangen ze allemaal aan de achterkant van je boom
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pffffquote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
Alweer?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)onderdagochtend.html
Whehequote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
Alweer?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)onderdagochtend.html
Vervelingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Hai, ik ben er weer ff. Was 't onderwerp van de avond?
Vlindersquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Hai, ik ben er weer ff. Was 't onderwerp van de avond?
quote:
Skypequote:
ha ha hey! ja echt he ha haquote:
Ohhh.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
My Soul is Painted like the wings of Butterflies, Fairytales of yesterday will grow but never die
I can Flyyyyyyyyyyy my Friends
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh.![]()
Die tekst heb ik in een soort van plakboek-achtig-iets voor toelatingsexamen voor m'n opleiding gezet.
Ik heb je smilies toch wel gemist.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef crv het volgende:
zo de eerste Glühwein zit er weer in [ afbeelding ]
Hoppakee! Proost!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef crv het volgende:
zo de eerste Glühwein zit er weer in [ afbeelding ]
hee Bellaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb je smilies toch wel gemist.
Zonder die kan ik best wel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
hee Bella[ afbeelding ]
je kan niet met ze maar ook niet zonder
Gezellie! Nu nog wat takken in een stuk oase rammen en je bent fertig.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoppakee! Proost!
Heb net de kunstboom opgezet. Lichtjes gecheckt. Die doen 't allemaal nog. Die knal ik er vrijdag in. M'n handen zijn kapot van alle plastic priknaalden.
wij gaan van het weekend die kutboom kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoppakee! Proost!
Heb net de kunstboom opgezet. Lichtjes gecheckt. Die doen 't allemaal nog. Die knal ik er vrijdag in. M'n handen zijn kapot van alle plastic priknaalden.
ieder zijn eiges hequote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zonder die kan ik best wel eigenlijk.
Dat is al beterquote:
quote:
Hahaquote:
wat is het verschilquote:
quote:
ow, maar hoe uit zich dat dan ? denk niet dat er zoiets isquote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
!
Een Officier van Justitie is de tegenhanger van een advocaat, de verdediging van de benadeelde.
Oh zo, neequote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ow, maar hoe uit zich dat dan ? denk niet dat er zoiets is
Toen ik er was, was het een vrouw die met d'r BlackBerry zat te spelen tijdens de zaakquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Bij alle zaken waar ik geweest ben was de OvJ echt zo'n misselijk mannetje.
Dat haat ik altijd. Dan moeten we opstaan en eerbied hebben voor die mensen, en dan zitten ze daar ook vaak nog levenloos en ongeïnteresseerd te kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Hij heeft niet zo'n hamertje o.i.d., het enige waar je hem aan kunt herkennen is knopen op z'n toga.
[..]
Toen ik er was, was het een vrouw die met d'r BlackBerry zat te spelen tijdens de zaak_!
kan niks vinden, te saai beroep denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Hij heeft niet zo'n hamertje o.i.d., het enige waar je hem aan kunt herkennen is knopen op z'n toga.
[..]
Toen ik er was, was het een vrouw die met d'r BlackBerry zat te spelen tijdens de zaak_!
Ja, maar aan de ene kant kan ik dat op zich wel begrijpen, de OvJ bepaalt de eis, en het hele verhaal met getuigen etc. staat buiten de OvJ, maar hij/zij moet er bij zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat haat ik altijd. Dan moeten we opstaan en eerbied hebben voor die mensen, en dan zitten ze daar ook vaak nog levenloos en ongeïnteresseerd te kijken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat haat ik altijd. Dan moeten we opstaan en eerbied hebben voor die mensen, en dan zitten ze daar ook vaak nog levenloos en ongeïnteresseerd te kijken.
quote:
Het kan ook allemaal wel lang duren, snap ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar aan de ene kant kan ik dat op zich wel begrijpen, de OvJ bepaalt de eis, en het hele verhaal met getuigen etc. staat buiten de OvJ, maar hij/zij moet er bij zijn.
Vond ik ook altijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind rechtbankverslagen maken altijd wel tof.
Gaat visa plat dan ofzo?quote:
Sopse!quote:
Die zaak toen ik er wasquote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal wel lang duren, snap ik.
[..]
Vond ik ook altijd.Vooral als het een schreeuwende tokkie was, die ergens een raam had ingegooid ofzo.
Heerlijk.
Hoe gekker hoe beter. Het liefst met emoties in de zaal. Wat dat betreft moet je echt in Groningen wonen, daar kunnen ze er wat van.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal wel lang duren, snap ik.
[..]
Vond ik ook altijd.Vooral als het een schreeuwende tokkie was, die ergens een raam had ingegooid ofzo.
Heerlijk.
Wtfquote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zaak toen ik er was. Een tolk die de taal niet verstond en naar huis wilde omdat haar puppy alleen zat
, een Kroaat die opeens Nederlands kon praten, een 18-jarige Marokkaan die 5 broers had die allemaal Antonio heetten en dat in één zaak
!
niet badderen ?quote:
Haha.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ze hebben Mastercard al gedaan vandaag
En Twitter waren ze ook van plan
Alsof ze Twitter plat krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ze hebben Mastercard al gedaan vandaag
En Twitter waren ze ook van plan
Neuh.quote:
Niet professioneelquote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken. Zo professioneel is dat nog niet.
En dan? Dat iedere site die Wikileaks niet aanstaat wordt plat gegooidquote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Grappig als dit een soort internetrevolutie zou worden.
Heerlijk toch, is er weer wat te smullen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan? Dat iedere site die Wikileaks niet aanstaat wordt plat gegooid?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heerlijk toch, is er weer wat te smullen.
Ik begin hem zowaar te waarderen! De horreur! Maar wat hij zegt ben ik het meestal wel mee eens, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Elke dag Alexander Klöpping bij DWDD. Kan niet beter.
Dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik begin hem zowaar te waarderen! De horreur! Maar wat hij zegt ben ik het meestal wel mee eens, moet ik zeggen.
OMGquote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Jon Lenon wasn't even my favourite Beatle anyway, I always preferred Pawl McKartnee and Jorge Harrysun. Hated that Ringu Star though.
about 3 hours ago via web · Reply · View Tweet
Dat is dus sarcastisch.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Jon Lenon wasn't even my favourite Beatle anyway, I always preferred Pawl McKartnee and Jorge Harrysun. Hated that Ringu Star though.
about 3 hours ago via web · Reply · View Tweet
quote:
Zijn jullie gezellie aan het mijnen vegen.quote:
sort ofquote:Op woensdag 8 december 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zijn jullie gezellie aan het mijnen vegen.
Wanneer wilden ze Twitter dan doen?quote:
Geen idee... zal de volgende wel zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wanneer wilden ze Twitter dan doen?
Dan kunnen ze CDA ook nog even doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Het zijn de Nederlanders!
http://nos.nl/artikel/203(...)derland-opgezet.html
quote:
CRVquote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef crv het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ngeland__.html?p=3,1
Die Blatter trekt ook zijn bek weer eens open
eigenlijk zouden ze gewoon dat WK moeten boycotten
we zijn uitgekookt hierquote:
Alle grote voetballanden moeten zich gewoon terugtrekken uit de FIFA dan is het zo over dat corrupte zooitje. Helaas zijn de landelijke bonden vaak net zo ergquote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef crv het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ngeland__.html?p=3,1
Die Blatter trekt ook zijn bek weer eens open
eigenlijk zouden ze gewoon dat WK moeten boycotten
wel goed eigenlijk. op vakantie geweest en zoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CRV
Da's lang gelee
hoe gaat het kerel?
En uit het Songfestival!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle grote voetballanden moeten zich gewoon terugtrekken uit de FIFA dan is het zo over dat corrupte zooitje. Helaas zijn de landelijke bonden vaak net zo erg
oja, naar het verre oostenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
wel goed eigenlijk. op vakantie geweest en zo
heel dat voetbal is corruptquote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle grote voetballanden moeten zich gewoon terugtrekken uit de FIFA dan is het zo over dat corrupte zooitje. Helaas zijn de landelijke bonden vaak net zo erg
geweldigquote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja, naar het verre oosten
Leuk geweest?
lijkt me inderdaad heel indrukwekkendquote:Op woensdag 8 december 2010 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
geweldigook indrukwekkend in alle zin van het woord.
Verhalen gehoord van mensen die de Khmer oorlog letterlijk hebben meegemaakt en dan gaan de rillingen wel over je rug
had al wat pics gepost hier, maar staan nu wat in mijn fobo.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad heel indrukwekkend
heee sympiequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
heee sympie![]()
we hebben mekaar nog nooit gezien
Ik stel me Symph echt voor als zo'n grote, sterke, wijze man.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
heee sympie![]()
we hebben mekaar nog nooit gezien
Mooi hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
had al wat pics gepost hier, maar staan nu wat in mijn fobo.
wij gaan er zeker terugkomen
En niet homo.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stel me Symph echt voor als zo'n grote, sterke, wijze man.Een soort Perkamentus, maar dan een paar jaar jonger.
Hij heeft iets minder haar.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stel me Symph echt voor als zo'n grote, sterke, wijze man.Een soort Perkamentus, maar dan een paar jaar jonger.
Mag ik je voorstellen, de Sympquote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sjeffriequote:
Koentjequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
En Sym draagt geen roze oorwarmers! Dus ik ben er best zeker van dat Sym niet Perkamentus is.
Je een beetje geamuseerd ondanks je vervelingquote:
Ik zat een spelletje te spelenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je een beetje geamuseerd ondanks je verveling?
quote:
Ooh danquote:
Waar?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit in een party met Aardappel en Zeep
met jezelf ?quote:
Je praat peop.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit in een party met Aardappel en Zeep
Nee met de laptopquote:
okquote:
En hoe past dat danquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het er helemaal druk mee Lutte
Beetje duwenquote:
Frisjes.quote:
Ik ken je een beetje dat scheeltquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwwww fuck ik bedoeldeipv
![]()
Ik ga wel lekker vandaag
Ja naaktworstelen in de modderquote:
Mwoah tis al weer over. Koen deed een beetje raar.quote:
deed... DEED...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwoah tis al weer over. Koen deed een beetje raar.
Dat zeg ik.quote:
JELLO SHOTS UIT DE NAVEL.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nais
Ik heb nog wel wat jello in de koelkast, zal ik dat er ook maar bij dumpen?
Welja we zijn toch bezigquote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nais
Ik heb nog wel wat jello in de koelkast, zal ik dat er ook maar bij dumpen?
moettee en tik op uw bakkes hebben???quote:
jewaidsquote:
Is die lekker?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
In dat geval
[ afbeelding ]
Luchtige appel-peer pudding
Jaquote:
* Notitie maaktquote:
Je hoeft niet zo direct te zijn.quote:
*steek linkerwang uit. Kom dan??quote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
moettee en tik op uw bakkes hebben???
Maar dat is geen jelloquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik googelde en deze zag er wel vet uit
Bepaal jij dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo direct te zijn.
ff wachte, de bitterballle fikken aan anders word henk wir boosquote:
Als jij dat wil wel.quote:
Mini toren van Piza's!quote:
Jelloquote:
Prioriteiten.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ff wachte, de bitterballle fikken aan anders word henk wir boos
Lindy gek wijffie dat het is, piste ze ok nog in der bed bij sinterklaas? men jong wel, nog nooitzoveel gezeik gezien!! behalve bij de laatste groenlinks bijeenkomst mss.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prioriteiten.Ons Lindy is aan het janken, we hebben haar beertje afgepakt. Wurd tiet dat ze volwassen wurd.
hoe oud is lindyquote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prioriteiten.Ons Lindy is aan het janken, we hebben haar beertje afgepakt. Wurd tiet dat ze volwassen wurd.
Ja, ze straalde helemaal. Mooi wark.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lindy gek wijffie dat het is, piste ze ok nog in der bed bij sinterklaas? men jong wel, nog nooitzoveel gezeik gezien!! behalve bij de laatste groenlinks bijeenkomst mss.
Ze wordt volgende week verwacht, althans dat is de uitrekendatumquote:
Whehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze wordt volgende week verwacht, althans dat is de uitrekendatum
Ja sorryquote:
zo te zien is de vrede daar ook al getekendquote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef Michhas het volgende:
Gaat er nog gevochten worden dan?
In GRTDOJW zijn PD en HT weer bezig... Hier gebeurt niks
Shit...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo te zien is de vrede daar ook al getekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zo'n koter uit Afrikanenland gekocht?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De gebitstest volgt spoedig. Je weet het nooit met die Afrikaanse dames.
Ja, met mun Airmiles. Goedkope vlucht ook nog es.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n koter uit Afrikanenland gekocht?
leuk man, we zien de pics wel een keerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, met mun Airmiles. Goedkope vlucht ook nog es.
Borat styloquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goeden deal! Hedde ok veul meer an dan zonne uit Europa, zwart kindje past beter bij men tijgerprinttas. (echte, niet uit turkije)quote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja was gisteren, was wel heel gezellig en leuk om een keer te zienquote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gingen jullie ook alweer naar XFA Kally? Was dat nou gisteren
Dat was gisterquote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gingen jullie ook alweer naar XFA Kally? Was dat nou gisteren
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gister
En maandag weermaar dan zonder Kally
Maar met Miranda?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gister
En maandag weermaar dan zonder Kally
Vetquote:
ah leukquote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was gisteren, was wel heel gezellig en leuk om een keer te zien
15 kandidaten en er gingen er 3 doorquote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah leuk![]()
Waren er nog een hoop kneuzen of viel de kwaliteit mee?
Je kent Wendy van Dijk toch.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah leuk![]()
Waren er nog een hoop kneuzen of viel de kwaliteit mee?
Wat een nep wijf in het echtquote:
Op tv ook hoor.quote:
Ja dat is ook, maar irl valt het nog meer opquote:
Whehehe ze is nep en lelijkquote:
het waren toch audities? Hoeveel van die programma's zijn er dan als er maar 15 kandidaten zijn?quote:
Ze kwamen wat teksten opzeggen voor de promo'squote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het waren toch audities? Hoeveel van die programma's zijn er dan als er maar 15 kandidaten zijn?
Of zijn er al pre-audities geweest ofzpo?
54 audities, waarvan wij er 15 hebben gezienquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het waren toch audities? Hoeveel van die programma's zijn er dan als er maar 15 kandidaten zijn?
Of zijn er al pre-audities geweest ofzpo?
quote:
en de rest was er al uitgefilterd in een pre-auditieronde?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
We krijgen 54 audities te zien, waarvan wij er 15 hebben gezien
Jawel, ben alleen vreselijk moe de laatste tijdquote:
Kloptquote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de rest was er al uitgefilterd in een pre-auditieronde?
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, ben alleen vreselijk moe de laatste tijd
Ik ga dus nu ook lekker naar bed, slaap lekker voor straks allemaal![]()
Dont call me negro son, even tho i eat chicken as one.quote:
je hebt groot gelijk,quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Check die Bellatrix dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dont call me negro son, even tho i eat chicken as one.
sneeuw?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ow kut er komt hier nu iets uit de lucht vallen wat ik echt niet wil
Sneeuwquote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Je vrouw?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Wut dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
It's raining men?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Je kent de statusquote:Op woensdag 8 december 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check die Bellatrix dan.
Frisse sneakers, bontkraagje, KFC bucket ALLES
Goed plan, hier van hetzelfdequote:
Laterquote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ff weg, verhuizen naar boven
tot straks misschien
Ah crap... Hopen dat het vannacht daar blijftquote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat dat men maar weg, het ijzelt
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bella komt je wel ff afspoelen
sneeuw vind ik niet erg, hagel vind ik niet erg, maar ijzel is echt kut, zelfs voor een doorgewinterde rijder als ik..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah crap... Hopen dat het vannacht daar blijft
Moment, even de wasverzachter pakkenquote:
Ben blij dat je eindelijk oke bent met je geaardheid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |