Het komt me bekend voor maar vertel gerust. Ik weet dat het oplucht!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Joene het volgende:
Heb ik hier trouwens al is vertelt dat ik jeuk heb an een Anysee E30 Combo Plus ? zo om een mediacentert te bouwen ?
Jottum.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis een cup a soup en een rijstwafel met 20+ smeerkaas geworden.
Nu wil ik het ook!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:12 schreef Joene het volgende:
Nou het is zo een usbreceiver dingetje waar je dus je ziggo kaartje intief ! En omdat het ding softwarematige encryptie doet ken je dus alles whehhee ik bedoel dus alles van Ziggo ontvangen dus. HD / Pron / Film 1 /Sport 1 etc. 254 kanaaltjes ftw ! en als ziggo dan een ander codec gaat gebruiken , update je doen en klaar is klara !
Goed nu ben je officieel Gay.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis een cup a soup en een rijstwafel met 20+ smeerkaas geworden.
Najah ik dus ook J. 130 eurootjes dus. En ik ben ff een mini pctje an het roggelen waar die an kan dus.quote:
Beter gay dan dood.... denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed nu ben je officieel Gay.
ik vreet ff een zak chocolade pepernoten leeg dus. Omdat de vetpan niet anstaat nog.
Ja want sinds 2 maanden ga je opeens dood aan 1x zondigen .quote:Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beter gay dan dood.... denk ik.
Dan komt er dus zeker geen eipet J.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ik dus ook J. 130 eurootjes dus. En ik ben ff een mini pctje an het roggelen waar die an kan dus.
Jawel Swets ,maar dan wil ik er ook zo een turkenantenne bij met 4 lnb's,totale plaatje kotst me dan 1,5k om een beetje hip tv te kijken ,terwijl ik het nu voor 300 euro's red.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
is een dreambox nix voor je J. ?
Nah ik test het ff voor je en pots hier mn ervaringen dan ken je alvast ff horen hoe het is dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan komt er dus zeker geen eipet J.
huh? welnee, ci. Dus gewoon ziggo digitaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Jawel Swets ,maar dan wil ik er ook zo een turkenantenne bij met 4 lnb's,totale plaatje kotst me dan 1,5k om een beetje hip tv te kijken ,terwijl ik het nu voor 300 euro's red.
Oh zo nee dan liever pctje met XBMC eropquote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? welnee, ci. Dus gewoon ziggo digitaal.
Dan heb je nog steeds geen CI+ en zit je nog steeds met een aparte decoder voor ziggo. Dreambox doet alles.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh zo nee dan liever pctje met XBMC erop
Check even wat de Anysee doet Swets.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds geen CI+ en zit je nog steeds met een aparte decoder voor ziggo. Dreambox doet alles.
Luxe problemen KoM. Ik heb geen 13e maandquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
In vroeger dagen zou ik gewoon m'n 13e maand stukgooien op een geile gadget ofzo.
Maja. Verantwoordelijkheid enzo ofzo.
Toch wel een bonusje links of rechts?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Luxe problemen KoM. Ik heb geen 13e maand
Ja dat is toch een softcam??quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Check even wat de Anysee doet Swets.
Nope.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Toch wel een bonusje links of rechts?
Oooooohja. Een LCD. Moet er ook maar eens komen volgend jaar. *lijstje aanvult*quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is toch een softcam??
Daarnaast was ik niet erg te spreken over die microPCtjes met een ION en HD content
Ik denk dat ik mn 13e maand maar weer is in niet betaalde rekeningen , auto's of aan spullen die mn vrouw wil kopen uitgeef ofzo ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
In vroeger dagen zou ik gewoon m'n 13e maand stukgooien op een geile gadget ofzo.
Maja. Verantwoordelijkheid enzo ofzo.
Ik ga er vanuit dat er binnenkort een wasmachine, koelkast of auto stukgaat idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn 13e maand maar weer is in niet betaalde rekeningen , auto's of aan spullen die mn vrouw wil kopen uitgeef ofzo ?
Ja wat heb ik aan hardware cam als ziggo volgend jaar naar een nieuw protocol gaat ? lekker nieuwe hardware kopen ?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is toch een softcam??
Daarnaast was ik niet erg te spreken over die microPCtjes met een ION en HD content
Daarom daar zijn het tenslotte spullen voor dat zodra je een paar centen op je bank hebt staan dat ze stuk gaan dus. of net nadat je een keer je welverdiende verkansie hebt geboekt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er binnenkort een wasmachine, koelkast of auto stukgaat idd.
Ziggo gaat niet naar een nieuw protocol. Je denkt dat die met tientallen TV leverenciers afspraken gaan verbranden? Daarnaast geeft CI+ ze alle controlle die ze nodig hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja wat heb ik aan hardware cam als ziggo volgend jaar naar een nieuw protocol gaat ? lekker nieuwe hardware kopen ?
Echt he.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom daar zijn het tenslotte spullen voor dat zodra je een paar centen op je bank hebt staan dat ze stuk gaan dus. of net nadat je een keer je welverdiende verkansie hebt geboekt.
Najah in elk geval ik vind die 130 euro met die anysee gezien de recentie's die ik erover lees , en een "klein pctje" dc 7900 USMD wel een prima combi. De pc heb ik nog wel ergens liggen ...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ziggo gaat niet naar een nieuw protocol. Je denkt dat die met tientallen TV leverenciers afspraken gaan verbranden? Daarnaast geeft CI+ ze alle controlle die ze nodig hebben.
Preciesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he.. Elke keer als je wat extra's bij elkaar hebt gesprokkelt...
.
Dan ga ik voor de vaatwasser?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
PreciesMaar gelukkig krijgen mijn vrouw en ik allebei een 13e maand dus ik ben benieuwd wat er stuk gaat J. Misschien kunnen we een pooltje opzetten ?
Nouja mager is het hier gelukkig niet maar de periode van de ene gadget na de andere is wel voorbij (en maar goed ook wellichtquote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier zijn de 7 iets magerdere jaren bijna over godzijdank.
Das zo ongeveer het enige waar nog garantie op zit Jquote:
Oehja die zou mooi zijn want we hebben de servicebeurt uitgesteld naar januari dus dan zal -ie wel eind december stuk gaan en dat het dan onze eigen schuld is ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Das zo ongeveer het enige waar nog garantie op zit J
Ik zet zelf eigenlijk in op de CV ofzo.
Die van ons is nog door Hitler zelf gemaakt en die zouden we in oktober ff vervangen voor 2200 euro's maar toen ging er uiteraard een auto redelijk stuk. Dus najah nog ff 1 wintertje je ken het wel... geen servicebeurtje natuurlijk op de cv dus ik verwacht gewoon dat die er mee stopt op de koudste dag van de aankomende 300 jaar ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oehja die zou mooi zijn want we hebben de servicebeurt uitgesteld naar januari dus dan zal -ie wel eind december stuk gaan en dat het dan onze eigen schuld is ofzo.
Ik zei ook bewust 'iets magerder'quote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja mager is het hier gelukkig niet maar de periode van de ene gadget na de andere is wel voorbij (en maar goed ook wellicht). Heb nu een vast budget per maand voor dat soort dingen en als het wat groter moet zijn moet ik er gewoon een paar maanden voor sparen, lijkt me heel normaal.
Maar goed heb verder weinig geduld op dat vlak dus gaat niet altijd goed.
Dan bel ik gewoon de woningstichting.... Behalve in voorthuizen natuurlijk. Daar kan ik dan gewoon de hele vloer vervangen omdat de meuk naar de klote is gevroren. Ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Die van ons is nog door Hitler zelf gemaakt en die zouden we in oktober ff vervangen voor 2200 euro's maar toen ging er uiteraard een auto redelijk stuk. Dus najah nog ff 1 wintertje je ken het wel... geen servicebeurtje natuurlijk op de cv dus ik verwacht gewoon dat die er mee stopt op de koudste dag van de aankomende 300 jaar ofzo.
Ja je mot wel weten of die Ipad ken connecten met je wifi routertquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zei ook bewust 'iets magerder'En ik kan me eigenlijk nog wel direct de gadgets veroorloven die ik wil, maar ik ben sowieso altijd al van het voor me uitschuiven en overwegen of ik het wel echt nodig heb. Daarnaast kan ik meestal erg makkelijk over gadgets beschikken ivm m'n werk.
Ik zou het gewoon doen als ik een eigen huis had. Doe ik over een jaar of 5 ook in Voorthuizen als ik die hut dan nog heb.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
Ik zit overigens sterk te denken aan CV ketel huren voor 60 maanden van 30 euro per maand bij de NUON inclusief service.
Ik was het ook van plan dus Swets.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen als ik een eigen huis had. Doe ik over een jaar of 5 ook in Voorthuizen als ik die hut dan nog heb.
Meer voor de software ontwikkeling. Er licht nu een iPad en een Galaxy tab ter beschikking.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja je mot wel weten of die Ipad ken connecten met je wifi routert
Ik heb 10 jaar lang meegedaan met de staats J, met 5 hele loten inc Jackpot en ben er geen euro rijker van geworden ik ben er onlangs meegestopt dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
Een loterij winnen zit er ook vast niet in want dan moet je er aan meedoen ofzo.
Ja dan snap ik dat je de koopkriebels onder bedwang kunt houden!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer voor de software ontwikkeling. Er licht nu een iPad en een Galaxy tab ter beschikking.
Ow en we hebben sinds kort een xbox, wii en PS3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |