Jaquote:
December hequote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Niks leuks op tv, geen zin in een boek, het is erg, ik heb mijn maand niet
Ja niet mijn favo maandquote:
Graagquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het...
Kunnen we het niet leuk maken?
We zeiden leukquote:
quote:
Kusje op je monitorquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en klacht, iedere keer als je starcraft opstart kijk je een zweterig hoofd aan
Hij zweetquote:
quote:
quote:
maar dan hangen ze allemaal aan de achterkant van je boomquote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
Ik ga dit jaar over de top met de lichtjes heb ik besloten
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan hangen ze allemaal aan de achterkant van je boom
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pffffquote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
Alweer?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)onderdagochtend.html
Whehequote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
Alweer?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)onderdagochtend.html
Vervelingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Hai, ik ben er weer ff. Was 't onderwerp van de avond?
Vlindersquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Hai, ik ben er weer ff. Was 't onderwerp van de avond?
quote:
Skypequote:
ha ha hey! ja echt he ha haquote:
Ohhh.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
My Soul is Painted like the wings of Butterflies, Fairytales of yesterday will grow but never die
I can Flyyyyyyyyyyy my Friends
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh.![]()
Die tekst heb ik in een soort van plakboek-achtig-iets voor toelatingsexamen voor m'n opleiding gezet.
Ik heb je smilies toch wel gemist.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef crv het volgende:
zo de eerste Glühwein zit er weer in [ afbeelding ]
Hoppakee! Proost!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef crv het volgende:
zo de eerste Glühwein zit er weer in [ afbeelding ]
hee Bellaquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb je smilies toch wel gemist.
Zonder die kan ik best wel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
hee Bella[ afbeelding ]
je kan niet met ze maar ook niet zonder
Gezellie! Nu nog wat takken in een stuk oase rammen en je bent fertig.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoppakee! Proost!
Heb net de kunstboom opgezet. Lichtjes gecheckt. Die doen 't allemaal nog. Die knal ik er vrijdag in. M'n handen zijn kapot van alle plastic priknaalden.
wij gaan van het weekend die kutboom kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoppakee! Proost!
Heb net de kunstboom opgezet. Lichtjes gecheckt. Die doen 't allemaal nog. Die knal ik er vrijdag in. M'n handen zijn kapot van alle plastic priknaalden.
ieder zijn eiges hequote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zonder die kan ik best wel eigenlijk.
Dat is al beterquote:
quote:
Hahaquote:
wat is het verschilquote:
quote:
ow, maar hoe uit zich dat dan ? denk niet dat er zoiets isquote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
!
Een Officier van Justitie is de tegenhanger van een advocaat, de verdediging van de benadeelde.
Oh zo, neequote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ow, maar hoe uit zich dat dan ? denk niet dat er zoiets is
Toen ik er was, was het een vrouw die met d'r BlackBerry zat te spelen tijdens de zaakquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Bij alle zaken waar ik geweest ben was de OvJ echt zo'n misselijk mannetje.
Dat haat ik altijd. Dan moeten we opstaan en eerbied hebben voor die mensen, en dan zitten ze daar ook vaak nog levenloos en ongeïnteresseerd te kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Hij heeft niet zo'n hamertje o.i.d., het enige waar je hem aan kunt herkennen is knopen op z'n toga.
[..]
Toen ik er was, was het een vrouw die met d'r BlackBerry zat te spelen tijdens de zaak_!
kan niks vinden, te saai beroep denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Hij heeft niet zo'n hamertje o.i.d., het enige waar je hem aan kunt herkennen is knopen op z'n toga.
[..]
Toen ik er was, was het een vrouw die met d'r BlackBerry zat te spelen tijdens de zaak_!
Ja, maar aan de ene kant kan ik dat op zich wel begrijpen, de OvJ bepaalt de eis, en het hele verhaal met getuigen etc. staat buiten de OvJ, maar hij/zij moet er bij zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat haat ik altijd. Dan moeten we opstaan en eerbied hebben voor die mensen, en dan zitten ze daar ook vaak nog levenloos en ongeïnteresseerd te kijken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat haat ik altijd. Dan moeten we opstaan en eerbied hebben voor die mensen, en dan zitten ze daar ook vaak nog levenloos en ongeïnteresseerd te kijken.
quote:
Het kan ook allemaal wel lang duren, snap ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar aan de ene kant kan ik dat op zich wel begrijpen, de OvJ bepaalt de eis, en het hele verhaal met getuigen etc. staat buiten de OvJ, maar hij/zij moet er bij zijn.
Vond ik ook altijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind rechtbankverslagen maken altijd wel tof.
Gaat visa plat dan ofzo?quote:
Sopse!quote:
Die zaak toen ik er wasquote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal wel lang duren, snap ik.
[..]
Vond ik ook altijd.Vooral als het een schreeuwende tokkie was, die ergens een raam had ingegooid ofzo.
Heerlijk.
Hoe gekker hoe beter. Het liefst met emoties in de zaal. Wat dat betreft moet je echt in Groningen wonen, daar kunnen ze er wat van.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal wel lang duren, snap ik.
[..]
Vond ik ook altijd.Vooral als het een schreeuwende tokkie was, die ergens een raam had ingegooid ofzo.
Heerlijk.
Wtfquote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zaak toen ik er was. Een tolk die de taal niet verstond en naar huis wilde omdat haar puppy alleen zat
, een Kroaat die opeens Nederlands kon praten, een 18-jarige Marokkaan die 5 broers had die allemaal Antonio heetten en dat in één zaak
!
niet badderen ?quote:
Haha.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ze hebben Mastercard al gedaan vandaag
En Twitter waren ze ook van plan
Alsof ze Twitter plat krijgen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ze hebben Mastercard al gedaan vandaag
En Twitter waren ze ook van plan
Neuh.quote:
Niet professioneelquote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken. Zo professioneel is dat nog niet.
En dan? Dat iedere site die Wikileaks niet aanstaat wordt plat gegooidquote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Grappig als dit een soort internetrevolutie zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |