quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja doe ik ook![]()
Bij het losklikken van je tuinbroek moet je wel oppassen dat die riem niet in de pot flikkert
Ik vind het in en in triest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, trots? Het is een lekkerbekkende term voor in bepaalde staat verkeren zonder naar de ziekte te refereren.
Maar die discussie is al dacht ik de revue gepasseerd..
seks doe ik niet aan.. En al helemaal niet als ik single benquote:
voorbeeld van een vrouw die daarmee weg komt, want volgens mij is dat onmogelijk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Sommige vrouwen komen overal mee weg, denk maar aan die harembroeken.
Helemaal voor 100% mee eens.quote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
seks doe ik niet aan.. En al helemaal niet als ik single ben
vies ventje
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Samzz, een topTT die tegen je eigen mening ingaat.. HEERLIJK
datquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voorbeeld van een vrouw die daarmee weg komt, want volgens mij is dat onmogelijk!
En ik maar denken dat het zo'n keurige jongen was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
seks doe ik niet aan.. En al helemaal niet als ik single ben
vies ventje
Laat eens zien dan hoe die suits jou staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
ik wil heuuul die tuinbroek niet terug!! catsuits daarintegen
Ik kan daar echt met m'n kop niet bij... Als je ziet hoe zo'n ziekte iemand helemaal slooptquote:
wat?quote:
Bachelor party 2 op RTL5quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand dus tips voor n leuke film, comedy? en geen animatiemeuk ofzo
niet dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het zo'n keurige jongen was.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand dus tips voor n leuke film, comedy? en geen animatiemeuk ofzo
- Adams Aebler (!)quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand suggesties voor n leuke film? comedy ofzo?
Helemaal geen broek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef -Engel- het volgende:
Geen tuinbroek hier... ook geen harembroek trouwens
Ik weet dat het anders is eviltje.. magicword is Roodborstje..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat?
je mag pas sarcastisch doen als je bewijs hebt dat het anders is
Ja maar alleen op een good belly-dayquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
Buikjesquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buikjes
Yellow Ledbetter was een goeie keuze!
Ja dat was ook een heerlijk voordeel van de tuinbroekquote:
roodborstje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet dat het anders is eviltje.. magicword is Roodborstje..
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
gewoon even in mn fobo kijken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat eens zien dan hoe die suits jou staan
quote:
Dan weet ik niets, maar ik weet wel beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
roodborstje?
en je weet heul niks
Vrouwen hebben NOOIT.... ik herhaal NOOIT een good belly-day.... en al helemaal niet de vrouwen uit dit topic....quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar alleen op een good belly-day
Weg vent => weg eetlust => weg buikje werkt ook primaquote:
Harembroeken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Sommige vrouwen komen overal mee weg, denk maar aan die harembroeken.
3:47/5:03quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben NOOIT.... ik herhaal NOOIT een good belly-day.... en al helemaal niet de vrouwen uit dit topic....
ah dank jequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
- Adams Aebler (!)
- Anchorman
-- Death at a Funeral
- Eurotrip
- Fear & Loathing in Las Vegas (!)
- Four Lions (!)
- How High
- Lammbock
- O Brother Where Aret Thou (!)
- The Big Lebowski (!)
- The Hangover
- Grandma's Boy
Ff geduld, was nog bezig
Het nadeel daarvan is toch wel dat ook vrouwen met maatje 40+ denken dat ze er leuk uitzien als ze een catsuit aanhebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
lip! das lang geleden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Weg vent => weg eetlust => weg buikje werkt ook prima
nogmaals: roodborstje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet ik niets, maar ik weet wel beter
Van die broeken waar je een drol in kunt hangenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Harembroeken?
Precies. Zie niet wat er mis is met een tuinbroek. Helf van de hedendaagse "fashion" ziet er niet uit, tuinbroeken vind ik dan ook wel kunnen. Mooie vrouwen komen inderdaad met veel weg.
quote:
liefieeeeeeeeee!!!quote:
Ga je nu kut roepen vergelijken met kanker roepen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij kut roept denk je dan aan de gleuf tussen je benen?
Hey you!! Da's zeker lang geleden!!!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Weg vent => weg eetlust => weg buikje werkt ook prima
huuuuuuuuu MI! FFFUUUUUU!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan is toch wel dat ook vrouwen met maatje 40+ denken dat ze er leuk uitzien als ze een catsuit aanhebben
Wat is roodborstje in het engels? Dat homo-hulpje van Batman..quote:
Dat soort vrouwen houd je altijd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan is toch wel dat ook vrouwen met maatje 40+ denken dat ze er leuk uitzien als ze een catsuit aanhebben
haha das waar, maar ik heb dan ook geen maatje 40+, hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
voor de hongerwinter?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een beetje buikje is juist handig
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
voorbeeld van een vrouw die daarmee weg komt, want volgens mij is dat onmogelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Lebowkski mag een extra vraagteken erbij krijgen, the Hangover en Fear Loathing 2 extraquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
- Adams Aebler (!)
- Anchorman
-- Death at a Funeral
- Eurotrip
- Fear & Loathing in Las Vegas (!)
- Four Lions (!)
- How High
- Lammbock
- O Brother Where Aret Thou (!)
- The Big Lebowski (!)
- The Hangover
- Grandma's Boy
Ff geduld, was nog bezig
niks geen ge-ja nou, gewoon kappen. helemaal nergens voor nodig.quote:
als jij niet aan je spleet denkt als je kut roept waarom denk je dan dat iemand die kanker roept wel aan de ziekte denkt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je nu kut roepen vergelijken met kanker roepen?
Ik ben voor dit soort dingen te visueel ingesteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu goed!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Delan het volgende:
[..]
liefieeeeeeeeee!!!, heb er pas net 2 in liggen, waren een beeeetje laat vandaag. hoe is het met je?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.Die schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat is een good belly day?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben NOOIT.... ik herhaal NOOIT een good belly-day.... en al helemaal niet de vrouwen uit dit topic....
dawgquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij niet aan je spleet denkt als je kut roept waarom denk je dan dat iemand die kanker roept wel aan de ziekte denkt?
ik hoor kanker als scheldwoord ook liever niet, maar mensen staan gewoon niet overal bij stil.
ik weet niet waar je het over hebt.. *fluit onschuldig*quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is roodborstje in het engels? Dat homo-hulpje van Batman..
heeeeeel goed!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu goed!
De stress er even uitgehuild op Society en Fountainmuziek...
Heb een beetje heimwee
[..]
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.die dame niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ze mag wel wat anders aantrekken.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Bijna goed, maak van de H een B en je hebt het
Maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij niet aan je spleet denkt als je kut roept waarom denk je dan dat iemand die kanker roept wel aan de ziekte denkt?
ik hoor kanker als scheldwoord ook liever niet, maar mensen staan gewoon niet overal bij stil.
Dat dus..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt.. *fluit onschuldig*
Ja. Dawg heb gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je nu kut roepen vergelijken met kanker roepen?
[..]
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.mag ik die pijpjes eraf knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ja sorry can't help itquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks geen ge-ja nou, gewoon kappen. helemaal nergens voor nodig.
Swimsuit dan.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef Yuki het volgende:
Ik weet iig heel goed dat ik geen catsuit kan hebben
[..]
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.Ik zou d'r toch hard uitlachen om die broek hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Beetje antibiotica, geen probleemquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Dawg heb gelijk.
Weet je wel hoe erg TBC is? De tering!
Je bedoelt de veredelde Zwarte Piet-broek? Beetje opgeblazen broek zeg maar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van die broeken waar je een drol in kunt hangen
dat kun je wel.quote:
Ik weet al lang dat jij helemaal niks erg vindt, dus die discussie ga ik met jou helemaal niet voerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Dawg heb gelijk.
Weet je wel hoe erg TBC is? De tering!
[..]
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.Sorry, maar die baggy suit ziet er echt NIET uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zeg doe es niet zo bijdehandquote:
Waar trek jij de lijn tussen bewust provoceren of iets dom roepen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef dawg het volgende:
[..]
vind ik nogal een wezenlijk verschil, iets dom roepen of bewust provoceren.
Ja dat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bedoelt de veredelde Zwarte Piet-broek? Beetje opgeblazen broek zeg maar?
Ik heb blijkbaar een vrouwelijk voorbeeldquote:
Indiase straatkindjes kunnen me nog wel een frons veroorzaken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet al lang dat jij helemaal niks erg vindt, dus die discussie ga ik met jou helemaal niet voeren
Dan heb jij het heel moeilijk in Singlesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ben voor dit soort dingen te visueel ingesteld
[..]
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.Wat is er ook alweer mis hiermee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelde serieus maar 1 secondequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een vrouwelijk voorbeeld
Nu maak je me nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb jij het heel moeilijk in Singles![]()
De MI's vliegen je hier om de oren
Those MI help me get through the dayquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb jij het heel moeilijk in Singles![]()
De MI's vliegen je hier om de oren
quote:
tussen de gedachte (of juist niet) erachter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar trek jij de lijn tussen bewust provoceren of iets dom roepen?
Succesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens nadenken over de toekomst enzo.....
vertel maar eens wat jouw werk in houdtquote:
Rustig aan he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
Vast.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Indiase straatkindjes kunnen me nog wel een frons veroorzaken...
Oh die kan ik hebben! Zou mijn tekst kunnen zijn (of ben ik nu te veel met homo's op stap geweest??)quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Recent voorbeeld:
rekt het niet, dan scheurt het wel.
Too much infoquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Recent voorbeeld:
rekt het niet, dan scheurt het wel.
Vandaag ook gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
En ik niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
tussen de gedachte (of juist niet) erachter.
stomagrapjes kwetsen mij ook, maar dat is wat ik zeg. mensen weten vaak niet wat ze zeggen en zeggen het al helemaal niet (meestal dan) met de bedoeling om te kwetsen. ze daarop aanvallen vind ik dus bijna net zo storend als kanker roepen, of een stomagrapje maken.
niks bijdehands aan, ben bloedserieus.quote:
Dat is nou het mooie, dat mannen er enkel over kunnen fantaseren!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vertel maar eens wat jouw werk in houdtDaar heb ik wel MI's bij namelijk
Trouwens, als jouw schoenmaat 90D is, dan heb jij wel verschrikkelijke hang tietenquote:
in ons hoofd zijn we allemaal blondquote:
Ja maar ik denk dat ik iets beter weet waar ik het over heb lieverd..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks bijdehands aan, ben bloedserieus.
Mensen die eeuwig en altijd maar met ANDERMANS leven bezig zijn. Is hun eigen leven niet genoeg ofzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
tussen de gedachte (of juist niet) erachter.
stomagrapjes kwetsen mij ook, maar dat is wat ik zeg. mensen weten vaak niet wat ze zeggen en zeggen het al helemaal niet (meestal dan) met de bedoeling om te kwetsen. ze daarop aanvallen vind ik dus bijna net zo storend als kanker roepen, of een stomagrapje maken.
Zou zij de speeltjes zelf ook uitproberen? En laten zien hoe ze werkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vertel maar eens wat jouw werk in houdtDaar heb ik wel MI's bij namelijk
Je wilt het mij vast wel uit leggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie, dat mannen er enkel over kunnen fantaseren!
Niet! Ik ben donker domquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in ons hoofd zijn we allemaal blond
Kaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gotta to know what you're sellingquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou zij de speeltjes zelf ook uitproberen? En laten zien hoe ze werken
Neehee ik keek even ergensquote:
Beetje kamasutrabeurs voor vrouwenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie, dat mannen er enkel over kunnen fantaseren!
als ons eigen leven genoeg was, dan zaten we niet in deze soapquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die eeuwig en altijd maar met ANDERMANS leven bezig zijn. Is hun eigen leven niet genoeg ofzo?
Society, a crazy breed.
Ja tuurlijk laat ik zien hoe het werkt, maar dan kan prima met kleren aan hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik een Spaanse stierenvechter. In de spiegel gewoon een blanke kaaskopquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |