Kom, gaan we herrie makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweest
Lief, maar het hoeft niet meer, zo blijktquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En ja
[..]
Mijn ouders maakten ook nooit ruzie waar ik bij was, ze maakten alleen ruzie met mijDus ruziemaken kan ik als de beste
Cursusje?
Oh dat heb ik ook wel. Maar dat gaat ook vanzelf weer wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn ouders maakten nooit nooit NOOIT ruzie waar ik bij was.
Resultaat: ik kon tot vorig jaar niet ruziemaken. Ik ging huilen of ik liep weg.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje bij gebrek aan truck.
En hoe is het met cavia-meisje?
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweest
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief, maar het hoeft niet meer, zo blijkt
Dat lijkt me inderdaad beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.
Nee, ik zou niet weten wat. Ik heb boodschappen gedaan en bij mijn ouders gegeten. Dawast.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je wel iets leuks gedaan dan vandaag?
Met dit caviameisje gaat het z'n gangetje bij gebrek aan cavia'sNee, vandaag was wel een goede dag
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdrietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat. Ik heb boodschappen gedaan en bij mijn ouders gegeten. Dawast.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdriet
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde
In dit dorp?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar er zijn toch zat leuke dingen
![]()
Alle vrouwen zijn hetzelfde in dat het gewoon geen tof idee is om er herrie mee te hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdriet
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijnquote:
+1quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijn. En dat ze allemaal plezier beleven aan het vertrappen van mannenharten.
REKENING BETALEN!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Afwas gedaan, was opgehangen. De rest van de avond met een slaap op de bank. Eindelijk.
Ik denk dat ik ga douchen ALLEEENquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijn. En dat ze allemaal plezier beleven aan het vertrappen van mannenharten.
Je ging bellen tutje! Niet via het forum.quote:
Je kunt thuis toch ook leuke dingen doen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit dorp?Zomers wel ja, maar nu niet.
400 euro was het toch? Of ging W_W meteen voor de 20 minutenquote:
Zie je wel, je gunt je vriend dat plezier ook al niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga douchen ALLEEEN
Marijkje is geen tutjequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je ging bellen tutje! Niet via het forum.
Ik vind dat de M voortaan meer gewicht in chocla mag krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
pgr heeft niet opgelet bij de quiz, want de TT klopt niet... ze wegen allemaal hetzelfde!
Ik ben vandaag al 2 keer stout geweest dus dan kan een derde keer er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zie je wel, je gunt je vriend dat plezier ook al niet.
Daar heb je Spuit honderd drie en zestig ook hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
pgr heeft niet opgelet bij de quiz, want de TT klopt niet... ze wegen allemaal hetzelfde!
Doe ik zometeen, ben even iets voor de FP-crew aan het maken dat eigenlijk gister af had moeten zijn.quote:
Ik ben niet zo van het filmpje kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt thuis toch ook leuke dingen doen?Filmpje kijken, boekje lezen
En als je je echt verveelt mag je hier wel komen poetsen
Vrouwenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 2 keer stout geweest dus dan kan een derde keer er ook nog wel bij
Oho!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 2 keer stout geweest dus dan kan een derde keer er ook nog wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja wat? Ik zie een TT en reageer erop... ga echt niet die andere 500 topics van vandaag teruglezenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je Spuit honderd drie en zestig ook hoor
Mannenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho!
Je weet wat er gebeurt met stoute meisjes he?
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wil het ook niet weten
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2010 20:52:08 ]
Nee daar begin ik ook maar niet aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat? Ik zie een TT en reageer erop... ga echt niet die andere 500 topics van vandaag teruglezen.
Bij mij dus niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel. Maar dat gaat ook vanzelf weer weg
Het eerste min of meer. Maar het is heel raar gegaan en dat maakt het lastig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat lekker RZBen je gedumpt of was het een blauwtje?
gaan we lunchen ?? bij mij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens vrij gekregen de 24e, dus ik kan meelunchen.
dat is minderquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het eerste min of meer. Maar het is heel raar gegaan en dat maakt het lastig.
Mannen kunnen niet lang boos blijven. Kost te veel energiequote:
Blijkbaar. Mag ik ook komen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |