Talie schijnt nog een puik paar in de aanbieding te hebben, whehehehehehehehhee.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar zijn god god godverredomme de jesters??
Kijk eens tussen je buik en 1 van je kinnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar zijn god god godverredomme de jesters??
Afspraken zijn voor newbies, JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kreadinges kan er ook niet zoveel aan doen dat-ie maar één keer per halfjaar voldoende geld heeft voor zijn prepaidinternetdongle en dientengevolge niet van alle regelementen en [stilzwijgende afspraken] op de hoogte is.
Die worden steeds kleiner. Gezeik dat diabetes.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kijk eens tussen je buik en 1 van je kinnen.
Ik heb wel is gehoord dat het voor 450 euro echt fantastisch is J.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hoor er ook slechte verhalen over.
Ze zijn niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Talie schijnt nog een puik paar in de aanbieding te hebben, whehehehehehehehhee.
Je mag ze niet kopen en al helemaal niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel eerst wellutsig tijpen over je volle jesters die op knappen staan, en dan vervolgens ze niet in de aanbieding doen, een schande is het!
Oh, ze mogen zeker alleen getetst worden, en niet gekocht?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:00 schreef Tally het volgende:
Je mag ze niet kopen en al helemaal niet in de aanbieding
Luxeproblemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Joene het volgende:
Fijn ict problemen op de vestiging in uden
Enorm JK , wacht maar tot je morgen geen groente in de supermarkt vind.quote:
Maar dat ga ik voorkomen natuurlijk dus geen nood JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Enorm JK , wacht maar tot je morgen geen groente in de supermarkt vind.
Graag gedaan JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bedankt J.
Uiteraard betrek ik mijn groenten uitsluitend van biodynamische linkse goelags, maar toch bedankt.
Is die vorstelijke loonsverhoging van je toch nog ergens goed voor.quote:
Was dat ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
opendozenwinkel.nl
In de Zwartjanstraat
Je stuurt hem wel naar een fout adresquote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
opendozenwinkel.nl
In de Zwartjanstraat
De website geeft een ander adres ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er fout aan? discountertje in rotterdam. Hebben momenteel simlock vrije 3G 64GB iPads voor 749,- geloof ik.
nee? http://opendozenwinkel.nlquote:
Nu?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Joene het volgende:
Wanneer gaan Anonymous&Wikileaks fok! platgooien denk je ?
Ik retweet hem ff J. Dan blijven morgen die lui lekker thuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef KingOfMars het volgende:
Anders geef je ff een spitsalarm af ofzo.
En ik moet morgenochtend eerst naar de doktert dus kan pas lekker laat de weg op! Heerlijk!!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik retweet hem ff J. Dan blijven morgen die lui lekker thuis.
hetnieuwewerken J.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ik moet morgenochtend eerst naar de doktert dus kan pas lekker laat de weg op! Heerlijk!!
Alsof die komen opdagen J zo met dat kolere weer.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja handig als je gewoon afspraken hebt enzo.
Nouja ik zie wel. Als ik er geen zin an heb doe ik het niet. En ik weet ook al niet meer of ze morgen suiker gaan prikken dus heb geen idee of ik nuchter (whehehe) moet komen of niet dus op de gok maar niet ontbijten dan... Zucht!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof die komen opdagen J zo met dat kolere weer.
Leg dat die bloedjes van kinderen maar eens uit, dat papa door het knipperen met zijn ogen communiceert met de buitenwereld zodat een stel puisterige nerds draadloos kunnen gamen als het 35 graden is buiten!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal wel weer gewoon mijn leven gaan wagen. Kan natuurlijk niet zo zijn dat er in het voorjaar geen routerts meer zijn!
Dan moet eerst heel fucking Taiwan de sneeuw niet overleven Swets , blijkbaar goed ding die gaming 2 want zelfs mn broertje computernoob 1ste klas kon hem foutloos aansluiten !quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal wel weer gewoon mijn leven gaan wagen. Kan natuurlijk niet zo zijn dat er in het voorjaar geen routerts meer zijn!
Nou Nou Nou wat hebbie het zwaar men.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja ik zie wel. Als ik er geen zin an heb doe ik het niet. En ik weet ook al niet meer of ze morgen suiker gaan prikken dus heb geen idee of ik nuchter (whehehe) moet komen of niet dus op de gok maar niet ontbijten dan... Zucht!
Hoezo twijfel je ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. #twijfelalom.
Ik heb er gewoon de kracht niet voor J!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou Nou Nou wat hebbie het zwaar men.
Misschien moet je ff een potje stevig wippen Jquote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon de kracht niet voor J!
Nouja als ik zoeen ding koop komt natuurlijk in februari de nieuwe uit die knettertjegeil is. En als ik 'm niet koop komt -ie pas in juli uit ofzo en dan heb ik tegen die tijd geen geld meer voor EN een iPad EN een nieuwe iPhone want m'n abbo loopt ook nog af dan. En ik denk dat ik zonder 3G kan maar zeker weten doe je dat niet dus WHAAAAARGH!quote:
Met dit weer?!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je ff een potje stevig wippen J
Whehehhee je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja als ik zoeen ding koop komt natuurlijk in februari de nieuwe uit die knettertjegeil is. En als ik 'm niet koop komt -ie pas in juli uit ofzo en dan heb ik tegen die tijd geen geld meer voor EN een iPad EN een nieuwe iPhone want m'n abbo loopt ook nog af dan. En ik denk dat ik zonder 3G kan maar zeker weten doe je dat niet dus WHAAAAARGH!
Ja lekker fris J.quote:
Ja, we leveren die krengen tegenwoordig volledig ingesteld af. Je moet alleen de code op de onderkant overtikken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan moet eerst heel fucking Taiwan de sneeuw niet overleven Swets , blijkbaar goed ding die gaming 2 want zelfs mn broertje computernoob 1ste klas kon hem foutloos aansluiten !
Is het een lange code?!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, we leveren die krengen tegenwoordig volledig ingesteld af. Je moet alleen de code op de onderkant overtikken.
Stomme Steve.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
whehehehe KoM heeft keuzestress....
Klaarkomen J helpt tegen de koppijn ,of niet maar is wel lekker ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ook nog koppijn dus wie weet!
Kijk zie je nou dat redt die net !quote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, we leveren die krengen tegenwoordig volledig ingesteld af. Je moet alleen de code op de onderkant overtikken.
Pfffffffffft!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
8 karakters. Of 12. Ligt aan het model.
Nou die duurste dus .quote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
8 karakters. Of 12. Ligt aan het model.
Neem een zak ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme ik heb trek in chips.
Maar als je draadloze adaptert in de computert WPS ondersteunt is het alleen 2 knopjes indrukken.quote:
Als je toch loopt...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme ik heb trek in chips.
2?!!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar als je draadloze adaptert in de computert WPS ondersteunt is het alleen 2 knopjes indrukken.
Neem gelijk een lekker goudgeel gerstenatje mee ?quote:
Op zn minst ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt dat ik van elk model uit mijn hoofd weet welk algoritme we erin gepleurd hebben??
Ik moet je teleurstellen. Sowieso weet ik niks, ik delegeer alles. Dan schijn je een goed manager te zijn als je "dingen uit handen" kan geven. En dat kan ik heel goed!quote:
Pffft, als dat betekent dat ik 2 knopjes moet indrukken... laat dan maar!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... dat maakt het net een tikkie veiliger.
En wat te knabbelen ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Neem gelijk een lekker goudgeel gerstenatje mee ?
*plop*
Daar heb ik nog wel ergens een leuk boekje over liggenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Sowieso weet ik niks, ik delegeer alles. Dan schijn je een goed manager te zijn als je "dingen uit handen" kan geven. En dat kan ik heel goed!
Ik heb meer trek an wat hartigs J, zo een brok salamiworst ofzoquote:
Ook goed! Of wat oude kaas.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb meer trek an wat hartigs J, zo een brok salamiworst ofzo
Ja of gewoon Nep Oude Kaas (old amsterdam)quote:
Prima. Lik mosterd erbij dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja of gewoon Nep Oude Kaas (old amsterdam)
Mn eetlust wat doe je J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou trouwens ook kunnen gaan voor een doner kebab ofzo.
Oe!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
Daarentegen de vetpan met een doos mora partymix
Ik denk het J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Is Zwets naar de appie voor z'n chips?
Het komt me bekend voor maar vertel gerust. Ik weet dat het oplucht!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Joene het volgende:
Heb ik hier trouwens al is vertelt dat ik jeuk heb an een Anysee E30 Combo Plus ? zo om een mediacentert te bouwen ?
Jottum.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis een cup a soup en een rijstwafel met 20+ smeerkaas geworden.
Nu wil ik het ook!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:12 schreef Joene het volgende:
Nou het is zo een usbreceiver dingetje waar je dus je ziggo kaartje intief ! En omdat het ding softwarematige encryptie doet ken je dus alles whehhee ik bedoel dus alles van Ziggo ontvangen dus. HD / Pron / Film 1 /Sport 1 etc. 254 kanaaltjes ftw ! en als ziggo dan een ander codec gaat gebruiken , update je doen en klaar is klara !
Goed nu ben je officieel Gay.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis een cup a soup en een rijstwafel met 20+ smeerkaas geworden.
Najah ik dus ook J. 130 eurootjes dus. En ik ben ff een mini pctje an het roggelen waar die an kan dus.quote:
Beter gay dan dood.... denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed nu ben je officieel Gay.
ik vreet ff een zak chocolade pepernoten leeg dus. Omdat de vetpan niet anstaat nog.
Ja want sinds 2 maanden ga je opeens dood aan 1x zondigen .quote:Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beter gay dan dood.... denk ik.
Dan komt er dus zeker geen eipet J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ik dus ook J. 130 eurootjes dus. En ik ben ff een mini pctje an het roggelen waar die an kan dus.
Jawel Swets ,maar dan wil ik er ook zo een turkenantenne bij met 4 lnb's,totale plaatje kotst me dan 1,5k om een beetje hip tv te kijken ,terwijl ik het nu voor 300 euro's red.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
is een dreambox nix voor je J. ?
Nah ik test het ff voor je en pots hier mn ervaringen dan ken je alvast ff horen hoe het is dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan komt er dus zeker geen eipet J.
huh? welnee, ci. Dus gewoon ziggo digitaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Jawel Swets ,maar dan wil ik er ook zo een turkenantenne bij met 4 lnb's,totale plaatje kotst me dan 1,5k om een beetje hip tv te kijken ,terwijl ik het nu voor 300 euro's red.
Oh zo nee dan liever pctje met XBMC eropquote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? welnee, ci. Dus gewoon ziggo digitaal.
Dan heb je nog steeds geen CI+ en zit je nog steeds met een aparte decoder voor ziggo. Dreambox doet alles.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh zo nee dan liever pctje met XBMC erop
Check even wat de Anysee doet Swets.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds geen CI+ en zit je nog steeds met een aparte decoder voor ziggo. Dreambox doet alles.
Luxe problemen KoM. Ik heb geen 13e maandquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
In vroeger dagen zou ik gewoon m'n 13e maand stukgooien op een geile gadget ofzo.
Maja. Verantwoordelijkheid enzo ofzo.
Toch wel een bonusje links of rechts?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Luxe problemen KoM. Ik heb geen 13e maand
Ja dat is toch een softcam??quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Check even wat de Anysee doet Swets.
Nope.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Toch wel een bonusje links of rechts?
Oooooohja. Een LCD. Moet er ook maar eens komen volgend jaar. *lijstje aanvult*quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is toch een softcam??
Daarnaast was ik niet erg te spreken over die microPCtjes met een ION en HD content
Ik denk dat ik mn 13e maand maar weer is in niet betaalde rekeningen , auto's of aan spullen die mn vrouw wil kopen uitgeef ofzo ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
In vroeger dagen zou ik gewoon m'n 13e maand stukgooien op een geile gadget ofzo.
Maja. Verantwoordelijkheid enzo ofzo.
Ik ga er vanuit dat er binnenkort een wasmachine, koelkast of auto stukgaat idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn 13e maand maar weer is in niet betaalde rekeningen , auto's of aan spullen die mn vrouw wil kopen uitgeef ofzo ?
Ja wat heb ik aan hardware cam als ziggo volgend jaar naar een nieuw protocol gaat ? lekker nieuwe hardware kopen ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is toch een softcam??
Daarnaast was ik niet erg te spreken over die microPCtjes met een ION en HD content
Daarom daar zijn het tenslotte spullen voor dat zodra je een paar centen op je bank hebt staan dat ze stuk gaan dus. of net nadat je een keer je welverdiende verkansie hebt geboekt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er binnenkort een wasmachine, koelkast of auto stukgaat idd.
Ziggo gaat niet naar een nieuw protocol. Je denkt dat die met tientallen TV leverenciers afspraken gaan verbranden? Daarnaast geeft CI+ ze alle controlle die ze nodig hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja wat heb ik aan hardware cam als ziggo volgend jaar naar een nieuw protocol gaat ? lekker nieuwe hardware kopen ?
Echt he.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom daar zijn het tenslotte spullen voor dat zodra je een paar centen op je bank hebt staan dat ze stuk gaan dus. of net nadat je een keer je welverdiende verkansie hebt geboekt.
Najah in elk geval ik vind die 130 euro met die anysee gezien de recentie's die ik erover lees , en een "klein pctje" dc 7900 USMD wel een prima combi. De pc heb ik nog wel ergens liggen ...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ziggo gaat niet naar een nieuw protocol. Je denkt dat die met tientallen TV leverenciers afspraken gaan verbranden? Daarnaast geeft CI+ ze alle controlle die ze nodig hebben.
Preciesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he.. Elke keer als je wat extra's bij elkaar hebt gesprokkelt...
.
Dan ga ik voor de vaatwasser?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
PreciesMaar gelukkig krijgen mijn vrouw en ik allebei een 13e maand dus ik ben benieuwd wat er stuk gaat J. Misschien kunnen we een pooltje opzetten ?
Nouja mager is het hier gelukkig niet maar de periode van de ene gadget na de andere is wel voorbij (en maar goed ook wellichtquote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier zijn de 7 iets magerdere jaren bijna over godzijdank.
Das zo ongeveer het enige waar nog garantie op zit Jquote:
Oehja die zou mooi zijn want we hebben de servicebeurt uitgesteld naar januari dus dan zal -ie wel eind december stuk gaan en dat het dan onze eigen schuld is ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Das zo ongeveer het enige waar nog garantie op zit J
Ik zet zelf eigenlijk in op de CV ofzo.
Die van ons is nog door Hitler zelf gemaakt en die zouden we in oktober ff vervangen voor 2200 euro's maar toen ging er uiteraard een auto redelijk stuk. Dus najah nog ff 1 wintertje je ken het wel... geen servicebeurtje natuurlijk op de cv dus ik verwacht gewoon dat die er mee stopt op de koudste dag van de aankomende 300 jaar ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oehja die zou mooi zijn want we hebben de servicebeurt uitgesteld naar januari dus dan zal -ie wel eind december stuk gaan en dat het dan onze eigen schuld is ofzo.
Ik zei ook bewust 'iets magerder'quote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja mager is het hier gelukkig niet maar de periode van de ene gadget na de andere is wel voorbij (en maar goed ook wellicht). Heb nu een vast budget per maand voor dat soort dingen en als het wat groter moet zijn moet ik er gewoon een paar maanden voor sparen, lijkt me heel normaal.
Maar goed heb verder weinig geduld op dat vlak dus gaat niet altijd goed.
Dan bel ik gewoon de woningstichting.... Behalve in voorthuizen natuurlijk. Daar kan ik dan gewoon de hele vloer vervangen omdat de meuk naar de klote is gevroren. Ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Die van ons is nog door Hitler zelf gemaakt en die zouden we in oktober ff vervangen voor 2200 euro's maar toen ging er uiteraard een auto redelijk stuk. Dus najah nog ff 1 wintertje je ken het wel... geen servicebeurtje natuurlijk op de cv dus ik verwacht gewoon dat die er mee stopt op de koudste dag van de aankomende 300 jaar ofzo.
Ja je mot wel weten of die Ipad ken connecten met je wifi routertquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zei ook bewust 'iets magerder'En ik kan me eigenlijk nog wel direct de gadgets veroorloven die ik wil, maar ik ben sowieso altijd al van het voor me uitschuiven en overwegen of ik het wel echt nodig heb. Daarnaast kan ik meestal erg makkelijk over gadgets beschikken ivm m'n werk.
Ik zou het gewoon doen als ik een eigen huis had. Doe ik over een jaar of 5 ook in Voorthuizen als ik die hut dan nog heb.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
Ik zit overigens sterk te denken aan CV ketel huren voor 60 maanden van 30 euro per maand bij de NUON inclusief service.
Ik was het ook van plan dus Swets.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik een eigen huis had. Doe ik over een jaar of 5 ook in Voorthuizen als ik die hut dan nog heb.
Meer voor de software ontwikkeling. Er licht nu een iPad en een Galaxy tab ter beschikking.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja je mot wel weten of die Ipad ken connecten met je wifi routert
Ik heb 10 jaar lang meegedaan met de staats J, met 5 hele loten inc Jackpot en ben er geen euro rijker van geworden ik ben er onlangs meegestopt dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
Een loterij winnen zit er ook vast niet in want dan moet je er aan meedoen ofzo.
Ja dan snap ik dat je de koopkriebels onder bedwang kunt houden!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer voor de software ontwikkeling. Er licht nu een iPad en een Galaxy tab ter beschikking.
Ow en we hebben sinds kort een xbox, wii en PS3.
Ik zit ff te rekenen, das dan 1800 euries. Inc. onderhoud. Das goedkoper dan een nieuwe ketel kopen en installeren? En je hebt over 5 jaar weer de kans een nieuwere, zuinigere ketel te nemen?quote:
Jawel hoor. Wel wat kinderziektes en het probleem is dat er voor android geen specifieke tab apps worden ontwikkeld. Vind 'm voor het formaat wel erg zwaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dan snap ik dat je de koopkriebels onder bedwang kunt houden!.
Is die Tab wat?
Onbewust heb ik al wel besloten om de iPad 2 af te wachten hoor. Maar ergens zoek ik nog een excuus voor deze.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja... denk niet dat Apple nog een half jaar wacht met de introductie van een nieuwe iPad eigenlijk.
Preciesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit ff te rekenen, das dan 1800 euries. Inc. onderhoud. Das goedkoper dan een nieuwe ketel kopen en installeren? En je hebt over 5 jaar weer de kans een nieuwere, zuinigere ketel te nemen?
HiepHoi een tientje gratis groente en een tafellaken ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed gelukkig is het binnenkort weer kerstpakketten tijd mannen.
Je weet het J. Je leven is niet compleet zonder een CV ketel van jezelf!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Preciesalleen hij wordt nooit van jezelf
Ik hoop er nog 1 te krijgen voor prive gebruik eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Onbewust heb ik al wel besloten om de iPad 2 af te wachten hoor. Maar ergens zoek ik nog een excuus voor deze.. (Zoals het feit dat ik iPPi er vast wel blij mee maak als ik dan over een paar maanden de 2 koop).
Ik dacht eerder een fles chateau migraine en een blik knakworstjes?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
HiepHoi een tientje gratis groente en een tafellaken ?
Mwah hoop gezeik van andere huiseigenaren die zeggen dat het lastig is met je huisverkopen ,maar dat wil ik toch niet , plus contract is overdraagbaar ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet het J. Je leven is niet compleet zonder een CV ketel van jezelf!
En een pakje bolsius waxinelichtjesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een fles chateau migraine en een blik knakworstjes?
AbnAmro heeft best goedkoop geld te leen swets.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, ik moet over een maand of 4 nog ff een auto aftikken.
Ik zou het nuon vragen of je dan wellicht de ketel kan meenemen naar je nieuwe huis tegen een geringe verhuisvergoeding ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah hoop gezeik van andere huiseigenaren die zeggen dat het lastig is met je huisverkopen ,maar dat wil ik toch niet , plus contract is overdraagbaar ?
Ruilen ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een fles chateau migraine en een blik knakworstjes?
Die mogen thuis niet neuken J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
Wat doen mensen die geen gadgetverslaving hebben met hun geld? Ik neem aan dat het daar ook opgaat, maar waaraan?.
Vakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
Wat doen mensen die geen gadgetverslaving hebben met hun geld? Ik neem aan dat het daar ook opgaat, maar waaraan?.
Lenenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
AbnAmro heeft best goedkoop geld te leen swets.
Ja zoiets of afkopen weet ik veel , maar ik zie het "probleem" niet zo wat de massa blijkbaar wel ziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het nuon vragen of je dan wellicht de ketel kan meenemen naar je nieuwe huis tegen een geringe verhuisvergoeding ofzo?
Ach Swets, 2 ton hypotheek , 15k bij het ibg van vrouwlief en een pljte !quote:
Ken je hendig sjiek geslipte megane's van kopen J.quote:
Met zoeen stuurkolom die het elk moment kan begeven en je dan 1500 euro kost?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je hendig sjiek geslipte megane's van kopen J.
Waarvoor je dan een pltje erbij neemt om het te fixen ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met zoeen stuurkolom die het elk moment kan begeven en je dan 1500 euro kost?
En dat de volgende maand dan de hele versnellingsbak naar de kloten is?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarvoor je dan een pltje erbij neemt om het te fixen ?
Is dat je overkomen j ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dat de volgende maand dan de hele versnellingsbak naar de kloten is?
Nou ja, ik heb die hut op de veluwe dmv een erfenis. En dat is het toch wel. We gaan nu wellicht in het voorjaar samen voorzichtig 5 dagen naar Madeira ofzo, maar dan is het toch echt op.quote:
Klinkt zoals mijn auto's J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee maar erg ongeloofwaardig was het niet he?
Ik een hypotheek van 27K. Enne.... thats it.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach Swets, 2 ton hypotheek , 15k bij het ibg van vrouwlief en een pljte !
Oh ok. Maar jullie zijn ook met z'n 5-en natuurlijk, dat hakt er wel in. Wij willen toch wel echt op vakantie elk jaar. Alhoewel het de afgelopen paar jaar een beetje wisselend is geweest met zoeen ukkie maar tijdje terug wel naar Kreta geweest dus. Komend jaar willen we eigenlijk ook weer wat verder weg, laatste keer dat het buiten de schoolvakantie kan...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb die hut op de veluwe dmv een erfenis. En dat is het toch wel. We gaan nu wellicht in het voorjaar samen voorzichtig 5 dagen naar Madeira ofzo, maar dan is het toch echt op.
Whehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik een hypotheek van 27K. Enne.... thats it.
Ahja. Alhoewel dat soort dingen tóch niet uitvoerbaar zijn met van die kleine hellhounds erbij S.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
En mijn niet gadget geile (kinderloze) collega's gaan bv 4 weken naar Nieuw Zeeland. Of een maand island hoppen in Polynesie of 3 weken duiken op de seychellen
Vooral voorthuizen neemt een flinke hap uit het vakantie budget. Kost toch elke maand een meier of 2, 2 en een half.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh ok. Maar jullie zijn ook met z'n 5-en natuurlijk, dat hakt er wel in. Wij willen toch wel echt op vakantie elk jaar. Alhoewel het de afgelopen paar jaar een beetje wisselend is geweest met zoeen ukkie maar tijdje terug wel naar Kreta geweest dus. Komend jaar willen we eigenlijk ook weer wat verder weg, laatste keer dat het buiten de schoolvakantie kan...
En ik ben 10 jaar ouder hequote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe
Heerlijk lijkt me dat , maarja 2 ton voor een huis is niks , mn vrouw leerde ik kennen met ibg shiten die laat je er ook niet voor staan
En een pltje om wat omstandigheden helaas .Gelukkig is die bijna afbetaald
Het is een investering in je toekomst, zeiden ze toen we dit huis kochten.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik ben 10 jaar ouder heIn 10 jaar kan je je IBG ook afbetaald hebben. En ik heb natuurlijk geen eigen woning.
IBG is over 10 jaar wel betaald mag ik hopen ja, die PL zal er dan wel opnieuw zijn ofzo voor alles wat ik nu niet kan sparen ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik ben 10 jaar ouder heIn 10 jaar kan je je IBG ook afbetaald hebben. En ik heb natuurlijk geen eigen woning. En ik kwam met iets van 2.5K studieschuld van school en als ik dat in 1 keer terug betaalde werd de helft kwijtgescholden
Dat klopt. Goedkopere heb je geen vakantie. En ik zit er prima in de zomer. Beetje fietsen, beetje zwemmen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Joene het volgende:
Als je er de hele zomer heen gaat danwel veel weekenden en wat weekjes in de zomer is het relatief goedkoop swets
Zelfde adviseur als ik J ? 2007 ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is een investering in je toekomst, zeiden ze toen we dit huis kochten.
Een jaar later pleurde de markt in elkaar..
Sp... spa...? Sparen...?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Joene het volgende:
[..]
IBG is over 10 jaar wel betaald mag ik hopen ja, die PL zal er dan wel opnieuw zijn ofzo voor alles wat ik nu niet kan sparen ofzo
Ja jammer van die gelovige teringzooi maar verder prima omgeving als het weer een beetje meezit.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt. Goedkopere heb je geen vakantie. En ik zit er prima in de zomer. Beetje fietsen, beetje zwemmen.
Ja dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sp... spa...? Sparen...?
#DOESNOTCOMPUTE#
Iets later nog J. Nog wel voor een redelijk gunstige rente (gelijk 30 jaar vast laten pletteren) maar toch.quote:
Mjah die zag je toch wel een beetje aankomen J. En ik denk eerlijk gezegd dat de bodem nog (lang) niet in zicht is.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is een investering in je toekomst, zeiden ze toen we dit huis kochten.
Een jaar later pleurde de markt in elkaar..
Ik heb gelukkig 5 jaar gedaan J, 2012 loopt die af dus in 2011 nieuwe hypotheek voor minder centen want rente is nu gunstig en dan 30 jaar voor 5% ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Iets later nog J. Nog wel voor een redelijk gunstige rente (gelijk 30 jaar vast laten pletteren) maar toch.
Ik interesseer me d'r geen hol voor S. Ik wil gewoon een dak boven m'n hoofd zonder ervoor krom te liggen en dat is redelijk gelukt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah die zag je toch wel een beetje aankomen J.
Daar hebben wij dus dat huis voorquote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Wij sparen zelfs nog. 50 euro per kind per maand ofzo.
Nou precies, zo moet je het ook zien. En over 30 jaar zit je door de inflatie toch altijd goed mbt de waarde en rest hypotheek.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik interesseer me d'r geen hol voor S. Ik wil gewoon een dak boven m'n hoofd zonder ervoor krom te liggen en dat is redelijk gelukt.
De toekomst J een bult stenen !quote:Op woensdag 8 december 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar hebben wij dus dat huis voor.
Hey als m'n ouders nou eens hun huis verkopen ofzo! Die hebben het ooit voor 70.000 gulden gekocht en het kreng is nu 2,5 ton in euros waard. Kan er vast een iPad of 2 af!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar hebben wij dus dat huis voor.
Mn schoonvader 1 ton guldens , taxatie vorig jaar 4,5 ton euro's , Rosmalen FTW !quote:Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hey als m'n ouders nou eens hun huis verkopen ofzo! Die hebben het ooit voor 70.000 gulden gekocht en het kreng is nu 2,5 ton in euros waard. Kan er vast een iPad of 2 af!
Dat zullen wij niet mee gaan maken J.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Mn schoonvader 1 ton guldens , taxatie vorig jaar 4,5 ton euro's , Rosmalen FTW !
Ok langzaam beginnen, opbouwen en denk aan het vrouwtje he!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
Maar goed nu echt pleituh , want anders wor er niet geneukt denk ik.
Ik denk dat het voor jou ook wel meevalt, zo hard zal de afbraak van het stelsel niet gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso hebben jullie met ene beetje mazzel een behoorlijke oude dag door je woning. Dat is wel weer iets wat mij zorgen baart. Maar ja, tis niet alsof ik nu ff geld opzij kan leggen voor een zorgeloze oude dag.
trustuh!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
Maar goed nu echt pleituh , want anders wor er niet geneukt denk ik.
Bedankt voor de tip, ik ga !quote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok langzaam beginnen, opbouwen en denk aan het vrouwtje he!
Gelukkig niet echt glad.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:05 schreef KingOfMars het volgende:
Zo weer goedgekeurd bij de doc: bloeddruk ok, suiker ok, gewicht -7 kilo... Kan er weer ff tegen! Nu ff ontbijten, koffie en brood smeren. En dan de auto in.
Hier wat natte sneeuw verder niet heel spectaculair ookquote:Op donderdag 9 december 2010 08:13 schreef KingOfMars het volgende:
Nee, ben lopend naar de ha gegaan maar het zag er niet echt spannend uit. Volgens mij is het nu gewoon aan het dooien ook want al het ijs is zacht aan het worden en de bomen waren aan het druppelen.
Gelukkig op mijn stuk snelweg ook niet veel aan de hand zo te zien.
Check vid.nlquote:Op donderdag 9 december 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
Ok ik denk ik refresh nu.nl nog een keer staat er opeens 8km file.
Wtf.
Succes J. tot over 3 uur.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, TomTom, ANWB, VID en Nu.nl zeggen allemaal wat anders.. Ach, ik ga er gewoon instaan.
Nice !quote:Op donderdag 9 december 2010 09:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben er!
Incl, ijskrabben, tanken en een beetje file. Weinig aan de hand idd.
KROELE!!!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
TALIE! KROELE!!
*vlijt hoofd tegen boezem*
Ook alquote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef KingOfMars het volgende:
*in slaap sukkelt en kwijlt over Talie's jesters*
En daar is kwijlen nog het minste wat je kan overkomen!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook al
Ik word wat onder gekwijld. En ik krijg er straks nog eentje bij.
Ze slaapt al net als dr papa met dr mond openquote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En daar is kwijlen nog het minste wat je kan overkomen!
Nee beter alleen geil das wel ok !quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben ziek en geil. En das geen beste combinatie geloof ik.
ZIEDDE GIJ DAN NIET DAT WIJ GODVERREDOMME AAN HET WERK ZIJN!!!!!111quote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
Maar zometeen , de opmerking BLIJF GODVERDOMME VAN MN BIER AF !
Is wel ff leuk
Verrekte MONGOLquote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
ZIEDDE GIJ DAN NIET DAT WIJ GODVERREDOMME AAN HET WERK ZIJN!!!!!111
Ik hou dr van J , zo van die grove humor dus he.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef KingOfMars het volgende:
KENDE ZEKER WEL EEN PAAR HALVE LITERS IN KWIJT J!
Zo Samen in de bios met een blik schultenbrau ?quote:
En d'ne aussie aan jonge!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo Samen in de bios met een blik schultenbrau ?
Nou idd.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
Dat duurt godverredomme lang man, die reclame!
Gewoon omdat het dan financieel haalbaar is ?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met mijn agenda ergens in 2025 ofzo.
Omdat ik eerder geen tijd heb kut!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon omdat het dan financieel haalbaar is ?
Oh das GVD mooi KUT J dan is die uit de bios dusquote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat ik eerder geen tijd heb kut!
Ik ken GVD OOK reizen KUT.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
En omdat jij zo'n takke eind weg woont met uwen bakkes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |