Heb het topic verder niet doorgelezen, maar kan het verloop wel raden:quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, het topic is ontspoord, zie ik.
Klopt. Dat zijn alleen niet de mensen die op deze manier uitgezet worden, maar degenen die vrijwillig vertrekken, via Ter Apel etc.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Over die vliegtickets heb ik nu duidelijk gemaakt toch? OK, mooi.
En ja hoor. Gebeurd regelmatig. Worden de mensen met een zakcentje terug op het vliegtuig gezet.
Ja, zo eerlijk mogelijk is nogal van een lullig niveau in de praktijk omdat die instanties hun werk niet goed, te traag en bevooroordeeld doen.quote:De vreemdelingen krijgen een zo eerlijk mogelijk procedure, getoetst aan verschillende criteria door verschillende instanties.
Nee, sinds 1996. Dat is niet in 1996. Sinds is een ander voorzetsel:quote:Ik begrijp hieruit dat je zelf negatieve persoonlijke ervaringen (uit 1996?) hebt met het asielbeleid.
We leven in 2010. Niets geen 80% - 20%. Die cijfers zijn helaas veranderd.
Je meent het? Zeer begrijpelijk; die hebben immers geen recht op een eigen mening. Tenzij die mening rechts is uiteraard.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach je bent alleen door dit topic te posten al beticht van het zijn van een dubieuze (en dat was nog het aardigste woord) journalist
Die asielzoekers vluchten omdat ze hun lijf en leden niet zeker zijn. Wat denk je dat er gebeurt als ze ff naar de NL ambassade gaan en een aanvraagje indienen en dan thuis rustig 4 jaar afwachten??quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt toch van asielzoekers verlangen dat ze eerst contact opnemen met de Nederlandse ambassade en daar hun verzoek neerleggen. Dan hoeft dat proces alleen daar afgehandeld te worden. Bij ja mogen ze hierheen komen, bij neen dan kunnen ze blijven. Allebei blij.
Valt wel mee, ik heb liever goede bejaardenzorg. Ipv 2 dingen halfbakken geregeld.quote:
Dat moet dan wmb binnen een dag afgehandeld worden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die asielzoekers vluchten omdat ze hun lijf en leden niet zeker zijn. Wat denk je dat er gebeurt als ze ff naar de NL ambassade gaan en een aanvraagje indienen en dan thuis rustig 4 jaar afwachten??
Nee. Het betaalt (het is geen voltooid deelwoord maar een persoonsvorm) vrij slecht. De voldoening moet je elders uithalen.quote:
Je dwingt me tot radicaliseren.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer (ik wil een reactie, het liefst een boze)
Sterkte.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat moet dan wmb binnen een dag afgehandeld worden.
Yup (zo moeilijk was het ook niet he??)quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb het topic verder niet doorgelezen, maar kan het verloop wel raden:
De linksen willen dat de asielzoekers fatsoenlijk worden opgevangen en niet op straat worden gezet. Vooral niet wanneer het zo koud is als nu, maar bij voorkeur eigenlijk helemaal niet.
De rechtsen hekelen deze zogenaamde parasieten en eisen dat zij zsm het land uit worden geknikkerd.
Am I right?
Zat al te twijfelen (vandaar mijn edit).quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Het betaalt (het is geen voltooid deelwoord maar een persoonsvorm) vrij slecht. De voldoening moet je elders uithalen.
Is heel moeilijk, maar we moeten dat soort dingen in de toekomst toch zoveel mogelijk ''daar'' afhandelen.quote:
Pardon?quote:
Okay, en hoe doe je dat in het geval van een bonafide vluchtverhaal? Tijdens het platbranden van je huis of pas wanneer je baby verkracht is. Of nee, stom van me, natuurlijk tijdens de georganiseerde terugtrekking die vluchtelingenstromen zo kenmerkt. En dan is er natuurlijk altijd nog de gratis telefoon die staat te wachten in het vluchtelingenkamp, tussen de veldkliniek en de cholerageulen in.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt toch van asielzoekers verlangen dat ze eerst contact opnemen met de Nederlandse ambassade en daar hun verzoek neerleggen. Dan hoeft dat proces alleen daar afgehandeld te worden. Bij ja mogen ze hierheen komen, bij neen dan kunnen ze blijven. Allebei blij.
Azielzoekers mogen niet werken.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze nou gewoon gaan werken, krijgen ze het een beetje warm
Humanist?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen (vandaar mijn edit).
Anyway, het lijkt mij geen prettig werkBen toch een humanist.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je dwingt me tot radicaliseren.
Het is net de wapenwedloop tussen VS en USSR (ik ben dan uiteraard Reagan).
ik word hier toch een beetje verdrietig van.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay, en hoe doe je dat in het geval van een bonafide vluchtverhaal? Tijdens het platbranden van je huis of pas wanneer je baby verkracht is. Of nee, stom van me, natuurlijk tijdens de georganiseerde terugtrekking die vluchtelingenstromen zo kenmerkt. En dan is er natuurlijk altijd nog de gratis telefoon die staat te wachten in het vluchtelingenkamp, tussen de veldkliniek en de cholerageulen in.
Zucht, twee pagina's geleden ook al geroepen. Dikke vette welles:quote:
Je snijdt een goed punt aan. Maar hoe wil jij het dan in de toekomst beter organiseren?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay, en hoe doe je dat in het geval van een bonafide vluchtverhaal? Tijdens het platbranden van je huis of pas wanneer je baby verkracht is. Of nee, stom van me, natuurlijk tijdens de georganiseerde terugtrekking die vluchtelingenstromen zo kenmerkt. En dan is er natuurlijk altijd nog de gratis telefoon die staat te wachten in het vluchtelingenkamp, tussen de veldkliniek en de cholerageulen in.
In hart en nieren.quote:
Zoals Marx?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |