Ze slaapt al net als dr papa met dr mond openquote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En daar is kwijlen nog het minste wat je kan overkomen!
Nee beter alleen geil das wel ok !quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben ziek en geil. En das geen beste combinatie geloof ik.
ZIEDDE GIJ DAN NIET DAT WIJ GODVERREDOMME AAN HET WERK ZIJN!!!!!111quote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
Maar zometeen , de opmerking BLIJF GODVERDOMME VAN MN BIER AF !
Is wel ff leuk
Verrekte MONGOLquote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
ZIEDDE GIJ DAN NIET DAT WIJ GODVERREDOMME AAN HET WERK ZIJN!!!!!111
Ik hou dr van J , zo van die grove humor dus he.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef KingOfMars het volgende:
KENDE ZEKER WEL EEN PAAR HALVE LITERS IN KWIJT J!
Zo Samen in de bios met een blik schultenbrau ?quote:
En d'ne aussie aan jonge!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo Samen in de bios met een blik schultenbrau ?
Nou idd.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
Dat duurt godverredomme lang man, die reclame!
Gewoon omdat het dan financieel haalbaar is ?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met mijn agenda ergens in 2025 ofzo.
Omdat ik eerder geen tijd heb kut!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon omdat het dan financieel haalbaar is ?
Oh das GVD mooi KUT J dan is die uit de bios dusquote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat ik eerder geen tijd heb kut!
Ik ken GVD OOK reizen KUT.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
En omdat jij zo'n takke eind weg woont met uwen bakkes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |