Gymnasiumquote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef tong80 het volgende:
Je kunt er eigenlijk niet eens kwaad om worden.
Befehl ist befehl.
Meelijwekkend figuur zo'n Leers.
geen mod zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
Als ik het hele verhaal lees vind ik het ook pure onzin. Maar ja, wat doe je er aan?
TR?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
Als ik het hele verhaal lees vind ik het ook pure onzin. Maar ja, wat doe je er aan?
Net zo erg. Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja. En als ze op het VMBO zat was het niet erg...
quote:Dossier Sahar (14) nog eens bekeken
` Minister Leers voor Immigratie en
Asiel gaat op verzoek van de oppositie
nog eens kijken naar de situatie van
het Afghaanse meisje Sahar (14).Het
gezin,dat al tien jaar in Nederland
woont,is uitgeprocedeerd;verscheidene
asielverzoeken zijn afgewezen.
De oppositie in de Kamer vindt dat de
ouders en drie kinderen moeten kunnen
blijven,omdat de kinderen geïntegreerd
zijn.Volgens de oppositie krijgt Sahar
moeilijkheden in Afghanistan door haar
westerse levensstijl.
Leers wil geen valse hoop geven,maar is
bereid het dossier nog eens te bekijken
omdat de oppositie hem dat vraagt.
Dat, en mensen die hier al tien jaar wonen niet meer terugsturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef SillyWalks het volgende:
In Nederland moeten we veel selectiever zijn wie we wel en niet toelaten. Slimme mensen die hard werken en geen criminele dingen doen, die wil je toch graag hebben?
Misschien zou de overheid wat aan haar eigen procedures en efficiëntie kunnen doen zodat mensen geen tien jaar hoeven te wachten op uitsluitsel.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Haar laten blijven schept een gevaarlijk precedent. Het zou een instructiebriefje aan asielzoekers zijn. Krijg een kind en blijf maar procedures rekken tot je een zogenaamd schrijnend geval bent.
Dat duurt vaak al jaren, dat is ook één van de problemen met dit soort gevallen. Met de komende bezuinigingen zal het er niet beter op worden verwacht ik.quote:Maximaal 1 aanvraag, en 1 x een herziening aan mogen vragen. Daarna is het toch echt opdonderen.
Dan moet daar maar wat extra geld heen, ik denk dat zoiets zichzelf makkelijk terugverdient.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat duurt vaak al jaren, dat is ook één van de problemen met dit soort gevallen. Met de komende bezuinigingen zal het er niet beter op worden verwacht ik.
Inderdaad. Ik dacht trouwens dat dat al lang verboden was, en dat asielzoekers binnen een paar jaar uitsluitsel zouden moeten krijgen, is dat dan niet zo?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat, en mensen die hier al tien jaar wonen niet meer terugsturen.
Dat is dus dom. Dan bezuinig je dus in de rechtelijke macht, terwijl je aan de andere kant (opvang van die mensen jaren lang, zorgkosten etc.) meer geld moet uitgeven. Heel stom, maarja, dit gebeurt op tal van gebieden. Penny wise pound foolish.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat duurt vaak al jaren, dat is ook één van de problemen met dit soort gevallen. Met de komende bezuinigingen zal het er niet beter op worden verwacht ik.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
'Jij begrijp ?' Zei mijn bedrijfsleider tegen een stage lopende Matrokkaanse student rechten.
quote:Tong80 413308 (gemiddeld 114 per dag)
quote:Susteren 3143 (gemiddeld 6 per dag)
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Splutje het volgende:
De vraag is natuurlijk of ze geefbaar is
Nieuwe UI?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou haar niet doen, maar dat rechter vriendinnetje wel
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Splutje het volgende:
De vraag is natuurlijk of ze geefbaar is
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links zou ik ook nog wel raken.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5-1-4-2-3quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5&1quote:
Jezusquote:
Mensen die durven te twijfelen aan m'n smaak wat betreft <16-jarigenquote:
Het kan mij geen drol interesseren of het meisje nou mag blijven of niet, maar heeft iemand meer informatie over die rechter?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga opzoek jos.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het kan mij geen drol interesseren of het meisje nou mag blijven of niet, maar heeft iemand meer informatie over die rechter?
Gekke naam welquote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Geen hyveslinkje. Dat mag volgens mij niet.
Zou wel raken. Maar ik had haar toch zo'n 30% lekkerder verwacht afgaande van die groepsfoto.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Al heette ze Gerard.quote:
DIBSquote:Relatie: Single
Hier gaat m'n hartje sneller van kloppen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef 9611Niels het volgende:
Hier met vuilniszakjas, deze kun je ongetwijfeld waarderen Lakitu
[ afbeelding ]
dit topic wordt interessant.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Ja, ik zou haar geven, van voor naar achter en van links naar rechts.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Zal ik jou eens met mijn harde fallus stiekem in je nauwe anus penetreren ?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Paul het volgende:
Tong, is het nou echt zo moeilijk een bron in je OP te zetten + info tekst?
Julliequote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
hoe kwamen jullie op haar hyves met die gare link?
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens met mijn harde fallus stiekem in je nauwe anus penetreren ?
ik bedoel jouw post met dat imgurdurrdurduerpquote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JullieSherlaki Holmes hier aan het werk
Dus moeten de procedures korter zijn. Zoets moet je niet jaren kunnen blijven rekken.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Haar laten blijven schept een gevaarlijk precedent. Het zou een instructiebriefje aan asielzoekers zijn. Krijg een kind en blijf maar procedures rekken tot je een zogenaamd schrijnend geval bent.
Niet via die weg, gewoon op de sahar-moet-blijven hyves kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik bedoel jouw post met dat imgurdurrdurduerp
aii alles is duidelijk nuquote:Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet via die weg, gewoon op de sahar-moet-blijven hyves kijken.
De Nederlandse regering zou haar en haar vriendinnetjes ook een verblijf op het kamp kunnen aanbieden.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan ze mooi in Uruzgan centjes gaan vangen als gezelschap_dame voor onze laatste militairen die hun vrouwtjes enorm missen.
Wie kieskeurig is, mist soms de lekkerste hapjesquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
waarom geen grotere pic dan? [ afbeelding ]
Nu zie ik niet wie ik zou geven.
haha die fotoquote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Anderhalf jaar oude picca dus ze waren vast 13 maar alsnog. Ik zeg linksonder & rechtsonder
die tweede van links onder zou ook wel kunnen uitgroeien tot een mooie dame als ze 15 is.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Anderhalf jaar oude picca dus ze waren vast 13 maar alsnog. Ik zeg linksonder & rechtsonder
linksboven en rechts daar zou ik me pik wel in wille douwequote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we allemaal hopen dat ze snel 15 wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
die tweede van links onder zou ook wel kunnen uitgroeien tot een mooie dame als ze 15 is.
Ik denk dat 95% van mannelijk Nederland die bek van dat meisje rechts met plezier vol zou spuiten, 13 of niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Alles in het kader van een goede opvoeding natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Vieze_Fur het volgende:
[..]
Ik denk dat 95% van mannelijk Nederland die bek van dat meisje rechts met plezier vol zou spuiten, 13 of niet.
Vooruit, maak er een jaar van. Maar niet een kind 14 en maatschappelijk gezien 100% Nederlander laten worden, en dan er nog eens mee aan komenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef elkravo het volgende:
De selectie moet niet achteraf plaats vinden.
Als mensen asiel zoeken en het land binnenkomen, moet binnen 3 maanden bepaald zijn of ze mogen blijven of weg moeten. Klaar...
Je moet niet na een aantal jaar nog gaan klooien...
Daar past toevallig net mijn pik in, krap maar het moet net kunnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Vieze_Fur het volgende:
[..]
Ik denk dat 95% van mannelijk Nederland die bek van dat meisje rechts met plezier vol zou spuiten, 13 of niet.
Waarom? Wil je een slotje hierop ofzo? Fag.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Oh en heeft iemand al een linkje van dit topic op die hyves gezet?
fagquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Jepquote:Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 12 jarige gezien die ik zelfs wou gevenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kunje nou een meisje van 15 gijl vinden dan zit er echt wat mis in je BOVENKAMEr
picquote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 12 jarige gezien die ik zelfs wou geven
De stiefdochter van Dexter
viespeuk bah bah bah ik kots erop zo vies vindt ik pedofielen ze mogen van mij pedofilen levenslang in de gevangenis donderenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 12 jarige gezien die ik zelfs wou geven
De stiefdochter van Dexter
Wat een zakkenwasser die Leers.quote:Rond de familie Hbrahimgel zijn inderdaad maar liefst vijf procedures gevoerd, zoals de minister ook in het interview zegt, maar Leers zegt er ten onrechte niet bij dat een deel van die procedures is gevoerd door de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) die door de rechter in het ongelijk was gesteld. In zo'n geval vindt de PvdA' er het niet terecht dat dit geval als voorbeeld wordt aangehaald van asielzoekers die 'procedure op procedure stapelen'.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
viespeuk bah bah bah ik kots erop zo vies vindt ik pedofielen ze mogen van mij pedofilen levenslang in de gevangenis donderen
Is dit serieus 12? IMDB link?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Hajko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hubba hubba
http://www.imdb.com/name/nm2247732/quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is dit serieus 12? IMDB link?
Ja, ik zou ook geven
ze moeten jouw serieus opnemenb!!!! IN EEN GESTICHTquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook geven
Ze is geslachtsrijp dus ga huilen jijquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ze moeten jouw serieus opnemenb!!!! IN EEN GESTICHT
moet je recht in me face zeggen jongequote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze is geslachtsrijp dus ga huilen jij
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
moet je recht in me face zeggen jonge
ik heb het niet op pedofielen en ze moeten je de ballen eraf zagen
Het zal je eige kind maar zijn bah bah bah hier kan ik zctoch zo kwaad om worden
Ja toch.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
wow die 12 jarige is wel egt lkkrr
Ik stel mij nu wel voor hoe zij lekker aan het douchen is en lekker met zepje zo langs haar borsten gaat en denkt van: "Hmmmmm die ene boi vanmiddag, die was best lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over serieus gesproken, niet alles te serieus nemen in dit topic.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ze moeten jouw serieus opnemenb!!!! IN EEN GESTICHT
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom? Wil je een slotje hierop ofzo? Fag.
Sinds wanneer noemen we iemand die kleine meisjes lekker vind een homo?quote:
Ik ga wel na je, zo hard zou ik haar gevenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |