3:47/5:03quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben NOOIT.... ik herhaal NOOIT een good belly-day.... en al helemaal niet de vrouwen uit dit topic....
ah dank jequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
- Adams Aebler (!)
- Anchorman
-- Death at a Funeral
- Eurotrip
- Fear & Loathing in Las Vegas (!)
- Four Lions (!)
- How High
- Lammbock
- O Brother Where Aret Thou (!)
- The Big Lebowski (!)
- The Hangover
- Grandma's Boy
Ff geduld, was nog bezig
Het nadeel daarvan is toch wel dat ook vrouwen met maatje 40+ denken dat ze er leuk uitzien als ze een catsuit aanhebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
ik wil heuuul die tuinbroek niet terug!! catsuits daarintegen
lip! das lang geleden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Weg vent => weg eetlust => weg buikje werkt ook prima
nogmaals: roodborstje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet ik niets, maar ik weet wel beter
Van die broeken waar je een drol in kunt hangenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Harembroeken?
Precies. Zie niet wat er mis is met een tuinbroek. Helf van de hedendaagse "fashion" ziet er niet uit, tuinbroeken vind ik dan ook wel kunnen. Mooie vrouwen komen inderdaad met veel weg.
quote:
liefieeeeeeeeee!!!quote:
Ga je nu kut roepen vergelijken met kanker roepen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij kut roept denk je dan aan de gleuf tussen je benen?
Hey you!! Da's zeker lang geleden!!!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Weg vent => weg eetlust => weg buikje werkt ook prima
huuuuuuuuu MI! FFFUUUUUU!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan is toch wel dat ook vrouwen met maatje 40+ denken dat ze er leuk uitzien als ze een catsuit aanhebben
Wat is roodborstje in het engels? Dat homo-hulpje van Batman..quote:
Dat soort vrouwen houd je altijd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan is toch wel dat ook vrouwen met maatje 40+ denken dat ze er leuk uitzien als ze een catsuit aanhebben
haha das waar, maar ik heb dan ook geen maatje 40+, hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
voor de hongerwinter?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een beetje buikje is juist handig
Kom op zeg, alsof jij nee tegen iets als deze dame zou zeggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
voorbeeld van een vrouw die daarmee weg komt, want volgens mij is dat onmogelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Lebowkski mag een extra vraagteken erbij krijgen, the Hangover en Fear Loathing 2 extraquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
- Adams Aebler (!)
- Anchorman
-- Death at a Funeral
- Eurotrip
- Fear & Loathing in Las Vegas (!)
- Four Lions (!)
- How High
- Lammbock
- O Brother Where Aret Thou (!)
- The Big Lebowski (!)
- The Hangover
- Grandma's Boy
Ff geduld, was nog bezig
niks geen ge-ja nou, gewoon kappen. helemaal nergens voor nodig.quote:
als jij niet aan je spleet denkt als je kut roept waarom denk je dan dat iemand die kanker roept wel aan de ziekte denkt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je nu kut roepen vergelijken met kanker roepen?
Ik ben voor dit soort dingen te visueel ingesteldquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |