Vorige dood?quote:
woon jij vlakbij ons ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja dat is wel dichterbij inderdaad, was ik even vergeten. Mooi beest ook inderdaad.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Edit: of is het een plaatje van internet.
Zo goed heb ik het nou ook allemaal niet meer bijgehouden de laatste jaren (te druk met andeere dingen). De V70 van 2001/2002 vond ik leuk, en daarna heb ik het niet zo goed bijgehouden. Is me alleen opgevallen dat hij voor mijn gevoel ronder werd.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef Tem het volgende:
[..]
V70 classic is nog erg mooi maar nu het laatste model van de V70 vind ik niet om aan te gluren en met die V60 heb ik helemaal niets....
Ik woon sinds kort weer in hartje Den Bosch omdat ik bijna afgestudeerd ben (als het goed is), maar ik ben wel zeer bekend met de omgeving zoals het een goed Brabander betaamt.quote:
EDIT: V60 ff opgezochtquote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo goed heb ik het nou ook allemaal niet meer bijgehouden de laatste jaren (te druk met andeere dingen). De V70 van 2001/2002 vond ik leuk, en daarna heb ik het niet zo goed bijgehouden. Is me alleen opgevallen dat hij voor mijn gevoel ronder werd.
Zaterdagavond naar den bosch naar de film met mijn vrouwkequote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik woon sinds kort weer in hartje Den Bosch, maar ik ben wel zeer bekend met de omgeving zoals het een goed Brabander betaamt.
Zou wel wat zijn he, een echte draak.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje een teleurstelling
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volvo's zijn zeker weten vet ja.
Het zijn goede auto's. Maar vet, nah.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volvo's zijn zeker weten vet ja.
Ja duh, ''FH 440''. Klinkt niet bepaald als een personenwagen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
(al heb jij het vast over vrachtwagens
)
Ja wij hebben wel bioscopen, maar Tilburg en Eindhoven zijn uiteraard beter. Werkt het city theater in Schijndel nog trouwens? Slechtste bioscoop waar ik in mijn leven geweest ben, op eentje in Brazilië na.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Zaterdagavond naar den bosch naar de film met mijn vrouwke
Nee he, echt een verschrikking eigenlijk, als dat de lijn gaat worden in de toekomstquote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDIT: V60 ff opgezocht. Vind ik ook niks.
Denk dat dat eriksd wellicht niet helemaal was opgevallenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja duh, ''FH 440''. Klinkt niet bepaald als een personenwagen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk dat dat eriksd wellicht niet helemaal was opgevallen
Ze draaien daar af en toe van die onbekende kunst films, tegenwoordig is het meer een extra zaal waar af en toe een band optreedt. Tilburg kunnen we ook naar toe gaan ja. misschien dat daar wel iets draait.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja wij hebben wel bioscopen, maar Tilburg en Eindhoven zijn uiteraard beter. Werkt het city theater in Schijndel nog trouwens? Slechtste bioscoop waar ik in mijn leven geweest ben, op eentje in Brazilië na.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn he, een echte draak.
Wel dan? Waarom reageerde je anders metquote:
?? Nou??quote:Het zijn goede auto's. Maar vet, nah.
Lust hij ook tonijn uit blik?quote:
Die reactie aan phpquote:Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die reactie van PHP was overigens voor jou hé, niet voor mij.
Was JUIST omdat IK wist dat hij het over vrachtwagens had (zie paar blz terug)..quote:(al heb jij het vast over vrachtwagens )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |