Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en:quote:De letters hebben niet allemaal dezelfde oppervlakte, maar meestal wel hetzelfde gewicht. dit wordt gecompenseerd door de "kleine" letters dikker te maken dan de "grote".
quote:Mij broer kreeg altijd een P en die was dikker dan mijn R.
Mijn dochter kreeg altijd 2 I-en, vanwege de beperkte grootte van de letter I. Het gewicht daarentegen is van alle letters gelijk. Afhankelijk dus van hoe groot de betreffende letter is, wordt de dikte aangepast. De I zou echter te dik worden voor de doos, vandaar dat die letter dubbel wordt geleverd.
Trollsiencequote:
Is ook pas 10 minuten hoorquote:
latuahquote:
kan ie dat zelf niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was even een boodschappenlijstje maken voor mijn vriend
Dat dacht ik nou ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ie dat zelf niet?
wat een luierik
Hij gaat de boodschappen DOEN. Wie is er nou de luierik?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ie dat zelf niet?
wat een luierik
true, true.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij gaat de boodschappen DOEN. Wie is er nou de luierik?
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij gaat de boodschappen DOEN. Wie is er nou de luierik?
Flauwe copypastegrappenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Today, I got married. When my father gave me away, in front of hundreds of people, to my groom, he said, "She's your problem now." FML
Today, as my boyfriend was about to go down on me, he held his breath and said, "I'm going in!" FML
Today, I was eating dinner with a friend when a really hot guy came up and introduced himself. He told us he was vegetarian, and I wanted to impress him so I told him I was too. I was eating a steak. FML
Today, I was online and I saw a friend that I hadn't talked to in two years come online. I IM'ed him, only for him to respond, "I haven't responded to any messages of yours in over a year. Most people would get the hint." FML
Today, my girlfriend told me she wanted get to know my mom, so they went off and had a chat. After an hour, I noticed my girlfriend was gone and my mom was waiting for me. Apparently I've been dumped through my mother. FML
En een classic:
Today, I came home and saw on our fridge, "Please don't drink anymore, I really worry about your health" written by my 7-year-old daughter. I figured she wouldn't ever find out, so I opened the fridge. But I found another note on a can that said "So you're going to drink anyway?" FML
FML stelt me nooit teleur.
Niks mis mee op zijn tijd. Zeker als je ze nog niet kent.quote:
Ik kende hem jammergenoeg alquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niks mis mee op zijn tijd. Zeker als je ze nog niet kent.
quote:
vóór mijn vriendquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was even een boodschappenlijstje maken voor mijn vriend
Dan kom je er redelijk vaak of ze heel bekend. Deze zijn van afgelopen week, behalve de classic.quote:
Ja joh, dan moet ik elk bericht 10x lezenquote:
Dan was het iets dat er op leekquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan kom je er redelijk vaak of ze heel bekend. Deze zijn van afgelopen week, behalve de classic.
En dat zijn nog maar eendjes.quote:
ahj ahj ahjquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zijn nog maar eendjes.
In de trein ben je ook niet veilig![]()
http://www.china.org.cn/english/China/200975.htm
Nee, wat ik heb duurt langerquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt lullevedu ik moet deze week ongesteld worden
ik win
LL 1 - RZ 0
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Liefdesverdriet is niets anders dan
een kwijltje aan je binnenkant
dat niemand af kan vegen
maar dat vanzelf en mettertijd
opdroogt al duurt het even.
Alleen het vlekje blijft.
Bron: Internet.quote:
Och, dat had ik nog niet doorquote:
Ik eet net een boterham met dat eropquote:
oquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik eet net een boterham met dat erop![]()
Dat had jij goed gedachtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het maar even
Bron: [KSC #2265] Chocoletter M weegt het meeste!
Het bestaat wel dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
o
mijn
goden.
da's best wel toevallig
of bestaat dat niet?
He? Wat? Die twee statements zijn redelijk ongecorreleerd als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hee maar nu even serieus, misschien zien jullie het:
Met welk gedeelte van dit:
Hee, die grote ziekenhuistas staat daar nu al de hele dag in de weg, laat ik hem even op die stoel bij te eettafel zetten, dan brengen we hem later wel naar boven en struikelen Thijs en ik er niet steeds over
Bedoel ik eigenlijk dit:
Wat ben je toch ook een ontzettende nietsnut en wat loop je gi-gan-tisch in de weg. Anders rot je lekker weer op naar boven, dan heb ik tenminste geen last van je
Nou?
koester je soms een wrok jegens iemand?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, die grote ziekenhuistas staat daar nu al de hele dag in de weg, laat ik hem even op die stoel bij te eettafel zetten, dan brengen we hem later wel naar boven en struikelen Thijs en ik er niet steeds over
Bedoel ik eigenlijk dit:
Wat ben je toch ook een ontzettende nietsnut en wat loop je gi-gan-tisch in de weg. Anders rot je lekker weer op naar boven, dan heb ik tenminste geen last van je
Nou?
Over wie gaat het?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Bedoel ik eigenlijk dit:
Nou?
Meneer Taart ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Bedoel ik eigenlijk dit:
Nou?
Geen idee. Mannen zien dat soort hints niet, Misschien moet je het tweede gewoon ZEGGEN. Dan ziet hij ook wel dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Bedoel ik eigenlijk dit:
Nou?
lovelyquote:
TMFquote:
qu'est-ce que est Club4love trouwens?quote:
ik vind het ook rustigquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wat zijn er weinig KSC'ers hier op het moment![]()
Ik ben er niet hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wat zijn er weinig KSC'ers hier op het moment![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het ook rustig
@ Fles: heb je nou nog schnitzel met champies gegeten??
Welke hint? Er was geen hint. Die tas moest even aan de kantquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Mannen zien dat soort hints niet, Misschien moet je het tweede gewoon ZEGGEN. Dan ziet hij ook wel dat je gelijk hebt![]()
Maar eigenlijk hou je wel van hem toch?
Dat is zijn zaak. En daar ben jij nog te jong voor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
qu'est-ce que est Club4love trouwens?
ik heb de site een paar weken geleden bekeken, maar waarom staat het in je UI+Sign?
Ja, maar daar gaat dit niet overquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koester je soms een wrok jegens iemand?
Ja, en Mr T. ook begrijp ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke hint? Er was geen hint. Die tas moest even aan de kant
Dan hoeft hij dus niet zo tegen je uit te vallen, wat denkt ie godverdomme wel niet? Of wil hij koste wat kost weer een nabloeding forcerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer taart even niet zo lekker in z'n vel zit na de operatie en ook baalt dat jullie samen niet naar de show kunnen. En dat moet er een keertje uit. Maakt zijn reactie niet goed, maar misschien wel iets begrijpelijker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik deed het bovenste en hij vond dat ik het onderste bedoeldequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, en Mr T. ook begrijp ik.
Dan zou ik voor de woordkeus "zak" gaan
+1quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om iemand heel hard te slaan
Meh, ik kon meteen mijn opgebouwde hormonenfrustratie even kwijtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoeft hij dus niet zo tegen je uit te vallen, wat denkt ie godverdomme wel niet? Of wil hij koste wat kost weer een nabloeding forceren?
Ah ja. Begrip voor de situatie. Dat was bij mij even tijdelijk uitverkochtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer taart even niet zo lekker in z'n vel zit na de operatie en ook baalt dat jullie samen niet naar de show kunnen. En dat moet er een keertje uit. Maakt zijn reactie niet goed, maar misschien wel iets begrijpelijker.
Laat hem maar even alleen afkoelen boven, hij word vanzelf wel weer redelijk en zal dan zien dat je dat zo niet bedoeld had.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik deed het bovenste en hij vond dat ik het onderste bedoelde
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin om iemand heel hard te slaan
En bij hem ook, zo te lezen... Komt vanzelf wel weer goed, maar leuk is anders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja. Begrip voor de situatie. Dat was bij mij even tijdelijk uitverkocht
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Sander: waar gaan we naar toe in de zomervakantie?
Mijn vriend: oh dat weten we nog niet hoor
Sander: Ik wil naar Spanje
Mijn vriend: Waarom wil je naar Spanje
Sander: Daar woont Sinterklaas!![]()
Mijn vriend: Ja en?
Sander Dan kunnen we bij Sinterklaas koffie doen
Geniale zielquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Connecties maken, Sander weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Goede zaakquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, ik kon meteen mijn opgebouwde hormonenfrustratie even kwijt
Ik begreep hetquote:
"koffie doen"quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik ben net al geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik mee? of ben je zonder mij geweest
Trucker-meneerquote:
Symphquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
En damn wat is Sander een slim ventje
Fijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben net al geweestIk was zo moe en koud
Maar voor jou wil ik best nog een keertje gaan, zeep ik je wel in
Heeft ie van mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
En damn wat is Sander een slim ventje
Ja hoor, mijn ouders maakten nooit nooit NOOIT ruzie waar ik bij was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Goede zaak. Maar is dat wel zo'n goed voorbeeld voor jouw gebakje
?
Marijkequote:
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Ik begreep het.
Of ik ben een wijf, of ik heb al te veel herrie gehad met vrouwen.
Niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweest
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijnkom je?
[..]
Heeft ie van mij![]()
![]()
Mijn ouders maakten ook nooit ruzie waar ik bij was, ze maakten alleen ruzie met mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn ouders maakten nooit nooit NOOIT ruzie waar ik bij was.
Resultaat: ik kon tot vorig jaar niet ruziemaken. Ik ging huilen of ik liep weg. En dan was ik zooooooooooooooooooo boos, maar dat kwam er niet uit. En opkroppen betekent bij mij instant-migraine, dus tel uit je winst.
Ja. Heus. Ooit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En bij hem ook, zo te lezen... Komt vanzelf wel weer goed, maar leuk is anders.
Het gaat z'n gangetje bij gebrek aan truck.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trucker-meneer
Hoe is het vandaag?
Kom, gaan we herrie makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief, maar het hoeft niet meer, zo blijktquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En ja
[..]
Mijn ouders maakten ook nooit ruzie waar ik bij was, ze maakten alleen ruzie met mijDus ruziemaken kan ik als de beste
Cursusje?
Oh dat heb ik ook wel. Maar dat gaat ook vanzelf weer wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn ouders maakten nooit nooit NOOIT ruzie waar ik bij was.
Resultaat: ik kon tot vorig jaar niet ruziemaken. Ik ging huilen of ik liep weg.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje bij gebrek aan truck.
En hoe is het met cavia-meisje?
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief, maar het hoeft niet meer, zo blijkt
Dat lijkt me inderdaad beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.
Nee, ik zou niet weten wat. Ik heb boodschappen gedaan en bij mijn ouders gegeten. Dawast.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je wel iets leuks gedaan dan vandaag?
Met dit caviameisje gaat het z'n gangetje bij gebrek aan cavia'sNee, vandaag was wel een goede dag
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdrietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat. Ik heb boodschappen gedaan en bij mijn ouders gegeten. Dawast.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdriet
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde
In dit dorp?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar er zijn toch zat leuke dingen
![]()
Alle vrouwen zijn hetzelfde in dat het gewoon geen tof idee is om er herrie mee te hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdriet
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijnquote:
+1quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijn. En dat ze allemaal plezier beleven aan het vertrappen van mannenharten.
REKENING BETALEN!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Afwas gedaan, was opgehangen. De rest van de avond met een slaap op de bank. Eindelijk.
Ik denk dat ik ga douchen ALLEEENquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijn. En dat ze allemaal plezier beleven aan het vertrappen van mannenharten.
Je ging bellen tutje! Niet via het forum.quote:
Je kunt thuis toch ook leuke dingen doen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit dorp?Zomers wel ja, maar nu niet.
400 euro was het toch? Of ging W_W meteen voor de 20 minutenquote:
Zie je wel, je gunt je vriend dat plezier ook al niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga douchen ALLEEEN
Marijkje is geen tutjequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je ging bellen tutje! Niet via het forum.
Ik vind dat de M voortaan meer gewicht in chocla mag krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
pgr heeft niet opgelet bij de quiz, want de TT klopt niet... ze wegen allemaal hetzelfde!
Ik ben vandaag al 2 keer stout geweest dus dan kan een derde keer er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zie je wel, je gunt je vriend dat plezier ook al niet.
Daar heb je Spuit honderd drie en zestig ook hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
pgr heeft niet opgelet bij de quiz, want de TT klopt niet... ze wegen allemaal hetzelfde!
Doe ik zometeen, ben even iets voor de FP-crew aan het maken dat eigenlijk gister af had moeten zijn.quote:
Ik ben niet zo van het filmpje kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt thuis toch ook leuke dingen doen?Filmpje kijken, boekje lezen
En als je je echt verveelt mag je hier wel komen poetsen
Vrouwenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 2 keer stout geweest dus dan kan een derde keer er ook nog wel bij
Oho!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 2 keer stout geweest dus dan kan een derde keer er ook nog wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja wat? Ik zie een TT en reageer erop... ga echt niet die andere 500 topics van vandaag teruglezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je Spuit honderd drie en zestig ook hoor
Mannenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho!
Je weet wat er gebeurt met stoute meisjes he?
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wil het ook niet weten
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2010 20:52:08 ]
Nee daar begin ik ook maar niet aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat? Ik zie een TT en reageer erop... ga echt niet die andere 500 topics van vandaag teruglezen.
Bij mij dus niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel. Maar dat gaat ook vanzelf weer weg
Het eerste min of meer. Maar het is heel raar gegaan en dat maakt het lastig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat lekker RZBen je gedumpt of was het een blauwtje?
gaan we lunchen ?? bij mij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens vrij gekregen de 24e, dus ik kan meelunchen.
dat is minderquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het eerste min of meer. Maar het is heel raar gegaan en dat maakt het lastig.
Mannen kunnen niet lang boos blijven. Kost te veel energiequote:
Blijkbaar. Mag ik ook komen dan?quote:
Mja, kut johquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OMG, met wat andere flarden die ik heb meegekregen hier, klinkt dat akelig herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Knakworstquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die worst is mij wel voorgehouden ja....
absoluutquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kut joh![]()
Tip: Probeer niet alles te begrijpen. De wereld draait door
Hihi gekke Thijsquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs doet vanuit bed een mooie reactie op het hele verhaal:met geluid
Ik weet het, maar het is toch raar dat iemand je op maandag nog zo mist dat ze naar je toe komt en vrijdag voelt ze ineens niet genoeg, zegt ze.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kut joh![]()
Tip: Probeer niet alles te begrijpen. De wereld draait door
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs doet vanuit bed een mooie reactie op het hele verhaal:met geluid
Dan heb ik zeker weer echt de verkeerde te pakken he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mannen kunnen niet lang boos blijven. Kost te veel energie![]()
Hebben we hard nodig om beesten te vangen en zoJullie hoeven alleen maar een potje thee te koken
Je hebt een glitterachtergrond in je avatar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker weer echt de verkeerde te pakken he?
Dit exemplaar kan hier volgend jaar nog boos om zijn hoor
Meh, die Duitsers zijn ofwel taai, of er zit te veel vet aanquote:
Neeeeeee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een glitterachtergrond in je avatar.
Dan vertel je dat verwende nest maar dat hij blij mag zijn dat hij iemand heeft die van hem houdt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt liever cocktailworstjes?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh, die Duitsers zijn ofwel taai, of er zit te veel vet aan.
Ik niet hoor, dat kan ik echt nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het was een grapjequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeee.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN je dat nou?
Ik ook niet, ik ben een softie. Zeker als een vrouw dan gaat huilen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik niet hoor, dat kan ik echt niet
Nou, ik denk dat dat niet heel erg gaat helpen atmquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan vertel je dat verwende nest maar dat hij blij mag zijn dat hij iemand heeft die van hem houdt.
Jezuskriebel. En dan vraagt ie zich af waarom ie zo' n torenhoge bloeddruk heeft dat ie nabloedtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
GODVERDOMME MIJN KOFFIE TEGEN MIJN BEELDSCHERMquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeee.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN je dat nou?
Zonde van je beeldscherm!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME MIJN KOFFIE TEGEN MIJN BEELDSCHERM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen beseffen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden waar je van houdt en die ook nog eens van jou houdt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat niet heel erg gaat helpen atm
Mja. Dat soort gezeik ken ik, al is het van lang geleden. Je koopt er alleen niks voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is toch raar dat iemand je op maandag nog zo mist dat ze naar je toe komt en vrijdag voelt ze ineens niet genoeg, zegt ze.
Maar goed, ze weet hoe ik er over denk en hoe kut het op sommige momenten (bijvoorbeeld zoals vandaag) ook is. Ik moet verder. Als zij voor haar issue wegloopt moet zij dat weten. Ik weet wat ik waard ben, her loss, not mine.
Sprak hij heel stoer, maar ondertussen![]()
Het ligt er aan op wie en vooral wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan echt niet langer als een dag boos zijn
Alleen mijn kutfamilie, dat duurt eeuwig en gaat nooit meer over
Ik wel hoor, daarom sleep ik nu mijn lieffie mee onder de douchequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige mensen beseffen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden waar je van houdt en die ook nog eens van jou houdt.
Ach lieverd, kom eens even knuffelen met tante taartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
Sommige mensen beseffen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden waar je van houdt en die ook nog eens van jou houdt.
Laat GF het maar niet horen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb inmiddels standaard een dweiltje naast mijn toetsenbord liggen
Langer als een dag lukt me nog wel. Mits iemand het 'echt bont heeft gemaakt. Maar een jaar??? Nee, dat krijg i niet voor elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan echt niet langer als een dag boos zijn
Alleen mijn kutfamilie, dat duurt eeuwig en gaat nooit meer over
Nee, ik weet het, maar het was de eerste waarbij het echt wat leek te worden en het is nog niet zo lang geleden dus het moet even slijten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Dat soort gezeik ken ik, al is het van lang geleden. Je koopt er alleen niks voor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoor, daarom sleep ik nu mijn lieffie mee onder de douche![]()
Doei
Enjoy.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoor, daarom sleep ik nu mijn lieffie mee onder de douche![]()
Doei
Het is al bijna volgend jaar he, lieverdquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Langer als een dag lukt me nog wel. Mits iemand het 'echt bont heeft gemaakt. Maar een jaar??? Nee, dat krijg i niet voor elkaar.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach lieverd, kom eens even knuffelen met tante taartje
Nee zo zit ik ook niet in elkaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Langer als een dag lukt me nog wel. Mits iemand het 'echt bont heeft gemaakt. Maar een jaar??? Nee, dat krijg i niet voor elkaar.
Zonde van de koffie, dat beeldsscherm droogt wel weer op.quote:
Dat is hier wel nodig. Net als een Dell-toetsenbord met afwateringsgaatjes, zodat degeknoeide drak er onderuit looptquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb inmiddels standaard een dweiltje naast mijn toetsenbord liggen
knuffelen doe ik niet, maar een bemoedigende schouderklop is hier wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]Sorry, ik mis het gewoon een beetje.
??quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is al bijna volgend jaar he, lieverd
Misschien vonden ze wel precies hetzelfde over jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee zo zit ik ook niet in elkaar.
Alleen mijn familie dat was al klaar, en sinds ze niet het fatsoen hadden om ons te komen condoleren toen hun broer (mijn vader) overleed is het elastiekje definitief gebroken
Dat is dus onmogelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vonden ze wel precies hetzelfde over jou?
Nadat je de koffie ervan af hebt gelikt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonde van de koffie, dat beeldsscherm droogt wel weer op.
Dank jequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
knuffelen doe ik niet, maar een bemoedigende schouderklop is hier wel op zijn plaats
Ik snap dat beter dan je denktquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]Sorry, ik mis het gewoon een beetje.
Als hij boos blijft tot volgend jaar...vul zelf maar in.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat beter dan je denkt
Ow vast wel, en het komt vast door het feit dat ik tijdens de begrafenis van min oma een leuke toespraak heb gehouden. Over lijkenpikkerij, diefstal en de erfenis verdelen voor de patient is overleden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vonden ze wel precies hetzelfde over jou?
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffel en laat niet meer los.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat beter dan je denkt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow vast wel, en het komt vast door het feit dat ik tijdens de begrafenis van min oma een leuke toespraak heb gehouden. Over lijkenpikkerij, diefstal en de erfenis verdelen voor de patient is overleden.
Mja, dan ben je er wel klaar mee jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee zo zit ik ook niet in elkaar.
Alleen mijn familie dat was al klaar, en sinds ze niet het fatsoen hadden om ons te komen condoleren toen hun broer (mijn vader) overleed is het elastiekje definitief gebroken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffel en laat niet meer los.
Oh, wacht, als die mensen echt zo zijn dan konden ze die toespraak vast niet erg waarderen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow vast wel, en het komt vast door het feit dat ik tijdens de begrafenis van min oma een leuke toespraak heb gehouden. Over lijkenpikkerij, diefstal en de erfenis verdelen voor de patient is overleden.
Eh....quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als hij boos blijft tot volgend jaar...vul zelf maar in.
Daar zijn het ook gevoelens voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:06 schreef RealZeus het volgende:
En gisteravond vroeg Marijke hier of ik stoer was. Ik zei wel heel stoer:"Ja." maar qua gevoelens ben ik echt een watje.
Dat heet geen watje, dat heet menselijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:06 schreef RealZeus het volgende:
En gisteravond vroeg Marijke hier of ik stoer was. Ik zei wel heel stoer:"Ja." maar qua gevoelens ben ik echt een watje.
ALS meneer taart boos blijft tot volgend jaar...dan hoeft dat niet langer te duren dan drie en een halve weekquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef MPG het volgende:
Eh....
help me nou ff wat meer op weg... desnoods PM of MSN
Hersens stuk enzo![]()
ja, mede door gespreksonderwerp hier
Ja die deed zeker zeerquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, wacht, als die mensen echt zo zijn dan konden ze die toespraak vast niet erg waarderen..
De waarheid doet zeer
Trust me, ik ben te menselijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heet geen watje, dat heet mensenlijk
Dat is ook wel een goede voor werk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ALS meneer taart boos blijft tot volgend jaar...dan hoeft dat niet langer te duren dan drie en een halve week
Maar echt een fijne kerst wordt dat dan niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ALS meneer taart boos blijft tot volgend jaar...dan hoeft dat niet langer te duren dan drie en een halve week
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat dan zo slecht, de waarheid durven zeggen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die deed zeker zeer
En normaal ben ik niet zo, maar als mensen zo triest menen te moeten doen, dan komt het slechtste in mij boven.
Oh dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik riep altijd quasi-boos op de laatste dag voor mijn kerstvakantie:"Bekijk het maar met dit werk, mij zien ze hier het hele jaar niet weer."quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede voor werk.
"Voordat ik uw vraag kan beantwoorden moet ik een en ander uitzoeken. Ik kom er volgend jaar op terug!"
Ach, dat werd het sowieso al nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef RealZeus het volgende:
Maar echt een fijne kerst wordt dat dan niet.
Owquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dat werd het sowieso al niet
Kusje op je hersensquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
JKa, wacht, nu dringt het door![]()
![]()
Ja, sorry, hersens stuk dus.
Mwoa, wordt het sowieso niet hier, naar het zich laat aanzien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar echt een fijne kerst wordt dat dan niet.
Dan kom je toch mijn kerstboom bekijken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij een kerstboom? Een echte?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kom je toch mijn kerstboom bekijken?.
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, wordt het sowieso niet hier, naar het zich laat aanzien.
Ach het begon er mee dat ik via de hulp van mijn oma moest horen dat ze op sterven lag.quote:
Een echte kunstboom jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij een kerstboom? Een echte?
Liefquote:
Een trein?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte kunstboom ja.
Maar er hangt een trein in.
Buigt zo' n tak daar niet enorm van doorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte kunstboom ja.
Tijd voor een nieuwe verbouwing dus: een uitbouw voor de kerstboomquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
We moeten hier nog kijken waar we de kerstboom neer moeten zetten, wordt een beetje krap denk ik
IK ben dit jaar zelfs een beetje blij dat ik beide kerstdagen mag werkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor heequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoop toch dat je een beetje een fijne kerst hebt.
Mijn kerst is pas half januari eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je een beetje een fijne kerst hebt.
die uitbouw heb ik alquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe verbouwing dus: een uitbouw voor de kerstboom.
Jij bent van de treinen, ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte kunstboom ja.
nee hoor, toen ik nog bij Connexxion werkte, werkte ik ook graag met de kerstquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
IK ben dit jaar zelfs een beetje blij dat ik beide kerstdagen mag werken.
Ben ik nu raar?
Ik hoop volgend jaar buschauffeur te zijn en als er verder niks verandert wil ik dan ook wel werken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik nu raar?
Nee, ik kom je wel helpenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik nu raar?
Ik vrees ook het ergste.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor hee![]()
maar dankje, ik hoop hetzelfde voor jou
Mja, vorig jaar bewust beide dagen, en de tijd ervoor en erna vrij geregeld, bleek dat ergens in oktober verspspilde moeite te zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, toen ik nog bij Connexxion werkte, werkte ik ook graag met de kerst
Dat kan niet. Kerst is 25/26 december.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kerst is pas half januari eigenlijk.
Jaaaaaa Gezelligquote:
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoorquote:
Compensatiequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Onze boom hangt vol met engeltjes. Alleen maar engeltjes.
Omdat je je dan bewuster bent van het feit dat je alleen bent?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hebben mensen eigenlijk vaak een hekel aan Kerst?
Ik heb poppetjes en kerstsneeuwballen en een heleboel verschillende kleurtjes enzo
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogelsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb poppetjes en kerstsneeuwballen en een heleboel verschillende kleurtjes enzo
De mijne heeft lichtjes, rode en gouden ballen, een rode slinger, wat kerstmanhoofden en een rode piek.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
Onze boom hangt vol met engeltjes. Alleen maar engeltjes.
Ik bied gemaakte knussigheid tussen mensen die ekaar 364 dagen per jaar niets te melden hebben. Op een hol de stad in moeten voor kadoos voor iedereen, de hele dag in de keuken staan want je wilt niet onderdoen voor een ander. En cherry on top of the cake: een ruggewervel in honderdduizend en veertien stukjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is goed. Zet ik keihard deze op:quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoor
is dat bruinige flapje onder de trein een paddestoel dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogels.
Daarom had ik vorig jaar geen kerstboom neergezet. Maar dat verandere toch echt niets aan dat bewustzijn. En ik vind een kerstboom ook wel gezellig, het heeft wel wat. Dus waarom zou ik dat mezelf ontzeggen alleen maar omdat ik alleen ben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je je dan bewuster bent van het feit dat je alleen bent?
Ja. Maar het kerstdiner met mijn vriendenclub is dit jaar half januariquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet. Kerst is 25/26 december.
Dat gaat mij net zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom had ik vorig jaar geen kerstboom neergezet. Maar dat verandere toch echt niets aan dat bewustzijn. En ik vind een kerstboom ook wel gezellig, het heeft wel wat. Dus waarom zou ik dat mezelf ontzeggen alleen maar omdat ik alleen ben?
ik heb niets tegen kerst, maar werken met kerst heeft wel wat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was bij mij altijd leuk aan kerst. Maar dat kan niet meer nu je hele vriendenclub schoonouders heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar het kerstdiner met mijn vriendenclub is dit jaar half januariEn dat is het enige wat er leuk is aan kerst
Nee, dat is een rendier dat op een kerstbal ligtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is dat bruinige flapje onder de trein een paddestoel dan?
Waarom geen avonddienst?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb niets tegen kerst, maar werken met kerst heeft wel wat.
Mijn regel bij de bus was: ik wil beide dagen werken, maar geen avonddienst, en dat is altijd goed gegaan
Als ik geen kerst vier, heb ik nog dat gevoel niet. Word niet gevraagd door mn familie en ik heb toch niet t idee dat ik iets mis ofzo (nooit gehad btw, ook voor ik kinderen en partner had)quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je je dan bewuster bent van het feit dat je alleen bent?
En voor sommige mensen is het misschien wel wrang omdat ze iemand verloren zijn.
En sommige zitten gewoon te stressen om dat hele diner op tafel te mikken.
En die eerste dingen heb ik allemaal ook geen last vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bied gemaakte knussigheid tussen mensen die ekaar 364 dagen per jaar niets te melden hebben. Op een hol de stad in moeten voor kadoos voor iedereen, de hele dag in de keuken staan want je wilt niet onderdoen voor een ander. En cherry on top of the cake: een ruggewervel in honderdduizend en veertien stukjes
Ik wil nog een heleboel meer verschillende beestjes enzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel verschillende kleuren erin... vind ik altijd toch wel leuker dan een boom in één kleur. En ik heb ook figuren, paddestoelen en vogels.
Oh ik heb ook een bompje staan hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom had ik vorig jaar geen kerstboom neergezet. Maar dat verandere toch echt niets aan dat bewustzijn. En ik vind een kerstboom ook wel gezellig, het heeft wel wat. Dus waarom zou ik dat mezelf ontzeggen alleen maar omdat ik alleen ben?
kan wel ik hoef het hier niet in huis te hebben et staat me toch in de wegquote:
En daarom doen zij het in janquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was bij mij altijd leuk aan kerst. Maar dat kan niet meer nu je hele vriendenclub schoonouders heeft.
Oh, ja, dat heb ik niet dus dat zou mij niet uitmaken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
's avonds gewoon bij mijn gezin
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik fluit wel de hele dag foute kerstliedjes dan hoor
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was bij mij altijd leuk aan kerst. Maar dat kan niet meer nu je hele vriendenclub schoonouders heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |