http://www.imdb.com/name/nm2247732/quote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is dit serieus 12? IMDB link?
Ja, ik zou ook geven
ze moeten jouw serieus opnemenb!!!! IN EEN GESTICHTquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook geven
Ze is geslachtsrijp dus ga huilen jijquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ze moeten jouw serieus opnemenb!!!! IN EEN GESTICHT
moet je recht in me face zeggen jongequote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ze is geslachtsrijp dus ga huilen jij
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
moet je recht in me face zeggen jonge
ik heb het niet op pedofielen en ze moeten je de ballen eraf zagen
Het zal je eige kind maar zijn bah bah bah hier kan ik zctoch zo kwaad om worden
Ja toch.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
wow die 12 jarige is wel egt lkkrr
Ik stel mij nu wel voor hoe zij lekker aan het douchen is en lekker met zepje zo langs haar borsten gaat en denkt van: "Hmmmmm die ene boi vanmiddag, die was best lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 18:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou haar niet doen, maar dat rechter vriendinnetje wel
Over serieus gesproken, niet alles te serieus nemen in dit topic.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ze moeten jouw serieus opnemenb!!!! IN EEN GESTICHT
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom? Wil je een slotje hierop ofzo? Fag.
Sinds wanneer noemen we iemand die kleine meisjes lekker vind een homo?quote:
Ik ga wel na je, zo hard zou ik haar gevenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |