Talie schijnt nog een puik paar in de aanbieding te hebben, whehehehehehehehhee.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar zijn god god godverredomme de jesters??
Kijk eens tussen je buik en 1 van je kinnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar zijn god god godverredomme de jesters??
Afspraken zijn voor newbies, JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kreadinges kan er ook niet zoveel aan doen dat-ie maar één keer per halfjaar voldoende geld heeft voor zijn prepaidinternetdongle en dientengevolge niet van alle regelementen en [stilzwijgende afspraken] op de hoogte is.
Die worden steeds kleiner. Gezeik dat diabetes.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kijk eens tussen je buik en 1 van je kinnen.
Ik heb wel is gehoord dat het voor 450 euro echt fantastisch is J.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hoor er ook slechte verhalen over.
Ze zijn niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Talie schijnt nog een puik paar in de aanbieding te hebben, whehehehehehehehhee.
Je mag ze niet kopen en al helemaal niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel eerst wellutsig tijpen over je volle jesters die op knappen staan, en dan vervolgens ze niet in de aanbieding doen, een schande is het!
Oh, ze mogen zeker alleen getetst worden, en niet gekocht?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:00 schreef Tally het volgende:
Je mag ze niet kopen en al helemaal niet in de aanbieding
Luxeproblemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Joene het volgende:
Fijn ict problemen op de vestiging in uden
Enorm JK , wacht maar tot je morgen geen groente in de supermarkt vind.quote:
Maar dat ga ik voorkomen natuurlijk dus geen nood JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Enorm JK , wacht maar tot je morgen geen groente in de supermarkt vind.
Graag gedaan JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bedankt J.
Uiteraard betrek ik mijn groenten uitsluitend van biodynamische linkse goelags, maar toch bedankt.
Is die vorstelijke loonsverhoging van je toch nog ergens goed voor.quote:
Was dat ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
opendozenwinkel.nl
In de Zwartjanstraat
Je stuurt hem wel naar een fout adresquote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
opendozenwinkel.nl
In de Zwartjanstraat
De website geeft een ander adres ?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er fout aan? discountertje in rotterdam. Hebben momenteel simlock vrije 3G 64GB iPads voor 749,- geloof ik.
nee? http://opendozenwinkel.nlquote:
Nu?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Joene het volgende:
Wanneer gaan Anonymous&Wikileaks fok! platgooien denk je ?
Ik retweet hem ff J. Dan blijven morgen die lui lekker thuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef KingOfMars het volgende:
Anders geef je ff een spitsalarm af ofzo.
En ik moet morgenochtend eerst naar de doktert dus kan pas lekker laat de weg op! Heerlijk!!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik retweet hem ff J. Dan blijven morgen die lui lekker thuis.
hetnieuwewerken J.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ik moet morgenochtend eerst naar de doktert dus kan pas lekker laat de weg op! Heerlijk!!
Alsof die komen opdagen J zo met dat kolere weer.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja handig als je gewoon afspraken hebt enzo.
Nouja ik zie wel. Als ik er geen zin an heb doe ik het niet. En ik weet ook al niet meer of ze morgen suiker gaan prikken dus heb geen idee of ik nuchter (whehehe) moet komen of niet dus op de gok maar niet ontbijten dan... Zucht!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof die komen opdagen J zo met dat kolere weer.
Leg dat die bloedjes van kinderen maar eens uit, dat papa door het knipperen met zijn ogen communiceert met de buitenwereld zodat een stel puisterige nerds draadloos kunnen gamen als het 35 graden is buiten!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal wel weer gewoon mijn leven gaan wagen. Kan natuurlijk niet zo zijn dat er in het voorjaar geen routerts meer zijn!
Dan moet eerst heel fucking Taiwan de sneeuw niet overleven Swets , blijkbaar goed ding die gaming 2 want zelfs mn broertje computernoob 1ste klas kon hem foutloos aansluiten !quote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal wel weer gewoon mijn leven gaan wagen. Kan natuurlijk niet zo zijn dat er in het voorjaar geen routerts meer zijn!
Nou Nou Nou wat hebbie het zwaar men.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja ik zie wel. Als ik er geen zin an heb doe ik het niet. En ik weet ook al niet meer of ze morgen suiker gaan prikken dus heb geen idee of ik nuchter (whehehe) moet komen of niet dus op de gok maar niet ontbijten dan... Zucht!
Hoezo twijfel je ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. #twijfelalom.
Ik heb er gewoon de kracht niet voor J!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou Nou Nou wat hebbie het zwaar men.
Misschien moet je ff een potje stevig wippen Jquote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon de kracht niet voor J!
Nouja als ik zoeen ding koop komt natuurlijk in februari de nieuwe uit die knettertjegeil is. En als ik 'm niet koop komt -ie pas in juli uit ofzo en dan heb ik tegen die tijd geen geld meer voor EN een iPad EN een nieuwe iPhone want m'n abbo loopt ook nog af dan. En ik denk dat ik zonder 3G kan maar zeker weten doe je dat niet dus WHAAAAARGH!quote:
Met dit weer?!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je ff een potje stevig wippen J
Whehehhee je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja als ik zoeen ding koop komt natuurlijk in februari de nieuwe uit die knettertjegeil is. En als ik 'm niet koop komt -ie pas in juli uit ofzo en dan heb ik tegen die tijd geen geld meer voor EN een iPad EN een nieuwe iPhone want m'n abbo loopt ook nog af dan. En ik denk dat ik zonder 3G kan maar zeker weten doe je dat niet dus WHAAAAARGH!
Ja lekker fris J.quote:
Ja, we leveren die krengen tegenwoordig volledig ingesteld af. Je moet alleen de code op de onderkant overtikken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan moet eerst heel fucking Taiwan de sneeuw niet overleven Swets , blijkbaar goed ding die gaming 2 want zelfs mn broertje computernoob 1ste klas kon hem foutloos aansluiten !
Is het een lange code?!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, we leveren die krengen tegenwoordig volledig ingesteld af. Je moet alleen de code op de onderkant overtikken.
Stomme Steve.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
whehehehe KoM heeft keuzestress....
Klaarkomen J helpt tegen de koppijn ,of niet maar is wel lekker ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ook nog koppijn dus wie weet!
Kijk zie je nou dat redt die net !quote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, we leveren die krengen tegenwoordig volledig ingesteld af. Je moet alleen de code op de onderkant overtikken.
Pfffffffffft!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
8 karakters. Of 12. Ligt aan het model.
Nou die duurste dus .quote:Op woensdag 8 december 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
8 karakters. Of 12. Ligt aan het model.
Neem een zak ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme ik heb trek in chips.
Maar als je draadloze adaptert in de computert WPS ondersteunt is het alleen 2 knopjes indrukken.quote:
Als je toch loopt...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme ik heb trek in chips.
2?!!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar als je draadloze adaptert in de computert WPS ondersteunt is het alleen 2 knopjes indrukken.
Neem gelijk een lekker goudgeel gerstenatje mee ?quote:
Op zn minst ?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt dat ik van elk model uit mijn hoofd weet welk algoritme we erin gepleurd hebben??
Ik moet je teleurstellen. Sowieso weet ik niks, ik delegeer alles. Dan schijn je een goed manager te zijn als je "dingen uit handen" kan geven. En dat kan ik heel goed!quote:
Pffft, als dat betekent dat ik 2 knopjes moet indrukken... laat dan maar!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... dat maakt het net een tikkie veiliger.
En wat te knabbelen ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Neem gelijk een lekker goudgeel gerstenatje mee ?
*plop*
Daar heb ik nog wel ergens een leuk boekje over liggenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Sowieso weet ik niks, ik delegeer alles. Dan schijn je een goed manager te zijn als je "dingen uit handen" kan geven. En dat kan ik heel goed!
Ik heb meer trek an wat hartigs J, zo een brok salamiworst ofzoquote:
Ook goed! Of wat oude kaas.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb meer trek an wat hartigs J, zo een brok salamiworst ofzo
Ja of gewoon Nep Oude Kaas (old amsterdam)quote:
Prima. Lik mosterd erbij dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja of gewoon Nep Oude Kaas (old amsterdam)
Mn eetlust wat doe je J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou trouwens ook kunnen gaan voor een doner kebab ofzo.
Oe!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef Joene het volgende:
Daarentegen de vetpan met een doos mora partymix
Ik denk het J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Is Zwets naar de appie voor z'n chips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |