Ik heb gelukkig 5 jaar gedaan J, 2012 loopt die af dus in 2011 nieuwe hypotheek voor minder centen want rente is nu gunstig en dan 30 jaar voor 5% ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Iets later nog J. Nog wel voor een redelijk gunstige rente (gelijk 30 jaar vast laten pletteren) maar toch.
Ik interesseer me d'r geen hol voor S. Ik wil gewoon een dak boven m'n hoofd zonder ervoor krom te liggen en dat is redelijk gelukt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah die zag je toch wel een beetje aankomen J.
Daar hebben wij dus dat huis voorquote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Wij sparen zelfs nog. 50 euro per kind per maand ofzo.
Nou precies, zo moet je het ook zien. En over 30 jaar zit je door de inflatie toch altijd goed mbt de waarde en rest hypotheek.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik interesseer me d'r geen hol voor S. Ik wil gewoon een dak boven m'n hoofd zonder ervoor krom te liggen en dat is redelijk gelukt.
De toekomst J een bult stenen !quote:Op woensdag 8 december 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar hebben wij dus dat huis voor.
Hey als m'n ouders nou eens hun huis verkopen ofzo! Die hebben het ooit voor 70.000 gulden gekocht en het kreng is nu 2,5 ton in euros waard. Kan er vast een iPad of 2 af!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar hebben wij dus dat huis voor.
Mn schoonvader 1 ton guldens , taxatie vorig jaar 4,5 ton euro's , Rosmalen FTW !quote:Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hey als m'n ouders nou eens hun huis verkopen ofzo! Die hebben het ooit voor 70.000 gulden gekocht en het kreng is nu 2,5 ton in euros waard. Kan er vast een iPad of 2 af!
Dat zullen wij niet mee gaan maken J.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Mn schoonvader 1 ton guldens , taxatie vorig jaar 4,5 ton euro's , Rosmalen FTW !
Ok langzaam beginnen, opbouwen en denk aan het vrouwtje he!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
Maar goed nu echt pleituh , want anders wor er niet geneukt denk ik.
Ik denk dat het voor jou ook wel meevalt, zo hard zal de afbraak van het stelsel niet gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso hebben jullie met ene beetje mazzel een behoorlijke oude dag door je woning. Dat is wel weer iets wat mij zorgen baart. Maar ja, tis niet alsof ik nu ff geld opzij kan leggen voor een zorgeloze oude dag.
trustuh!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
Maar goed nu echt pleituh , want anders wor er niet geneukt denk ik.
Bedankt voor de tip, ik ga !quote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok langzaam beginnen, opbouwen en denk aan het vrouwtje he!
Gelukkig niet echt glad.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:05 schreef KingOfMars het volgende:
Zo weer goedgekeurd bij de doc: bloeddruk ok, suiker ok, gewicht -7 kilo... Kan er weer ff tegen! Nu ff ontbijten, koffie en brood smeren. En dan de auto in.
Hier wat natte sneeuw verder niet heel spectaculair ookquote:Op donderdag 9 december 2010 08:13 schreef KingOfMars het volgende:
Nee, ben lopend naar de ha gegaan maar het zag er niet echt spannend uit. Volgens mij is het nu gewoon aan het dooien ook want al het ijs is zacht aan het worden en de bomen waren aan het druppelen.
Gelukkig op mijn stuk snelweg ook niet veel aan de hand zo te zien.
Check vid.nlquote:Op donderdag 9 december 2010 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
Ok ik denk ik refresh nu.nl nog een keer staat er opeens 8km file.
Wtf.
Succes J. tot over 3 uur.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, TomTom, ANWB, VID en Nu.nl zeggen allemaal wat anders.. Ach, ik ga er gewoon instaan.
Nice !quote:Op donderdag 9 december 2010 09:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben er!
Incl, ijskrabben, tanken en een beetje file. Weinig aan de hand idd.
KROELE!!!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
TALIE! KROELE!!
*vlijt hoofd tegen boezem*
Ook alquote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef KingOfMars het volgende:
*in slaap sukkelt en kwijlt over Talie's jesters*
En daar is kwijlen nog het minste wat je kan overkomen!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook al
Ik word wat onder gekwijld. En ik krijg er straks nog eentje bij.
Ze slaapt al net als dr papa met dr mond openquote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En daar is kwijlen nog het minste wat je kan overkomen!
Nee beter alleen geil das wel ok !quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben ziek en geil. En das geen beste combinatie geloof ik.
ZIEDDE GIJ DAN NIET DAT WIJ GODVERREDOMME AAN HET WERK ZIJN!!!!!111quote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
Maar zometeen , de opmerking BLIJF GODVERDOMME VAN MN BIER AF !
Is wel ff leuk
Verrekte MONGOLquote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
ZIEDDE GIJ DAN NIET DAT WIJ GODVERREDOMME AAN HET WERK ZIJN!!!!!111
Ik hou dr van J , zo van die grove humor dus he.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:43 schreef KingOfMars het volgende:
KENDE ZEKER WEL EEN PAAR HALVE LITERS IN KWIJT J!
Zo Samen in de bios met een blik schultenbrau ?quote:
En d'ne aussie aan jonge!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo Samen in de bios met een blik schultenbrau ?
Nou idd.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
Dat duurt godverredomme lang man, die reclame!
Gewoon omdat het dan financieel haalbaar is ?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met mijn agenda ergens in 2025 ofzo.
Omdat ik eerder geen tijd heb kut!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon omdat het dan financieel haalbaar is ?
Oh das GVD mooi KUT J dan is die uit de bios dusquote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat ik eerder geen tijd heb kut!
Ik ken GVD OOK reizen KUT.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
En omdat jij zo'n takke eind weg woont met uwen bakkes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |