DIBSquote:Relatie: Single
Hier gaat m'n hartje sneller van kloppen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef 9611Niels het volgende:
Hier met vuilniszakjas, deze kun je ongetwijfeld waarderen Lakitu
[ afbeelding ]
dit topic wordt interessant.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Geen hyveslinkje. Dat mag volgens mij niet.
Inderdaadquote:
Ja, ik zou haar geven, van voor naar achter en van links naar rechts.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
Gevonden.
[ afbeelding ]
Geen hyveslinkje. Dat mag volgens mij niet.
Zal ik jou eens met mijn harde fallus stiekem in je nauwe anus penetreren ?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Paul het volgende:
Tong, is het nou echt zo moeilijk een bron in je OP te zetten + info tekst?
Julliequote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
hoe kwamen jullie op haar hyves met die gare link?
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens met mijn harde fallus stiekem in je nauwe anus penetreren ?
ik bedoel jouw post met dat imgurdurrdurduerpquote:Op woensdag 8 december 2010 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JullieSherlaki Holmes hier aan het werk
Dus moeten de procedures korter zijn. Zoets moet je niet jaren kunnen blijven rekken.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Haar laten blijven schept een gevaarlijk precedent. Het zou een instructiebriefje aan asielzoekers zijn. Krijg een kind en blijf maar procedures rekken tot je een zogenaamd schrijnend geval bent.
Niet via die weg, gewoon op de sahar-moet-blijven hyves kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik bedoel jouw post met dat imgurdurrdurduerp
aii alles is duidelijk nuquote:Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet via die weg, gewoon op de sahar-moet-blijven hyves kijken.
De Nederlandse regering zou haar en haar vriendinnetjes ook een verblijf op het kamp kunnen aanbieden.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan ze mooi in Uruzgan centjes gaan vangen als gezelschap_dame voor onze laatste militairen die hun vrouwtjes enorm missen.
Wie kieskeurig is, mist soms de lekkerste hapjesquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
waarom geen grotere pic dan? [ afbeelding ]
Nu zie ik niet wie ik zou geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |