Ik zit ff te rekenen, das dan 1800 euries. Inc. onderhoud. Das goedkoper dan een nieuwe ketel kopen en installeren? En je hebt over 5 jaar weer de kans een nieuwere, zuinigere ketel te nemen?quote:
Jawel hoor. Wel wat kinderziektes en het probleem is dat er voor android geen specifieke tab apps worden ontwikkeld. Vind 'm voor het formaat wel erg zwaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dan snap ik dat je de koopkriebels onder bedwang kunt houden!.
Is die Tab wat?
Onbewust heb ik al wel besloten om de iPad 2 af te wachten hoor. Maar ergens zoek ik nog een excuus voor deze.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja... denk niet dat Apple nog een half jaar wacht met de introductie van een nieuwe iPad eigenlijk.
Preciesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zit ff te rekenen, das dan 1800 euries. Inc. onderhoud. Das goedkoper dan een nieuwe ketel kopen en installeren? En je hebt over 5 jaar weer de kans een nieuwere, zuinigere ketel te nemen?
HiepHoi een tientje gratis groente en een tafellaken ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed gelukkig is het binnenkort weer kerstpakketten tijd mannen.
Je weet het J. Je leven is niet compleet zonder een CV ketel van jezelf!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Preciesalleen hij wordt nooit van jezelf
Ik hoop er nog 1 te krijgen voor prive gebruik eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Onbewust heb ik al wel besloten om de iPad 2 af te wachten hoor. Maar ergens zoek ik nog een excuus voor deze.. (Zoals het feit dat ik iPPi er vast wel blij mee maak als ik dan over een paar maanden de 2 koop).
Ik dacht eerder een fles chateau migraine en een blik knakworstjes?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
HiepHoi een tientje gratis groente en een tafellaken ?
Mwah hoop gezeik van andere huiseigenaren die zeggen dat het lastig is met je huisverkopen ,maar dat wil ik toch niet , plus contract is overdraagbaar ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet het J. Je leven is niet compleet zonder een CV ketel van jezelf!
En een pakje bolsius waxinelichtjesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een fles chateau migraine en een blik knakworstjes?
AbnAmro heeft best goedkoop geld te leen swets.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, ik moet over een maand of 4 nog ff een auto aftikken.
Ik zou het nuon vragen of je dan wellicht de ketel kan meenemen naar je nieuwe huis tegen een geringe verhuisvergoeding ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah hoop gezeik van andere huiseigenaren die zeggen dat het lastig is met je huisverkopen ,maar dat wil ik toch niet , plus contract is overdraagbaar ?
Ruilen ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een fles chateau migraine en een blik knakworstjes?
Die mogen thuis niet neuken J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
Wat doen mensen die geen gadgetverslaving hebben met hun geld? Ik neem aan dat het daar ook opgaat, maar waaraan?.
Vakantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
Wat doen mensen die geen gadgetverslaving hebben met hun geld? Ik neem aan dat het daar ook opgaat, maar waaraan?.
Lenenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
AbnAmro heeft best goedkoop geld te leen swets.
Ja zoiets of afkopen weet ik veel , maar ik zie het "probleem" niet zo wat de massa blijkbaar wel ziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het nuon vragen of je dan wellicht de ketel kan meenemen naar je nieuwe huis tegen een geringe verhuisvergoeding ofzo?
Ach Swets, 2 ton hypotheek , 15k bij het ibg van vrouwlief en een pljte !quote:
Ken je hendig sjiek geslipte megane's van kopen J.quote:
Met zoeen stuurkolom die het elk moment kan begeven en je dan 1500 euro kost?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je hendig sjiek geslipte megane's van kopen J.
Waarvoor je dan een pltje erbij neemt om het te fixen ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met zoeen stuurkolom die het elk moment kan begeven en je dan 1500 euro kost?
En dat de volgende maand dan de hele versnellingsbak naar de kloten is?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarvoor je dan een pltje erbij neemt om het te fixen ?
Is dat je overkomen j ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dat de volgende maand dan de hele versnellingsbak naar de kloten is?
Nou ja, ik heb die hut op de veluwe dmv een erfenis. En dat is het toch wel. We gaan nu wellicht in het voorjaar samen voorzichtig 5 dagen naar Madeira ofzo, maar dan is het toch echt op.quote:
Klinkt zoals mijn auto's J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee maar erg ongeloofwaardig was het niet he?
Ik een hypotheek van 27K. Enne.... thats it.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach Swets, 2 ton hypotheek , 15k bij het ibg van vrouwlief en een pljte !
Oh ok. Maar jullie zijn ook met z'n 5-en natuurlijk, dat hakt er wel in. Wij willen toch wel echt op vakantie elk jaar. Alhoewel het de afgelopen paar jaar een beetje wisselend is geweest met zoeen ukkie maar tijdje terug wel naar Kreta geweest dus. Komend jaar willen we eigenlijk ook weer wat verder weg, laatste keer dat het buiten de schoolvakantie kan...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb die hut op de veluwe dmv een erfenis. En dat is het toch wel. We gaan nu wellicht in het voorjaar samen voorzichtig 5 dagen naar Madeira ofzo, maar dan is het toch echt op.
Whehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik een hypotheek van 27K. Enne.... thats it.
Ahja. Alhoewel dat soort dingen tóch niet uitvoerbaar zijn met van die kleine hellhounds erbij S.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
En mijn niet gadget geile (kinderloze) collega's gaan bv 4 weken naar Nieuw Zeeland. Of een maand island hoppen in Polynesie of 3 weken duiken op de seychellen
Vooral voorthuizen neemt een flinke hap uit het vakantie budget. Kost toch elke maand een meier of 2, 2 en een half.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh ok. Maar jullie zijn ook met z'n 5-en natuurlijk, dat hakt er wel in. Wij willen toch wel echt op vakantie elk jaar. Alhoewel het de afgelopen paar jaar een beetje wisselend is geweest met zoeen ukkie maar tijdje terug wel naar Kreta geweest dus. Komend jaar willen we eigenlijk ook weer wat verder weg, laatste keer dat het buiten de schoolvakantie kan...
En ik ben 10 jaar ouder hequote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe
Heerlijk lijkt me dat , maarja 2 ton voor een huis is niks , mn vrouw leerde ik kennen met ibg shiten die laat je er ook niet voor staan
En een pltje om wat omstandigheden helaas .Gelukkig is die bijna afbetaald
Het is een investering in je toekomst, zeiden ze toen we dit huis kochten.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik ben 10 jaar ouder heIn 10 jaar kan je je IBG ook afbetaald hebben. En ik heb natuurlijk geen eigen woning.
IBG is over 10 jaar wel betaald mag ik hopen ja, die PL zal er dan wel opnieuw zijn ofzo voor alles wat ik nu niet kan sparen ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik ben 10 jaar ouder heIn 10 jaar kan je je IBG ook afbetaald hebben. En ik heb natuurlijk geen eigen woning. En ik kwam met iets van 2.5K studieschuld van school en als ik dat in 1 keer terug betaalde werd de helft kwijtgescholden
Dat klopt. Goedkopere heb je geen vakantie. En ik zit er prima in de zomer. Beetje fietsen, beetje zwemmen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Joene het volgende:
Als je er de hele zomer heen gaat danwel veel weekenden en wat weekjes in de zomer is het relatief goedkoop swets
Zelfde adviseur als ik J ? 2007 ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is een investering in je toekomst, zeiden ze toen we dit huis kochten.
Een jaar later pleurde de markt in elkaar..
Sp... spa...? Sparen...?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Joene het volgende:
[..]
IBG is over 10 jaar wel betaald mag ik hopen ja, die PL zal er dan wel opnieuw zijn ofzo voor alles wat ik nu niet kan sparen ofzo
Ja jammer van die gelovige teringzooi maar verder prima omgeving als het weer een beetje meezit.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt. Goedkopere heb je geen vakantie. En ik zit er prima in de zomer. Beetje fietsen, beetje zwemmen.
Ja dat dusquote:Op woensdag 8 december 2010 21:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sp... spa...? Sparen...?
#DOESNOTCOMPUTE#
Iets later nog J. Nog wel voor een redelijk gunstige rente (gelijk 30 jaar vast laten pletteren) maar toch.quote:
Mjah die zag je toch wel een beetje aankomen J. En ik denk eerlijk gezegd dat de bodem nog (lang) niet in zicht is.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is een investering in je toekomst, zeiden ze toen we dit huis kochten.
Een jaar later pleurde de markt in elkaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |