quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ga even Modern Family kijken, tot morgen weer. Was weer gezellig.Love you all right back atcha bitches peace outzzzz.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ga even Modern Family kijken, tot morgen weer. Was weer gezellig.Love you all right back atcha bitches peace outzzzz.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.quote:
Snel keer posten hier!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highwayquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat liedje had ik onder het intro van m'n West-USA roadtrip filmpje gemonteerd.
ik heb het laten hechten, ik ben nu The Jokerquote:
vast welquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Graseter het volgende:
Zwabber gaan wij ooit nog eens SC2 doen
Eaglesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highway
Van die eindeloze snelwegen door de woestijn, as far as the eye can see. En saguaro's langs de weg
Nu wil ik helemaal die kant op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo vind ik sinds onze vs trips The Eagles echt geweldig. Dat brengt me dan weer helemaal terug op de highway
Van die eindeloze snelwegen door de woestijn, as far as the eye can see. En saguaro's langs de weg
he&^&&!quote:
Ik.quote:
Doet me denken aan die tv zenders daarquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef JJH het volgende:
Trouwens, als ik door de VS aan het roadtrippen ben ga ik alleen maar lokale radio luisteren. WKKCL ofzo.
Elk dorp heeft zijn eigen lokale nieuws en weerzender zo ongeveer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Doet me denken aan die tv zenders daar_!
Life in the Fast Lanequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb een live versie van Hotel California op Spotify gevonden.
Er zijn zoveel en altijd reclame. Ohja, fox superpartijdig voor de republikeinenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Elk dorp heeft zijn eigen lokale nieuws en weerzender zo ongeveer?
En helikopters boven de highways voor de fileinfo.
foxquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel en altijd reclame. Ohja, fox superpartijdig voor de republikeinen
heli's heb ik niet gezien boven de snelwegen. Ook niet in La, volgens mij... Wel bij the statue of liberty
Lyin eyesquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Life in the Fast Lane![]()
New kid in town![]()
![]()
Witchy Women![]()
en ga zo maar door
Dat ene filmpje.quote:
Dat ie flipt.quote:
FOx is bijzonder grappig. Zo komen er ook wel eens nieuwberichten over Europa naar buiten waar hard om gelachen kan worden.quote:
Whehe, nu zit ik fart filmpjes te kijken op jijbuis.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt van die dingen die heel stom en slecht zijn maar waar je om blijft lachen. Dit is er zo een.
Geen idee hoe vaak ik deze heb afgespeeld.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt van die dingen die heel stom en slecht zijn maar waar je om blijft lachen. Dit is er zo een.
Geen idee hoe vaak ik deze heb afgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |