quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ga even Modern Family kijken, tot morgen weer. Was weer gezellig.Love you all right back atcha bitches peace outzzzz.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ga even Modern Family kijken, tot morgen weer. Was weer gezellig.Love you all right back atcha bitches peace outzzzz.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.quote:
Snel keer posten hier!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highwayquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.
ik heb het laten hechten, ik ben nu The Jokerquote:
vast welquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Graseter het volgende:
Zwabber gaan wij ooit nog eens SC2 doen
Eaglesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highway
Van die eindeloze snelwegen door de woestijn, as far as the eye can see. En saguaro's langs de weg
Nu wil ik helemaal die kant op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highway
Van die eindeloze snelwegen door de woestijn, as far as the eye can see. En saguaro's langs de weg
he&^&&!quote:
Ik.quote:
Doet me denken aan die tv zenders daarquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef JJH het volgende:
Trouwens, als ik door de VS aan het roadtrippen ben ga ik alleen maar lokale radio luisteren. WKKCL ofzo.
Elk dorp heeft zijn eigen lokale nieuws en weerzender zo ongeveer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doet me denken aan die tv zenders daar_!
Life in the Fast Lanequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb een live versie van Hotel California op Spotify gevonden.
Er zijn zoveel en altijd reclame. Ohja, fox superpartijdig voor de republikeinenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Elk dorp heeft zijn eigen lokale nieuws en weerzender zo ongeveer?
En helikopters boven de highways voor de fileinfo.
foxquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel en altijd reclame. Ohja, fox superpartijdig voor de republikeinen
heli's heb ik niet gezien boven de snelwegen. Ook niet in La, volgens mij... Wel bij the statue of liberty
Lyin eyesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Life in the Fast Lane![]()
New kid in town![]()
![]()
Witchy Women![]()
en ga zo maar door
Dat ene filmpje.quote:
Dat ie flipt.quote:
FOx is bijzonder grappig. Zo komen er ook wel eens nieuwberichten over Europa naar buiten waar hard om gelachen kan worden.quote:
Whehe, nu zit ik fart filmpjes te kijken op jijbuis.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt van die dingen die heel stom en slecht zijn maar waar je om blijft lachen. Dit is er zo een.
Geen idee hoe vaak ik deze heb afgespeeld.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt van die dingen die heel stom en slecht zijn maar waar je om blijft lachen. Dit is er zo een.
Geen idee hoe vaak ik deze heb afgespeeld.
Nancy Grace. Da's ook een figuur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
FOx is bijzonder grappig. Zo komen er ook wel eens nieuwberichten over Europa naar buiten waar hard om gelachen kan worden.
Geen idee poes, maar kijk gewoon mijn bazenfilmpje dat ik heb gemaakt van GaGaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit al de hele tijd te zoeken naar een goed compilatie filmpje van Gaga 29 november. Ben hem kwijt. Cee jij een idee?
Omg wat een tering goede kwaliteit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee poes, maar kijk gewoon mijn bazenfilmpje dat ik heb gemaakt van GaGa
Zulk volk loopt er in Nederland jammer genoeg ook rondquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Nancy Grace. Da's ook een figuur.
Oh en de Worship channels.Vooral als er healings worden uitgezonden. Of als er zo'n malloot loopt te verkondigen dat ongeneeslijke ziektes kunnen worden genezen door God. En dat allemaal doordat je een blauw zakdoekje van 30 dollar koopt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga de hond ff uitlaten en daarna slapen.
Later y'all![]()
Family7 toevallig? Heb ik ook onlangs ontdekt. Is eh....apart.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Zulk volk loopt er in Nederland jammer genoeg ook rond
Ik heb tegenwoordig ook zo'n kanaal op de digitale tv. Bizar af en toe.
Jepz, die bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Family7 toevallig? Heb ik ook onlangs ontdekt. Is eh....apart.
Thanks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg wat een tering goede kwaliteit!![]()
Hou je taai bossie, en een goede nachtrust gewenst.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit ook af, begin (helaas) weer wat gespannener te raken.
Houdoe
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit ook af, begin (helaas) weer wat gespannener te raken.
Houdoe
Ik had die barman ook een tik willen verkopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt Wendy niet geslaan.Maar verder ben je wel lief hoor.
Van de voorrondes? Ben er wel geweest, maar weet niet echt meer hoe het er uit zag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu.. wel grappig decor. Leek wel een beetje op HGT.
Het is liefkozend bedoelt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef JJH het volgende:
Gekke uitdrukking, slaap zacht. Ik heb volgens mij nog nooit hard geslapen.
Komt wel goed, bedanktquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou je taai bossie, en een goede nachtrust gewenst.
Maar dan met Xfactor logo op de achtergrond en de jurydesk is ver van het publiek verwijderdquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Van de voorrondes? Ben er wel geweest, maar weet niet echt meer hoe het er uit zag.
geslage gehad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt Wendy niet geslaan.Maar verder ben je wel lief hoor.
Ow ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan met Xfactor logo op de achtergrond en de jurydesk is ver van het publiek verwijderd
Ik wil zijn hoofd in de poedersuiker stoppen. Het is net een kraai die zingt.quote:
En zonderquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan met Xfactor logo op de achtergrond en de jurydesk is ver van het publiek verwijderd
Toch vind ik het gaaf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil zijn hoofd in de poedersuiker stoppen. Het is net een kraai die zingt.
Hij zou als (een-na-)laatste eindigen van de kandidaten die ik heb gezien vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |